Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2009, 04:59
Verwijderd
Citaat:
Camo is wat dat betreft beter, het breekt niet alleen je broek, maar je hele lijf op in verschillende vlakken. Aanvullen met ghillie suits en de verplichte hoeveelheid modder en zooi die op je zit. Er is een verschil tussen iets andere camo en compleet anders waardoor je been een been gaat zijn.

Bosranden ed worden altijd als eerste afgezocht, daarom slecht idee.
Ik was vrij goed in dat veredelde verstoppertje spelen
Janee, ik bedoelde natuurlijk ook niet dat je gewoon een zwart been hebt. Maar inderdaad, donkerdere/andere camouflageprint. Want die camouflageprint an sich is best wel fail, omdat je lijf dan op precies dezelfde manier opgebroken wordt zeg maar. Waardoor het alsnog één geheel is. Wel een moeilijker te spotten geheel dan geen camouflageprint, natuurlijk, maar toch.

En ah, bosranden, ja, dat is logisch. Ik dacht randen van daken enzo. En ik was ook vrij goed in verstoppertje
Advertentie
Oud 28-07-2009, 05:01
Verwijderd
Nu wordt het eens tijd voor Bioshock.
Oud 28-07-2009, 05:21
Verwijderd
Bioshock is overrated. Maar wel tof :')
Oud 28-07-2009, 05:24
Verwijderd
Ja OMG ik heb het dus heel lang niet durven spelen want het is echt precies het soort game dat ik belachelijk gaaf maar tegelijkertijd belachelijk eng vind. Nu ben ik echt net like vijf minuten aan het spelen en ik vind het nou al doodeng Het duurde echt een minuut voor ik dat ene donkere kamertje in ging, nadat je net uit het water komt in het begin. En nu sta ik daar al een paar minuten panisch om me heen te kijken omdat er van die creepy muziek is en dan opeens af en toe van dat enge geschuifel IIEHHHHHHHHHHHHHHHH. Nu ga ik weer verder spelen. Tot over een minuut of tien, want dan ben ik vast weer te psyched om verder te gaan :')
Oud 28-07-2009, 05:25
Verwijderd
Dead Space.

Speel het

Dit is de main theme
Oud 28-07-2009, 05:25
Verwijderd
Dat ik hier alle lichten had uitgedaan om het effect te vergroten helpt trouwens ook niet. Maar dan wel gaan zitten wachten met spelen tot zonsopkomst
Oud 28-07-2009, 05:37
Verwijderd
Citaat:
Dead Space.

Speel het

Dit is de main theme
Ja, dag, dat is ook zo'n doodeng spel zeker. Hoewel dat liedje wel lichtelijk cliché is, dan is de soundtrack van Bioshock toch beter. Lekker jazzy, en door de originaliteit nog veel enger.

Ik moet nu uit m'n veilige hokje gaan maar ik zit er al een minuut te wiebelen want ik wil er eigenlijk helemaal niet uit. Want daar zit ergens de eerste splicer al. Het duurde ook like dertig seconden voor ik de radio opnam. En dat ik om de een of andere reden nog niet kan schieten helpt ook niet mee, want lekker in de rondte schieten is altijd zo kalmerend bij shooters.
Oud 28-07-2009, 05:42
Verwijderd
Uit de Imperial Infantryman's Uplifiting Primer
Citaat:
Prayer of Invisibility
To be whispered when remaining hidden from the eyes of the enemy:

I am the darkness that surrounds me,
I am the air that surrounds me,
I am the land that hides me,
I wait to strike,
From the Darkness,
I wait to kill,
From out of thin air,
I am invisible,
And I am silent death.
Good hunting
Oud 28-07-2009, 05:59
Verwijderd
Mehhhhhhhhhh die stomme kutsplicers lijken ook op de zombies uit Oblivion. Daar was ik toen ook zo bang voor dat ik veel quests met zombies erin gewoon niet deed Dan zit je zo heel lang in zo'n stinkende grot met druipend water en vieze zombies. Maar Bioshock is één en al duipend water en vieze semizombies, tot zo ver. Of nouja, ik heb er eigenlijk maar één gezien en die heb ik nog niet doodgemaakt, dus veel recht van spreken heb ik niet, maar toch.

