Advertentie | |
|
![]() |
|
Dode Gerrit met een ghettoblaster,
gedverdemme vieze fonk! dode Gerrit wil te graag het is niet gezond, iedereen kent er een in zijn omgeving, het type dat meedoet maar hij zorgt alleen voor verveling. Sjeesen, dode Gerrit kom op vorm je eigen mening Laatst zei die weer: "Hey Stick krijg jij mij de game in?" Ik rap ook weet je, wacht, ik laat je horen; Ik heb een aangeboren natuurlijke camera performance, we gaan scoren!!!!... Ik zeg Gerrit doe effe rustig, je gaat te vlug, plus vorige week was je nog clubnicht. Nu kom je hier met een oversized wijde hiphop broek, nu wil je dealen op de straat, duke je bent niet slim genoeg, Trendhopper! Vroeger bij voetbal werd 'ie standaard als laatste gekozen, een tragische gozer geen neus voor de goals, de basis te verwaarlozen dus nu staat 'ie te smoken, een dagelijkse dosis. "Omdat dat erbij hoort toch?" Ik laat 'm in zijn waan, dit verschijnsel komt nog vaker voor dan water uit de kraan. Hij valt dames lastig bij gebrek aan een openingszin, zogenaamde Casanova ik geloof d'r niet in. Dode Gerrit je wil te graag, dode Gerrit het is beter dat je chilled vandaag. Dode Gerrit je wil te graag, dode Gerrit het is beter dat je chilled vandaag. Dode Gerda, de zus van Gerrit, check dit, ze loopt te zeiken over d'r lichaam terwijl ze nagenoeg perfect is. Gedraagt zich echt als een "bitch" maar verwacht respect als vrouw, ze werd steeds gekker en vetter dan Kelly omgebouwd. Maar nog niet tevreden d'r kont is te lelijk, onzeker komt ze constant je sportschool betreden. En op TV spreken ze met een grote bek alsof alles kan Veronica maakt van mooi perfect. Gerda doe niet gek als je jezelf was had je respect gehad het is niks meer dan een slechte grap, van het rechte pad naar de plastische chirurg je passievrucht is kurkdroog plus je past niet in een jurk, je valt door de mand echt waar Gerda Robert Schoemacher heeft zijn mes klaar Gerda Make up of facelift om te verbloemen dat je feest Nee, het mocht niet baten we noemen je nog steeds, Dode Gerda, je wil te graag, dode Gerrit het is beter dat je chilled vandaag. Dode Gerda, je wil te graag, dode Gerrit het is beter dat je chilled vandaag. Dode Gerda..ha ha... Dode Gerda..ha ha... (8)
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() <3 Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||