Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik gisteren trouwens heb ontdekt is dat in bad filmen heel moeilijk is, vooral met het idee dat ik had. Ik had blauw papier in het bad geplakt omdat ik sop wilde filmen, (ons bad is crèmekleurig en het zou veel mooier zijn als er blauw door het sop heen scheen). Ook wilde ik dat er dingen in het bad dreven, maar die konden niet uit zichzelf bewegen dus ik had wat onderzetters van kurk en hout genomen en daar draden aan vast geknoopt, zodat ik ze terwijl ik in bad zat naar me toe kon trekken. Op de onderzetters had ik brandende waxinelichtjes gezet. Maar het papier bleef niet - zoals ik me had voorgesteld - op de bodem liggen, maar kwam naar de oppervlakte waardoor mijn onderzetters omkieperden en de waxinelichtjes verdronken. En het filmen met één hand lukte ook al voor geen meter.
![]() Nu ga ik het opnieuw proberen in een afwasteiltje. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat een niet nader te benoemen forumster van wiens logisch redeneren nóch gevoel voor eerlijkheid ik een erg hoge dunk heb, blijkbaar advocaat wil worden. Nou goed, ik zal me er maar bij neerleggen dat ze, als ze de studie al doorkomt (wat zou moeten lukken, rechten is immers ook grotendeels stampwerk), ze hopelijk gewoon niet aan de bak komt, want zo'n advocaat, dat gun je niemand. Nouja.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik wist het ook heel lang niet, hij is niet echt camp. Maar als je een paar afleveringen van QI kijkt kom je er inderdaad vrij snel achter.
Not that there's anything wrong with that!
||
Citaat:
En dat hij het een keer probeerde met een meisje en dat hij vond dat God het wel allemaal goed had gemaakt enzo ('wow, het past precies in elkaar!'), maar dat het toch niet voor hem bestemd was. Aber gut, ik kwam er pasgeleden achter dat Ed Droste (de zanger van Grizzly Bear) homo is en dat Chris Addison (van oa The Thick Of It) al 38 is en dus geen jong broekie van in de 20. ![]() Hij heeft zo'n onschuldig jongens koppie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
decoy 1618, most likely from Du. kooi "cage," used of a pond surrounded by nets, into which wildfowl were lured for capture, from W.Gmc. *kaiwa, from L. cavea, "cage." The first element is possibly the Du. definite article de, mistaken in Eng. as part of the word. But decoy, of unknown origin, was the name of a card game popular c.1550-1650, and this may have influenced the form of the word. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Waar heb je om moeten lachen? #6 Verwijderd | 500 | 29-10-2009 20:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |