Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2009, 12:25
Verwijderd
Ik zat zaterdag bij een stel Zweedse jongeren in de trein, dat was wel hmmhmmm.
Advertentie
Oud 13-07-2009, 12:28
Verwijderd
Wat deden die allemaal dan?
Oud 13-07-2009, 12:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zoooo dat waren twee nutteloze uren!
Oud 13-07-2009, 12:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bleh plz let me die.
Waarom Tinkie?
Oud 13-07-2009, 12:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga zo met mama charity shops leegkopen en een baan zoeken. Ik mag gewoon werken in Engeland
Oud 13-07-2009, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe lang ben je daar dan fizzle?
Oud 13-07-2009, 13:07
Verwijderd
buh, mijn been
Oud 13-07-2009, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Wat deden die allemaal dan?
Oud 13-07-2009, 13:23
Sherlock
Sherlock is offline
ik denk dat hij het erover had dat er lekker wijven tussen zaten(of mannen wat hij leuk vind)
Oud 13-07-2009, 13:44
Philosophy
Philosophy is offline
Yeah morgen naar nog een kamer kijken
Oud 13-07-2009, 13:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vertel!
Oud 13-07-2009, 13:52
Philosophy
Philosophy is offline
In de Kortenaersstraat! 18m² voor 335 en jullie moeten allemaal voor me duimen! Ik ga namelijk doen alsof ik ziek ben op het werk want ik moet eigenlijk werken morgenmiddag en ik krijg hier nooit vrij voor, maar ik moet. Om 2 uur!
Oud 13-07-2009, 13:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed zo! Gewoon doen.

Ik duim voor je .
Oud 13-07-2009, 13:57
Philosophy
Philosophy is offline
Super, dankjewel!
Oud 13-07-2009, 13:57
Verwijderd
Ik niet, maar ik wens je wel succes.
Oud 13-07-2009, 13:58
Philosophy
Philosophy is offline
En waarom dan wel niet?
Oud 13-07-2009, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh oh oh oh ooooh! Ik heb zo'n zin op HP te zien .
Oud 13-07-2009, 14:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ging je nou vandaag ook ergens kijken Phil?
Oud 13-07-2009, 14:02
Alyssia
Alyssia is offline
Succes Philosophy!

Ik krijg waarschijnlijk vandaag ook te horen welke kamer ik krijg toegewezen.. of morgen dan nog, maar in ieder geval heel snel.
Oud 13-07-2009, 14:07
Philosophy
Philosophy is offline
Nee vandaag niet, ik moet vanavond werken. Ik zou morgenavond ook al ergens kijken, maar dat is ook een klein kippenhok. En dan dus vrijdag die andere kleine nog, maar ik krijg er wel steeds meer twijfels over. Maar ik kan er ook weer niet vanuit gaan dat ik deze krijg natuurlijk. We zullen zien!

Oh tof Alyssia, maar je bent er dus van verzekerd dat je een kamer hebt? Dat is wel tof!
Oud 13-07-2009, 14:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee vandaag niet, ik moet vanavond werken. Ik zou morgenavond ook al ergens kijken, maar dat is ook een klein kippenhok. En dan dus vrijdag die andere kleine nog, maar ik krijg er wel steeds meer twijfels over. Maar ik kan er ook weer niet vanuit gaan dat ik deze krijg natuurlijk. We zullen zien!

Oh tof Alyssia, maar je bent er dus van verzekerd dat je een kamer hebt? Dat is wel tof!
Hm nou gewoon maar zien dan. Misschien is het wel hartstikke mooi .
Oud 13-07-2009, 14:10
Philosophy
Philosophy is offline
Ja inderdaad, ik wacht wel af.

