Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2009, 15:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nu je het zegt, dat is wel een domme fout
Wait. Het staat er gewoon goed.
Oud 15-06-2009, 15:36
Verwijderd
Ik zou iets meer dan negentig kilo mogen wegen.
Oud 15-06-2009, 15:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou nog 10 kilo aan morgen komen maar ook nog 10 kilo afvallen. Lijkt me een mooi gemiddelde
Oud 15-06-2009, 15:37
Verwijderd
Maar ik ga weer leren. Het was weer plezant.
Oud 15-06-2009, 15:38
Miekje*
Miekje* is offline
Omg mijn moeder heeft een bmi van 41
Oud 15-06-2009, 15:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh crap, time flies.. straks is het gemeentehuis dicht!

Gotta run!
Oud 15-06-2009, 15:39
Verwijderd
Mijn BMI is 21, geloof ik.
Oud 15-06-2009, 15:40
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zit op het randje -net te licht, net goed- Ik zou nu 66 (!) kilo mogen wegen. Bmi van 17.21
Oud 15-06-2009, 15:41
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Aaaw dat klinkt niet goed!
Nee ik voel me ook best wel beroerd, maar ik denk dat het een combinatie is van weinig slaap, verkeerd eten en spanning/stress.

Dat BMI gezeik haat ik. Ik ben ook te zwaar (dus bereid je voor morgen chick rock ), maar de één zegt dat je bmi zoveel moet zijn en de ander heeft het weer ergens anders over. Voor mij zegt de spiegel genoeg. :w
Oud 15-06-2009, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Hehe, nee gekkie, natuurlijk mogen we niet op een kamer! Maar zijn moeder zet me hoogstwaarschijnlijk op de voorzolder, op het logeerbed. En op de achterzolder... juist!
Ik mag dat lekker wel
Oud 15-06-2009, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik mag dat lekker wel
niiiice
Oud 15-06-2009, 15:49
Verwijderd
Ik vind het maar vreemd dat ouders bijna altijd zo panisch doen over hun puberkinderen die seks gaan hebben. Ze zijn toch zelf ook jong geweest.
Verwijderd
Ik ga even koken.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar vreemd dat ouders bijna altijd zo panisch doen over hun puberkinderen die seks gaan hebben. Ze zijn toch zelf ook jong geweest.
Daarom juist...
Verwijderd
18.50 oid heb ik
Oud 15-06-2009, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het wel hoor, ik zou het bijvoorbeeld ook niet normaal vinden, als mijn zusje seks zou hebben ofzo.
Oud 15-06-2009, 15:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik mag dat lekker wel
Nou
Oud 15-06-2009, 15:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Daarom! En dan beweren dat ze vroeger zo netjes waren
Oud 15-06-2009, 15:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik snap het wel hoor, ik zou het bijvoorbeeld ook niet normaal vinden, als mijn zusje seks zou hebben ofzo.
Jamaar hoe oud is je zusje?
Oud 15-06-2009, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Nou
Jouw ouders zijn waarschijnlijk nog panischer dan die van mijn vriendin, maar ja, refodinges enzo
Verwijderd
Citaat:
Jamaar hoe oud is je zusje?
bijna 12. Maar dat zou ik ook vinden als ze 15 was.
Verwijderd
Citaat:
ja maar zij is like 12?
Oud 15-06-2009, 15:55
Verwijderd
Sammy's rich, Sammy's poor, that's the way the world is, he just loved to live that way, and he loved to steal your money (8)
Oud 15-06-2009, 15:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jouw ouders zijn waarschijnlijk nog panischer dan die van mijn vriendin, maar ja, refodinges enzo
Ja, idd.
Hoe panisch zijn haar ouders dan?

Citaat:
Barabas schreef:
bijna 12. Maar dat zou ik ook vinden als ze 15 was.
Waarom zou je het dan nog steeds vinden?
Oud 15-06-2009, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, idd.
Hoe panisch zijn haar ouders dan?

Waarom zou je het dan nog steeds vinden?
Best heel erg, vooral haar moeder.

Tja, weet ik eigenlijk niet.

Maar denk jij, als gelovige, het vol te kunnen houden geen seks te hebben voor je huwelijk als je zo lang met iemand hebt?
Oud 15-06-2009, 16:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Best heel erg, vooral haar moeder.

Tja, weet ik eigenlijk niet.

Maar denk jij, als gelovige, het vol te kunnen houden geen seks te hebben voor je huwelijk als je zo lang met iemand hebt?
Panisch in wat, vertel wat ze zegt enzo, ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen

Ik denk het niet, en zeker niet als je al een langere tijd hebt.
Oud 15-06-2009, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Panisch in wat, vertel wat ze zegt enzo, ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen
Ze deed, zeker toen ik net met haar had, heel moeilijk over alles, en als ik weg was heel boos zijn dat ik onaangekondigt bij haar was, terwijl dat nooit een probleem is als een vriendin van haar er dan is dat geen probleem en ja allemaal van die kleine dingen, weet nu even niet zo wat. maar dingen om ons maar beneden te houden, waar ze ons kan zien.
Oud 15-06-2009, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het niet, en zeker niet als je al een langere tijd hebt.
oh

Je bent wel wat meer gaan nadenken over geloof sinds je hier net was he
Oud 15-06-2009, 16:11
Verwijderd
De ouders van m'n vriendin zijn er bijna nooit.
Oud 15-06-2009, 16:12
Verwijderd
Citaat:
De ouders van m'n vriendin zijn er bijna nooit.
Bas
Oud 15-06-2009, 16:13
Verwijderd
Lennart.

Hoe is 't hier?
Oud 15-06-2009, 16:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ze deed, zeker toen ik net met haar had, heel moeilijk over alles, en als ik weg was heel boos zijn dat ik onaangekondigt bij haar was, terwijl dat nooit een probleem is als een vriendin van haar er dan is dat geen probleem en ja allemaal van die kleine dingen, weet nu even niet zo wat. maar dingen om ons maar beneden te houden, waar ze ons kan zien.
Oke, dat is best wel stom ja. Dan is mijn moeder nog wel relaxter. Pas geleden zei ze nog, nadat we hem naar het station hadden gebracht: "Je mag best wel eens met 'm naar boven hoor! Maar niet te lang." Vooral dat 'niet te lang' Zijn ouders weet ik niet hoe ze zouden reageren. Ik denk wel dat áls we boven zitten, dat (vooral zijn moeder) om de twee minuten zou roepen ofzo
Oud 15-06-2009, 16:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
oh

Je bent wel wat meer gaan nadenken over geloof sinds je hier net was he
Dat zeker wel ja Niet dat ik gelijk zoiets heb van 'nouja, laatmaar, 't slaat nergens op'. Zo erg beïnvloedbaar ben ik nou ok weer niet
Oud 15-06-2009, 16:16
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi Bas!
Oud 15-06-2009, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Dat zeker wel ja Niet dat ik gelijk zoiets heb van 'nouja, laatmaar, 't slaat nergens op'. Zo erg beïnvloedbaar ben ik nou ok weer niet
Nee dat snap ik, maar ik kan nog wel wat posts herinneren waarvan ik dacht van uhuh.
Oud 15-06-2009, 16:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee ik voel me ook best wel beroerd, maar ik denk dat het een combinatie is van weinig slaap, verkeerd eten en spanning/stress.

Dat BMI gezeik haat ik. Ik ben ook te zwaar (dus bereid je voor morgen chick rock ), maar de één zegt dat je bmi zoveel moet zijn en de ander heeft het weer ergens anders over. Voor mij zegt de spiegel genoeg. :w
Morgen wel beter zijn hoor!
Oud 15-06-2009, 16:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezusdepezus het gemeentehuis was om fucking VIER UUR al gesloten
Oud 15-06-2009, 16:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee dat snap ik, maar ik kan nog wel wat posts herinneren waarvan ik dacht van uhuh.
Zou best kunnen ja Maar zeg zelf; merkte je nou echt zo aan me op de meet dat ik (eigenlijk) een refo ben?
Oud 15-06-2009, 16:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jezusdepezus het gemeentehuis was om fucking VIER UUR al gesloten
KUTAMBTENAREN! Allemaal op de brandstapel!
Oud 15-06-2009, 16:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
KUTAMBTENAREN! Allemaal op de brandstapel!
NEKSCHOTTTTTt!!!!!!11!!!
Oud 15-06-2009, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Zou best kunnen ja Maar zeg zelf; merkte je nou echt zo aan me op de meet dat ik (eigenlijk) een refo ben?
Ja en nee. Ik herkende je wel heel erg zoals je hier bent, maar niet specifiek refo ofzo.
Oud 15-06-2009, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, helemaal niet. Of kan ik me een kruisje om je nek herinneren? weet ik niet meer eigenlijk.
Oud 15-06-2009, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Oke, dat is best wel stom ja. Dan is mijn moeder nog wel relaxter. Pas geleden zei ze nog, nadat we hem naar het station hadden gebracht: "Je mag best wel eens met 'm naar boven hoor! Maar niet te lang." Vooral dat 'niet te lang' Zijn ouders weet ik niet hoe ze zouden reageren. Ik denk wel dat áls we boven zitten, dat (vooral zijn moeder) om de twee minuten zou roepen ofzo
Als mijn of haar ouders zo zouden zijn zou ik er echt niet zo vaak meer samen zijn. :') Hallo, als ouder mag je je kind +aanhang best wat private time geven.
Oud 15-06-2009, 16:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja en nee. Ik herkende je wel heel erg zoals je hier bent, maar niet specifiek refo ofzo.
Tja, ik ben nu eenmaal online niet anders dan IRL, al zeg ik het zelf
Oud 15-06-2009, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Tja, ik ben nu eenmaal online niet anders dan IRL, al zeg ik het zelf
Anderen wel dan? ;x
Oud 15-06-2009, 16:28
Verwijderd
he reizen en vakantie heet nu 'erop uit'.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, helemaal niet. Of kan ik me een kruisje om je nek herinneren? weet ik niet meer eigenlijk.
Nee, ik had een kettinkje om met een hartbedel met 'Dirk erin gegraveerd Daarvoor had ik wel altijd een kruisketting om, met een Ichtus erop.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Anderen wel dan? ;x
Nee, maar misschien vinden anderen het wel
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=22 Wtf?

Theater & Cultuur
Toneel, dans, cabaret, musea, schooltoneel, stadsgewoontes - op Theater & Cultuur gebeurt het allemaal.
Erop Uit
Vakanties, stedentrips, een dagje naar de dierentuin of naar een theatervoorstelling: bespreek het hier!

En lekker dubbel.
Oud 15-06-2009, 16:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als mijn of haar ouders zo zouden zijn zou ik er echt niet zo vaak meer samen zijn. :') Hallo, als ouder mag je je kind +aanhang best wat private time geven.
Ja, inderdaad.

Regels voor berichten