![]() |
|
1 - Hoe lang ben je? 189
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 70 minimaal, zit er nu 10 kg onder:\ 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..)omdat ik nu gewoon te dun ben...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
~lengte: 1.67 m
~ideale gewicht: 50 kg ~waarom: ik zit er nu iets boven (weeg nu 53, ong), maar wil gewoon puur voor mezelf 50 wegen. Ik heb dat een lange tijd gewogen, en vind het gewoon goed bij mijn lichaam passen. Kwa verhoudingen enzo. Al zijn mijn bovenbenen wat te dik als je er in verhouding naar kijkt, maar dat verander je niet met lijnen of dat soort dingen (lees: ik moet gewoon meer sporten, 2x per week dansen is niet genoeg).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en sommige mensen zijn ook gewoon lelijk dun, dus das ook niet alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
alleen ik weeg nóg minder ![]()
||
Citaat:
en wat doe je eraan, om aan te komen als ik vragen mag ?
||
Citaat:
ik snap echt niet dat je jezelf als je 55 k weegt te dik kunt vinden. jeetje ik zou al blij zijn als ik 65-68 k zou wegen! dus misschien komt het van mijn kant zo over dat ik het maar idioot vind dat al die meiden zo weinig willen weten... en in zekere zin is dat ook wel zo, maar niet op een 'belachelijk makende' manier. als dat zo overkomt, dat is niet mijn bedoeling. wel moet ik zeggen dat ik het echt niet gezond vind, en volgens mij kun je je als je zo weinig weegt en jezelf nog te zwaar vindt beter je aandacht richten op je zelfrespect dan op je lichaamsgewicht. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
= Leonoor
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu is t denk ik bij de meeste meisjes niet zo dat ze zichzelf te dik vinden, maar dat ze gewoon t gevoel hebben dat ze te dik zijn.. opzich is dat wel anders. Ook denk ik dat er veel zijn die wel begrijpen dat t belachelijk is, maar toch gaan ze bewust door met afvallen. En over t zelfrespect, ik heb totaal geen respect voor mezelf. t enige wat ik belangrijk vind is dat ik me dun voel, maakt niet uit wat ik er voor doe. Het is dan wel niet gezond maarja..
||
Citaat:
![]() ik heb ook geen zelfrespect en ik stel me het moment dat ik mn streefgewicht haal ook voor als bij - wijze van spreke - een utopia... maar ondertussen weet ik ook dat ik er dan nog niet ben, omdat ik ook een minderwaard.complex heb. en je kunt nog zoveel afval, jammer genoeg raak je een mwc niet op die manier kwijt ... btw dat je zelf inziet dat je niet gezond bezig bent is opzich al goed. ze zeggen wel dat de eerste stap naar de oplossing erkenning is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bij jongens komt dat wel vaker voor geloof ik. Bijna alle jongens hebben een snellere verbranding omdat jongens meer spierweefsel bezitten dan meisjes. Daardoor hebben meisjes het ook veel sneller koud.
Dus een jongen zou eigenlijk niet veel extra moeten bewegen om aan te komen en veel melkproducten, pindakaas, ei en brood en pastas moeten eten. Hier komt iedereen denk ik wel van aan. Het probleem is alleen dat ze niet stil kunnen zitten ![]() Ik vind 55 kilo bij 1.89 wel heel erg weinig..volgens mij mag zo'n jongen nog 85 wegen en is het gewicht nog gezond. dus 30 kilo te licht. Misschien kun je eens naar een dieetiste gaan om een voedingschema op te stellen. Maar daar ben ik zelf ook niet echt voor, ik ga ook liever zelf eraan werken zonder proffesional. Ik ben nu in 2 weken zoiets afgevallen van 67 kilo naar 65 kilo..alleen door minder slecht te eten en door meer te bewegen. En savonds eet ik niks meer na mijn avondeten. Ik wil best ruilen met jou gewicht lekker 55 ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() en veel bewegen doe ik sowieso ook niet echt denk ik ![]() Citaat:
![]() en tis toch niks ernstigs ofzo, dus ik heb niet echt de 'need' om aan te komen. het zou alleen leuk zijn als ik wat meer zou wegen, maar niet koste wat kost ![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met dat vet ... het is waar dat vet als isolatie werkt, maar aan de andere kant, vetweefsel wordt niet zo goed doorbloed als spierweefsel, en bloed is hetgene dat het lichaam warm houdt, vandaar dat wanneer meisjes meer vet hebben, hun weefsels minder goed doorbloed zijn en ze het eerder koud hebben. Zo ![]()
|
mijn lengte = 1.70
mijn ideale gewicht= 48-52 waarom? omdat ik hartsikke onzeker over mezelf ben, en graag slank wil zijn....nu ben k ook nie egt dik, maar k voel me niet lekker zoals k nu ben....
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
damn mensen!!! Denk eens even allemaal na!!!
je mag nog wel een beetje vet hebben hoor! Alleen maar bot is ook geen gezicht. Ik heb eens bij verschillende vrienden van mij gevraagd wat ze nou mooier vinden, dus of mag er toch wel een enkele vetrol aanwezig zijn. En 5 van de 6 zeiden dat ze liever ieta hadden om vast te houden dan zo'n dunne spriet! |
![]() |
||
Citaat:
andere jongen/meisje ![]()
||
Citaat:
Anders ben ik het wel met je eens hoor, wat vet op het lichaam is helemaal niet slecht ( Ehm hoor MIJ ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1. 1.61 (d8 ik tenminste)
2. gwoon wa un puber zoals ik zou MOETe wege 3. ik voel me goed als ik zwarte klere draag die ikzelf gaaf vin enz. in van die barbie klere voel ik me totaal nie comfortabel en dan scheur ik ze nog ut liefst van me lijf af maar wa boeit uiterlijk, innerlijk is tog veel belangrijker je kunt wel met zoon onwijs lekker ding uitgaan maar maar meestal hebbe die un onnatuurlijke grote eigedunk en verw8 da alle chicks voor ze valle nou sorry maar ik sta steviger op me pote
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat woog mn vader ooit, maar die is 1.60 ![]() --- Maareh nog even wat opmerkingen.. het is bij sommige meisjes NIET zo dat ze willen afvallen omdat anderen (mannen) dat mooier vinden, of omdat ze eruit willen zien als een model. Veel doen het alleen voor zichzelf. En hoewel dat logisch is, maakt het het er wel moeilijker op die meisjes uit te leggen dat het vaak NIET GOED is dat ze afvallen. Ik geloof dat 70% van de vrouwen met een gezond gewicht vindt dat er nog wel wat af kan. Ik zie nog steeds in dit topic meisjes reageren met 'ik wil graag weer 48 kilo wegen, dat woog ik twee jaar geleden ook'. Voor die meisjes even de tip: 48 kilo is een gezond gewicht als je onder de 1.60 bent, maar een gezonde vrouw boven die lengte weegt meestal wel wat meer. Vrouw ja, want wat je kan je op je 16e niet met je 14e vergelijken en op je 14e niet met toen je 12 was. Ik ben 19, ik weeg nu net zoveel als toen ik 15 was, maar ik heb er nog wel wat borst en heup bij gekregen (mn middel is dus dunner geworden - zelfs iets te dun). Er zijn meisjes die maar blijven vechten bij het vet dat er op de benen, kont en heupen bij komt, maar dat is natuurlijk. Bij de een is het meer als bij de ander, maar ga je nou pas zorgen maken als je veel vet krijgt op plaatsen waar het niet hoort ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #23 Mobius | 500 | 10-08-2009 15:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ideale gewicht Kanelemans | 33 | 25-05-2008 22:35 | |