Maar jongens, mijn moeder vindt dat ik eerlijk moet zeggen dat ik ga hospiteren. Wat vinden jullie? :/
Oud 13-07-2009, 14:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe denk je dat ze daarop zullen reageren?
Verwijderd
Als je dan niet mag gewoon liegen.
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:

Ja, sowieso Wat een service he

Maar erg veel succes, hopelijk vind je nog wat voor het nieuwe schooljaar begint!
Oud 13-07-2009, 14:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat lukt echt wel, duurt nog een paar maanden .
Oud 13-07-2009, 14:13
Philosophy
Philosophy is offline
Ik weet het echt niet! Ik denk eigenlijk dat ze zoiets hebben van dikke lul drie bier, je komt maar werken. Maar ik werk echt áltijd als ze bellen en ik doe alles voor hen, dus opzich zou ik het wel terecht vinden als ik nu ook eens iets terug mag verwachten. Maar als ze nee zeggen kan ik niet meer 'liegen'. Ik weet het echt even niet!
Oud 13-07-2009, 14:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar kan je zelf niet voor vervanging regelen? Dan kunnen ze er moeilijk problemen mee hebben lijkt me.
Oud 13-07-2009, 14:15
Verwijderd
Bij mij hadden ze niet eens gemerkt dat ik zaterdag niet was komen werken.

Maar succes met de huizenjacht.
Oud 13-07-2009, 14:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Succes Phil, ik ga weer even! De schoenenjacht is geopend.
Oud 13-07-2009, 14:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh en als je echt denkt dat ze moeilijk gaan doen moet je je idd maar gewoon ziek melden.
Oud 13-07-2009, 14:17
Philosophy
Philosophy is offline
Wij mogen nooit ruilen . Dat vinden ze teveel administratief geklooi. Het is ook zo moeilijk om het aantal uren in de voeren bij jantje ipv bij pietje. Maar goed.
Succes chick! Hopelijk slaag je in één keer.

Haha Bas hoe kunnen ze dat nou niet merken?
Oud 13-07-2009, 14:19
Verwijderd
Misschien werk ik wel zo sloom dat het gewoon geen verschil maakt.
Oud 13-07-2009, 14:20
Philosophy
Philosophy is offline
Aaaahw
Oud 13-07-2009, 14:22
Verwijderd
Nee dat is niet zo want ik werd net gevraagd of ik een keer mee wilde lopen in 't magazijn, en dan mag ik in de vakantie een aantal keer magazijn staan. Dan sta je weer net boven die vakkenvullertjes. Er gaan na de vakantie ook minstens drie mensen weg die vaak magazijn staan, dus misschien mag ik dan wel.
Oud 13-07-2009, 14:44
Philosophy
Philosophy is offline
Wat moet je dan precies doen in het magazijn? Dingen klaar zetten ofzo? Maar wel tof dat dat er misschien in zit.
Oud 13-07-2009, 14:53
Verwijderd
Je moet echt heel veel doen. De restanten die gevuld zijn (maar niet in het schap pasten) zijn meestal halve containers, en die moet je allemaal overstapelen zodat je volle containers hebt. De lege containers die je overhoudt moet je uit elkaar halen en kind of opbergen. Je moet de flessenband (waar mensen hun bierflesjes, frisdrankflessen en bierkratten inleveren) bijhouden, zodat 'ie leeg blijft. Op zaterdag moet je ook de vracht eruit halen, en allerlei andere stuff weer met de container mee laten nemen. Het is vaak vrij hectisch, omdat als je iets verkeerd doet het hele magazijn op z'n kop staat en dan is het jouw schuld. ;x

Maar lijkt me wel leuk, alleen werk ik er niet zo lang meer waarschijnlijk.
Oud 13-07-2009, 15:06
Philosophy
Philosophy is offline
Oh wow dat klinkt inderdaad best wel hectisch, ik had het me heel erg anders voorgesteld. Maar dan werk je vast niet te langzaam inderdaad. En waarom blijf je er niet zo lang meer? Heb je ander werk of is je contract niet verlengd?

Ik heb net m'n baas gebeld en met mn liefste stem gevraagd of ik misschien mocht ruilen, en dat mocht op voorwaarde dat een collega het ook wilde. Dus ik m'n ene mannelijke collega gebeld met m'n nog lievere stem en het is gelukt. Ik ben legaal vrij morgen!
Oud 13-07-2009, 15:07
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Waarom Tinkie?
Oh ik was heel erg overstuur vanmorgen, ik zat er even helemaal doorheen.

