| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja OMG ik heb het dus heel lang niet durven spelen want het is echt precies het soort game dat ik belachelijk gaaf maar tegelijkertijd belachelijk eng vind. Nu ben ik echt net like vijf minuten aan het spelen en ik vind het nou al doodeng
Het duurde echt een minuut voor ik dat ene donkere kamertje in ging, nadat je net uit het water komt in het begin. En nu sta ik daar al een paar minuten panisch om me heen te kijken omdat er van die creepy muziek is en dan opeens af en toe van dat enge geschuifel IIEHHHHHHHHHHHHHHHH. Nu ga ik weer verder spelen. Tot over een minuut of tien, want dan ben ik vast weer te psyched om verder te gaan :')
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel dat liedje wel lichtelijk cliché is, dan is de soundtrack van Bioshock toch beter. Lekker jazzy, en door de originaliteit nog veel enger.Ik moet nu uit m'n veilige hokje gaan maar ik zit er al een minuut te wiebelen want ik wil er eigenlijk helemaal niet uit. Want daar zit ergens de eerste splicer al. Het duurde ook like dertig seconden voor ik de radio opnam. En dat ik om de een of andere reden nog niet kan schieten helpt ook niet mee, want lekker in de rondte schieten is altijd zo kalmerend bij shooters.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Uit de Imperial Infantryman's Uplifiting Primer
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mehhhhhhhhhh die stomme kutsplicers lijken ook op de zombies uit Oblivion. Daar was ik toen ook zo bang voor dat ik veel quests met zombies erin gewoon niet deed
Dan zit je zo heel lang in zo'n stinkende grot met druipend water en vieze zombies. Maar Bioshock is één en al duipend water en vieze semizombies, tot zo ver. Of nouja, ik heb er eigenlijk maar één gezien en die heb ik nog niet doodgemaakt, dus veel recht van spreken heb ik niet, maar toch.Ik ga wel een walkthrough lezen om te zien waar ik m'n eerste wapen kan halen, want ik vind het maar irritant dat ik niet weet wanneer ik mezelf eindelijk kan verdedigen. Eng kutspel
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Dat ziekenhuis is echt bruut, met die geschifte chirurg. "Why do we always have to have things in two's? Like there's some kind of law. Two eyes, two arms, two ears, two legs, two breasts.." En reclameposters voor chirurgische ingrepen enzo. Ik kom echt heel langzaam vooruit, want ik stop constant om te lezen wat er voor amusante propaganda staat.En nu heb ik een turret gehacked in dat ziekenhuis en eigenlijk wil ik er niet weg want hij is zo schattiiiiiggggg. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Omg dat fucking spel is er echt op gemaakt om je compleet neurotisch te laten worden. Overal geschuifel en gemompel en geluid van stromend water en gepiep en gekraak en eens in de zoveel tijd gaan alle lichten opeens uit en soms wordt er dan opeens een spotlight op je geworpen en word je vanuit het donker aangevallen en soms ook niet en soms kijk je even een tijdje naar een mooie ranzig-blije reclameposter maar als je je dan omdraait staat daar opeens zo'n vadsige splicer met zo'n ranzige gemutileerde rotkop aagghhhhh
|
|
|
|
Verwijderd
|
Er is hier buiten ook een grasmaaier aan de gang en hij maakt precies hetzelfde geluid als weetikveelwat in dat spel, dus nu zit ik als ik even een minuut of tien rookpauze heb alsnog zo van WAT WAT WAAR NNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.
Het doet me denken aan de tijd waarin ik obsessief Morrowind speelde. In mijn voormalige woonplaats had je namelijk vogels die EXACT hetzelfde geluid maakten als die rotbeesten die je vanuit de lucht komen aanvallen. Dus telkens als er zo'n vogel ging krijsen sprong ik automatisch in een soort verdediginghouding. En ondertussen maar boos omhoog kijken, he. ![]() |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel Oblivion sowieso vrij snel saai werd, want al die gates zien er hetzelfde uit aan de binnenkant. En alle grotten zijn ook hetzelfde, net als alle bossen. Gaat toch vervelen na een tijdje. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond alle guilds veel leuker. De Dark brotherhood gaf je altijd wel leuke dingen en quests
Laatst gewijzigd op 28-07-2009 om 11:20. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
. Ga je weer naar het buitenland?Citaat:
|
|
|
|
Hm nee zou het niet weten. Ik heb wel ooit de onderkaak van een eland gevonden en bewaard. Volgens mij heb ik die toen niet uitgekookt, maar wel heel lang in een badje van weetikveel gelegd. Ik denk dat als de (ergste) geur eraf is je al een eind bent
.
|
|
|
|
Ik denk dat ik hem toen ook in azijn heb geweekt... Maar hij bleef echt superlang nog naar azijn stinken
. Dus succes om die geur eraf te krijgen!
|
|
||
|
Citaat:
. Daarom vind ik het gaaf als anderen dat wel doen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|