Ik ga wel een walkthrough lezen om te zien waar ik m'n eerste wapen kan halen, want ik vind het maar irritant dat ik niet weet wanneer ik mezelf eindelijk kan verdedigen.

Eng kutspel
Oud 28-07-2009, 06:04
Verwijderd
Later kan je ze electrocuteren, verbranden en wegsmijten, zal dat beter zijn?
Oud 28-07-2009, 07:07
Verwijderd
Goodmorrow. Two flacons of ale plz.
Oud 28-07-2009, 07:09
Verwijderd
huhuhu gisteren zag ik een nota voor OMG-behandelingen
Oud 28-07-2009, 07:09
Verwijderd
het ging om orthomanuele geneeskunde
Oud 28-07-2009, 07:40
Verwijderd
oei ik heb 20 min langer gesnoozd en nu ga ik vast te laat komen.
Oud 28-07-2009, 07:41
Verwijderd
Citaat:
het ging om orthomanuele geneeskunde
Haha, wat mooi

Citaat:
Later kan je ze electrocuteren, verbranden en wegsmijten, zal dat beter zijn?
Ja, daar ben ik nu. Nu is het niet eng meer, alleen is het irritant dat ze zo blijven naspartelen als je ze al dood hebt gemaakt, dus sla ik ze nog een paar keer met het breekijzer.

Dat ziekenhuis is echt bruut, met die geschifte chirurg. "Why do we always have to have things in two's? Like there's some kind of law. Two eyes, two arms, two ears, two legs, two breasts.." En reclameposters voor chirurgische ingrepen enzo. Ik kom echt heel langzaam vooruit, want ik stop constant om te lezen wat er voor amusante propaganda staat.

En nu heb ik een turret gehacked in dat ziekenhuis en eigenlijk wil ik er niet weg want hij is zo schattiiiiiggggg.
Oud 28-07-2009, 09:36
Verwijderd
Ik ben best wel moe, ik moest vanmorgen weer vroeg op en zit nu naar m'n computer te staren en koffie te slurpen
Oud 28-07-2009, 10:37
Verwijderd
Omg dat fucking spel is er echt op gemaakt om je compleet neurotisch te laten worden. Overal geschuifel en gemompel en geluid van stromend water en gepiep en gekraak en eens in de zoveel tijd gaan alle lichten opeens uit en soms wordt er dan opeens een spotlight op je geworpen en word je vanuit het donker aangevallen en soms ook niet en soms kijk je even een tijdje naar een mooie ranzig-blije reclameposter maar als je je dan omdraait staat daar opeens zo'n vadsige splicer met zo'n ranzige gemutileerde rotkop aagghhhhh
Oud 28-07-2009, 10:41
Verwijderd

Goedemorgen!
Oud 28-07-2009, 10:51
Verwijderd
Er is hier buiten ook een grasmaaier aan de gang en hij maakt precies hetzelfde geluid als weetikveelwat in dat spel, dus nu zit ik als ik even een minuut of tien rookpauze heb alsnog zo van WAT WAT WAAR NNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.

Het doet me denken aan de tijd waarin ik obsessief Morrowind speelde. In mijn voormalige woonplaats had je namelijk vogels die EXACT hetzelfde geluid maakten als die rotbeesten die je vanuit de lucht komen aanvallen. Dus telkens als er zo'n vogel ging krijsen sprong ik automatisch in een soort verdediginghouding. En ondertussen maar boos omhoog kijken, he.
Oud 28-07-2009, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Mehhhhhhhhhh die stomme kutsplicers lijken ook op de zombies uit Oblivion. Daar was ik toen ook zo bang voor dat ik veel quests met zombies erin gewoon niet deed Dan zit je zo heel lang in zo'n stinkende grot met druipend water en vieze zombies. Maar Bioshock is één en al duipend water en vieze semizombies, tot zo ver. Of nouja, ik heb er eigenlijk maar één gezien en die heb ik nog niet doodgemaakt, dus veel recht van spreken heb ik niet, maar toch.

Ik ga wel een walkthrough lezen om te zien waar ik m'n eerste wapen kan halen, want ik vind het maar irritant dat ik niet weet wanneer ik mezelf eindelijk kan verdedigen.

Eng kutspel [afbeelding]
Ik had bij oblivion in die grotten altijd m'n invisibility spell aanstaan
Oud 28-07-2009, 10:52
Verwijderd
Die had ik niet
Oud 28-07-2009, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Er is hier buiten ook een grasmaaier aan de gang en hij maakt precies hetzelfde geluid als weetikveelwat in dat spel, dus nu zit ik als ik even een minuut of tien rookpauze heb alsnog zo van WAT WAT WAAR NNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.

Het doet me denken aan de tijd waarin ik obsessief Morrowind speelde. In mijn voormalige woonplaats had je namelijk vogels die EXACT hetzelfde geluid maakten als die rotbeesten die je vanuit de lucht komen aanvallen. Dus telkens als er zo'n vogel ging krijsen sprong ik automatisch in een soort verdediginghouding. En ondertussen maar boos omhoog kijken, he.
Oud 28-07-2009, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Die had ik niet
Ik had hem zelf gemaakt, hij was ook behoorlijk effectief in de arena Hoewel ik meestal op het muurtje ging staan
Oud 28-07-2009, 11:10
Tink*
Tink* is offline
Chick Rock ik heb over je gedroomd!
Oud 28-07-2009, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik had hem zelf gemaakt, hij was ook behoorlijk effectief in de arena Hoewel ik meestal op het muurtje ging staan
Oh, zulk soort dingen deed ik nooit. Nee, liever gewoon hard om hard vechten in de Arena en lekker geen spells maken die je overpowered maken enzo. Anders wordt het spel al vrij snel saai, want dan wandel je al snel overal doorheen.

Hoewel Oblivion sowieso vrij snel saai werd, want al die gates zien er hetzelfde uit aan de binnenkant. En alle grotten zijn ook hetzelfde, net als alle bossen. Gaat toch vervelen na een tijdje.
Oud 28-07-2009, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Oh, zulk soort dingen deed ik nooit. Nee, liever gewoon hard om hard vechten in de Arena en lekker geen spells maken die je overpowered maken enzo. Anders wordt het spel al vrij snel saai, want dan wandel je al snel overal doorheen.

Hoewel Oblivion sowieso vrij snel saai werd, want al die gates zien er hetzelfde uit aan de binnenkant. En alle grotten zijn ook hetzelfde, net als alle bossen. Gaat toch vervelen na een tijdje.
Ik deed de main quest nooit Ik vond alle guilds veel leuker. De Dark brotherhood gaf je altijd wel leuke dingen en quests

Laatst gewijzigd op 28-07-2009 om 11:20.
Oud 28-07-2009, 11:22
Verwijderd
Morrowind > Oblivion.
Oud 28-07-2009, 12:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chick Rock ik heb over je gedroomd!
Waar ging het over?
Oud 28-07-2009, 12:22
Verwijderd
Hmmmmz goedemorgen, ik werd om twaalf uur wakker gebeld.
Oud 28-07-2009, 12:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lekker toch, af en toe uitslapen .
Oud 28-07-2009, 12:26
Verwijderd
Maar tot twaalf uur was éigenlijk niet de bedoeling. Maar ach.
Oud 28-07-2009, 12:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je hebt wel vakantie toch?
Oud 28-07-2009, 12:27
Verwijderd
Joah. Eindelijk.c ;cool:Al moet ik mijn essay nog op foutjes verbeteren, lay-outen, uitprinten, inbinden en twee keer inleveren en wilde ik dat allemaal vandaag doen. Maar mn moeder heeft 't toch nog niet terug gestuurd dus dat wordt weer uitgesteld.
Oud 28-07-2009, 12:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja nou ja, je moet altijd wel bijtanken in vakanties vind ik. Ook al zou je eigenlijk heel veel moeten doen.
Oud 28-07-2009, 12:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goddamnit, die stomme schilders staan nog steeds voor m'n raam . En dan zijn ze vast ook nog 2 dagen met m'n andere raam bezig. Schiet eens op!
Oud 28-07-2009, 12:35
Verwijderd
Dat is zeker waar. En ik besef dat dat de komende zes maanden geen studiemateriaal hoef aan te raken, joehei voor dat!
Oud 28-07-2009, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Goddamnit, die stomme schilders staan nog steeds voor m'n raam . En dan zijn ze vast ook nog 2 dagen met m'n andere raam bezig. Schiet eens op!
Doen ze twee dagen over een kozijn?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Woow dat lijkt mij ook wel een prettig vooruitzicht! Hoezo niet?
Verwijderd
Citaat:
Nee! Blijf ons verblijden met je aanwezigheid *hang aan been*
<3
Oud 28-07-2009, 12:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Doen ze twee dagen over een kozijn?
Ik woon op de derde verdieping, dus ze doen denk ik 2 dagen over alle ramen boven elkaar. En dan gaan ze vast eerst schoonmaken en schuren, en dan verven. Ofzo.
Oud 28-07-2009, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Woow dat lijkt mij ook wel een prettig vooruitzicht! Hoezo niet?
Omdat ik dat niet wil. De gedachte in september mij volop in een master te storten stond me totaal niet aan, dus ga ik er (minimaal) een half jaar tussenuit.
Oud 28-07-2009, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ik woon op de derde verdieping, dus ze doen denk ik 2 dagen over alle ramen boven elkaar. En dan gaan ze vast eerst schoonmaken en schuren, en dan verven. Ofzo.
Jottum.
Oud 28-07-2009, 12:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat ik dat niet wil. De gedachte in september mij volop in een master te storten stond me totaal niet aan, dus ga ik er (minimaal) een half jaar tussenuit.
Goed plan . Ga je weer naar het buitenland?

Citaat:
Jottum.
My thoughts exactly.
Oud 28-07-2009, 12:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat een duivenschedel (die al was schoongevreten) is uitgekookt? Hij ziet er dus kaal uit maar hij moet nog schoon.
Oud 28-07-2009, 12:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm nee zou het niet weten. Ik heb wel ooit de onderkaak van een eland gevonden en bewaard. Volgens mij heb ik die toen niet uitgekookt, maar wel heel lang in een badje van weetikveel gelegd. Ik denk dat als de (ergste) geur eraf is je al een eind bent .
Oud 28-07-2009, 12:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankjewel Ik heb hem net in azijn en zout gekookt en nu komen de velletjes los maar hij stinkt naar azijn, dus ik week hem maar even in een sodabadje. Ik doe maar wat
Oud 28-07-2009, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Goed plan . Ga je weer naar het buitenland?
Ja, ik ga in Italië vrijwilligerswerk doen voor een maand of twee, drie en daarna ga ik zo veel mogelijik vrienden in Europa opzoeken.
Oud 28-07-2009, 12:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ik hem toen ook in azijn heb geweekt... Maar hij bleef echt superlang nog naar azijn stinken . Dus succes om die geur eraf te krijgen!
Oud 28-07-2009, 13:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
daar was ik al bang voor ja!
Oud 28-07-2009, 13:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik ga in Italië vrijwilligerswerk doen voor een maand of twee, drie en daarna ga ik zo veel mogelijik vrienden in Europa opzoeken.
Oh leuk! Ik vind het altijd zo tof als mensen dat soort dingen doen. Ben zelf meer van alles plannen, en ben niet zo van lang van huis weggaan . Daarom vind ik het gaaf als anderen dat wel doen.

Regels voor berichten