Citaat:
Ik weet het echt niet! Ik denk eigenlijk dat ze zoiets hebben van dikke lul drie bier, je komt maar werken. Maar ik werk echt áltijd als ze bellen en ik doe alles voor hen, dus opzich zou ik het wel terecht vinden als ik nu ook eens iets terug mag verwachten. Maar als ze nee zeggen kan ik niet meer 'liegen'. Ik weet het echt even niet!
Maar je moet gewoon een kamer hebben, ik vind dat ze je wel gewoon vrij kunnen geven als jij vrij vraagt. Ze hebben er nog minder aan als je helemaal niet meer komt werken omdat je ontslag neemt omdat zij je geen vrij geven ofzo.
Oud 13-07-2009, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
ik denk dat hij het erover had dat er lekker wijven tussen zaten(of mannen wat hij leuk vind)
Nee, ik vroeg gewoon wat ze deden, aangezien het volgens hem hmmmhmmm was.
Oud 13-07-2009, 15:10
Philosophy
Philosophy is offline
Ze weten dat ik zo snel mogelijk ontslag neem als ik werk heb kunnen vinden in Groningen en dat vonden ze heel erg stom. Ik kreeg echt een dikke egoboost toen ik het vertelde. Maar het is uiteindelijk helemaal eerlijk gelukt, dus daar ben ik wel blij om.
Oud 13-07-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Oh wow dat klinkt inderdaad best wel hectisch, ik had het me heel erg anders voorgesteld. Maar dan werk je vast niet te langzaam inderdaad. En waarom blijf je er niet zo lang meer? Heb je ander werk of is je contract niet verlengd?

Ik heb net m'n baas gebeld en met mn liefste stem gevraagd of ik misschien mocht ruilen, en dat mocht op voorwaarde dat een collega het ook wilde. Dus ik m'n ene mannelijke collega gebeld met m'n nog lievere stem en het is gelukt. Ik ben legaal vrij morgen!
Ik ben op zoek naar ander (lees: leuker en meer betaald) werk. Maar als dit bevalt, wil ik misschien nog wel even blijven. Maar er gaan ook zoooo veel leuke mensen weg.

Je luistert ook voor geen meter naar ons.
Oud 13-07-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik vroeg gewoon wat ze deden, aangezien het volgens hem hmmmhmmm was.
Nou, ze zaten in de trein en ze waren mooi. Daar hoeven ze verder toch niks voor te doen?
Oud 13-07-2009, 15:12
Verwijderd
Ok.
Oud 13-07-2009, 15:16
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ze weten dat ik zo snel mogelijk ontslag neem als ik werk heb kunnen vinden in Groningen en dat vonden ze heel erg stom. Ik kreeg echt een dikke egoboost toen ik het vertelde. Maar het is uiteindelijk helemaal eerlijk gelukt, dus daar ben ik wel blij om.
Ja maar dat is toch ook logisch, want dan woon je daar niet meer in de buurt. Laat ze blij zijn dat ze nu tenminste de tijd hebben om iemand anders kunnen zoeken!
Oud 13-07-2009, 15:16
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar ander (lees: leuker en meer betaald) werk. Maar als dit bevalt, wil ik misschien nog wel even blijven. Maar er gaan ook zoooo veel leuke mensen weg.

Je luistert ook voor geen meter naar ons.
Oh dat kan ik me wel voorstellen. Wat verdien je nu per uur als ik vragen mag?
Ik vind dat ook moeilijk. Ik vermaak me hier op zich heel goed, hele fijne collega's en de stomme heeft net ontslag gekregen. Het is nu meer tijdverdrijf en het geld dat ik verdien is nu leuk, maar straks heb ik het harder nodig en dan zou ik er graag zoveel mogelijk voor krijgen.

Nee ik ben een beetje eigenwijs.
Oud 13-07-2009, 15:17
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ja maar dat is toch ook logisch, want dan woon je daar niet meer in de buurt. Laat ze blij zijn dat ze nu tenminste de tijd hebben om iemand anders kunnen zoeken!
Dat is waar. Maar ze hebben net 2 mensen aangenomen en er zijn ook 2 mensen opgestapt, dus eigenlijk zijn ze terug bij af hehe.
Oud 13-07-2009, 15:21
Verwijderd
ik duim voor je philosophy, ruilen voor geduim voor mij voor de kijkavond die ik woensdag heb? :"(
Oud 13-07-2009, 15:22
Philosophy
Philosophy is offline
Ja deal! Je had met 14 mensen of zo kijkavond toch?
Oud 13-07-2009, 15:24
Verwijderd
ja 13
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten