Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik wist niks over je, dus ging je fotoboek bekijken en als onderschrift bij een van de foto's heb je staan 'het is mij' en dat deed me denken aan Pittige Tijden 'het is mij, Robert' dus vandaar ![]()
|
Verwijderd
|
Wellicht een gedeelte. Morgen weer vroeg op! Maar ik wil je wel amuseren met verhalen van vandaag.
Verhaal #1: Vanmiddag schopte ik in dronken baldadigheid tegen een kapotte thermoskan, maar toen bleef mijn voet hangen in een rondslingerende plastic zak. Als gevolg maakte ik een pirouette en viel uitzonderlijk stijlvol in een soort spagaat in een grote hoop gebroken glas. Verbazingwekkend genoeg heb ik er slechts een enkele blauwe plek aan overgehouden. Verhaal #2: Ik was al mijn sokken kwijt maar zojuist heb ik ze allemaal weer teruggevonden. Ze lagen onder mijn bed. In een tas. Volgens mij ben ik niet degene geweest die ze daar neergelegd heeft. |
![]() |
||
Citaat:
btw, is er hier nog iemand die perongeluk op de trein is gestapt richting Amsterdam om er achter te komen dat 'ie helemaal geen tussenstops maakte?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ik misschien wel meer oppervlakkige schade heb opgelopen, de blauwe plekken ontdekte ik ook net pas. Ik was nog best verrast, het deed me denken aan de keer dat ik er na een dag lichtelijke pijn in m'n voet achterkwam dat er een flink stuk glas in zat. Daar was ik kennelijk eerder op gaan staan, maar ik had het niet door. Driewerf hoera voor een hoge pijngrens ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik wist ook wel een light versie ervan te doen.
Ik lig in bed. Kat begint te kotsen, dus ik heldhaftig eruit springen om dat beest op wat papier te drukken zodat het meteen weggedonderd kan worden ipv dat ik het op moet vegen. Voet haakt achter bedrand en ik trek mijn hak open. Ja, fucking heroisch, Marnix. /faal |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hak opentrekken? Dat klinkt wel vrij naargeestig, alsof je er een enorme open wond aan hebt overgehouden. Zo een die eruitziet alsof hij is gemaakt door ergens een ritsje los te ritsen, behalve dat er geen rits is maar alleen kaarsrecht gescheurde huid. In zo'n etui-vorm.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() /internetdokter |
![]() |
|
|
![]() |
||||