Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
@panda, waarom fietsen, kan dat zomaar? Citaat:
OT: een prima avond en een lief en leuk vriendje, die zelfs mijn gekheid kan waarderen en omzetten naar normalere dingen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Verhalen over Chelm
It is said that after God made the world, he filled it with people. He sent off an angel with two sacks, one full of wisdom and one full of foolishness. The second sack was of course much heavier. So after a time it started to drag. Soon it got caught on a mountaintop and so all the foolishness spilled out and fell into Chelm." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[Paranoide] Ik heb een 7,6 voor een heel moeilijk en belachelijk uitgebreid meeneemtentamen en de van Dale deelt weer gratis proefabonnementen uit op de van Dale Professioneel
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: vanavond eten, wijn drinken en spelletjes spelen met twee vriendinnen, die me vast gaan opvrolijken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik waarschijnlijk een oplossing heb bedacht voor het ophangsysteem van mijn schilderij, en dat ik blijkbaar een goeie keuze heb gemaakt met betrekking tot mijn studie. En verder dat mijn mentor zo lief is, dat ik weet dat alles wat ik nog moet doen af gaat komen, en dat alles binnen een paar weken achter de rug is en ik me dan helemaal nergens meer druk om hoef te maken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn cijferuitdraai, waarop vier keer een 8, drie keer een 7, een keer een 9 en twee V'tjes staan. Die 9 is overigens voor een project waar ik amper iets voor heb gedaan en waar we niet op beoordeeld zouden worden, maar om nou te klagen als er per ongeluk een 9 op je lijst staat..
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Missy | 500 | 21-12-2009 21:26 | |
De Kantine |