Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehw eergisteren nasi met quornstukjes, ei en pindasaus.
Gisteren andijviestamppot met een vega gehaktbal. ![]() Vandaag spaghetti met ricotta, rucola, artisjok en olijven.
||
Citaat:
![]() OT: vandaag probeer ik tortilla's uit de pan met gerookte kip Edit: totale mislukking! Al mijn tortilla's waren aangebrand aan de onderkant, hoe kort ik ze ook in de pan deed. De vulling los smaakte wel prima, maar ik zal het dus niet nog een keer klaarmaken. ![]() Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 19:31. |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Sorry, maar ik heb ZOOO goddelijk gekookt haha! Mijn ma en dr vriend kwamen eten.. en mn ma beweert nooit thais te lusten, dus heb ik Verse Thaise groene curry gemaakt! GODDELIJK! Haha! ![]() Dus: Rijst en woknoedels, met thaise groene curry ( specerijen, vissaus, kokosmelk, rode peper, aubergine, champignons, paprika, pepers, basilicum, citroenblaadjes ) kipfilet en daarbij nog gewokte gamba's! En rode wijn erbij excuses voor deze overblije tekst, maar ben trots haha ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |