Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Er is dus drie keer niemand gegeten door de wolven.
![]() De eerste keer moest ik weg en toen pm'de ik nog: vergeet niet te eten. Bleken Jasper en kleinmeisje een discussie te hebben gehad en had Jasper gevraagd om uitstel voor het doorgeven. ![]() ![]() De tweede keer was ik het zelf glad vergeten. En de rest ook. De derde keer was ik al opgegeten. Al met al erg slordig en dus ook terecht dat we niet gewonnen hebben. |
![]() |
|
Die vraag om uitstel kwam toen ook al te laat volgensmij.
We hebben overigens wel wat vaker streng moeten zijn. Wammus kwam bijvoorbeeld een keer om 20.31 met zijn stem en vijf minuten later met een wijziging van zijn stem, maar als we die zouden meetellen zou hij gelijkspel veroorzaken (tussen zichzelf en een andere speler). Toen hebben we die stem ook moeten afkeuren.
|
complimenten voor de spelleiders!!
Eerste keer niet stemmen van de wolven was trouwens mijn schuld, ik weigerde op fizzle te stemmen om op te eten waardoor we niet tot een stem om op te eten konden komen... heb wel dik verloren; als geliefde en als wolf ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Yay! Netjes, Barabas en Batave!
En spelleiders bedankt natuurlijk. ![]() Citaat:
![]() Het was pas een rotstreek als ze twee wolven geliefden had gemaakt; aangezien die twee dan goede kans om te winnen hadden ten koste van de andere twee wolven. Citaat:
Voor hetzelfde geld neem je het daarna het hele spel op voor een wolf. Hetzelfde voor die laatste ronde. Nu moest Barabas alsnog kiezen tussen JasperJD en Batave. JasperJD was wel waarschijnlijk wolf, maar het was mogelijk dat Batave dat was. Als de wolven die laatste keer gewoon iemand gegeten hadden, waren alleen een dorpeling en een wolf over geweest en had het nooit fout kunnen gaan. Natuurlijk is het voornamelijk in jullie eigen nadeel geweest, maar het heeft de dorpelingen ook benadeeld op sommige punten. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind persoonlijk ook dat de wolven raar hebben gespeeld.
Als je kijkt in de tijd dat ik verrader was had ik er zeker nog fizzle of grl een kans gemaakt hun eruit te krijgen. Ik had besloten grl te ''vertrouwen'' (sorry ![]() Wie had je wel eerder moeten eten? Toddish en VeGs. Vooral nieuwkomer (?) Toddish vond ik goed spelen. ![]() VeGs en Absinthe waren gewoon weer als vanouds ![]() Al bij al eigenlijk een vrij saai ww-spel door inactiviteit van de wolven, best jammer! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vond het ook een beetje jammer dat de wolven tot drie keer aan toe niet stemden. Vooral omdat je als spelleider ook een leuk en spannend spel weg wilt geven. Als ze die drie keer wel hadden gegeten hadden ze misschien nog wel gewonnen ook, want je gooit er veel mee weg. Maar ik vond het leuk om liedjes te schrijven.
![]()
|
Ja, als de wolven die drie keer hadden gestemd hadden ze waarschijnlijk wel gewonnen, want het duurde vrij lang voordat de dorpelingen echt met z'n allen op Allure, Jasper en Trophus gingen (hoewel sommigen al vrij vroeg door hadden wie evil was en wie niet).
|
Verwijderd
|
Godver, en ik maar denken dat ik zo goed beschermd had.
![]() En verder.. @Archont; wat is 'als vanouds' in dit geval? ![]() |
![]() |
|
Mwoh, je hebt niet slecht beschermd hoor, want volgensmij waren de meeste spelers die je beschermd hebt wel dorpelingen. En voor hetzelfde geld hadden de wolven juist op de avond dat ze niet gestemd hadden wel een speler gekozen die jij juist beschermd had.
![]() En je had al vrij vroeg in het spel door wie aan de kant van de wolven stond, viel me op.
|
Hm, zo voelde het voor jullie misschien niet maar ik had wel het idee dat jullie wel vaak op een goed spoor zaten en goed door wolventactieken heen prikten. Daarnaast waren jullie zelf ook niet zo heel vaak verdacht, dat is ook wel belangrijk (want als je jezelf steeds moet verdedigen is het moeilijker om andere spelers aan te vallen).
|
Verwijderd
|
Ik heb het hele spel gevolgd en ik vond het echt leuk. Maar ik moet toegeven dat ik nog nooit van dit spel had gehoord (shame on me
![]() En de spelleiders hebben echt iets geweldigs gemaakt van het verhaal met al die liedjes en characters. Ja, echt leuk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh ja, ik snap niet waarom trophus er zo lang in heeft gezeten, het was toch eigenlijk vanaf het begin duidelijk dat er geen bal klopte van wat hij zei? Dat heeft me eigenlijk wel verbaasd. Ik ben trouwens superbang voor het moment dat ik in een WW spel zit met VeGs als wolf. Die komt veel te makkelijk betrouwbaar over.. ![]() |
![]() |
|
Echt tof spel!
![]() Wel stom van de dorpelingen dat ze niet even mijn posts met verdenkingen doorlazen nadat ik dood was want ik was geliefde met een wolf dus ik wist wie de wolven waren en ik heb het gewoon opgenoemd! Want we wilden de wolven eruit. Maar nee, wie luistert er nou naar een dode fizzle. Maar tof spel en ik vond het gaaf dat ik geliefde was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind net als Absinthe dat alleen JasperD fatsoenlijk heeft gespeeld bij de wolven Trophus deed idd alleen maar raar posten. En allure deed gewoon absoluut níks! edit: @ VegS en Absinthe, jullie zijn toch vrij ervaren spelers. En postte goede theorieen en hadden eigenlijk al vroeg de wolven. Ik had het enige geluk dat ik er nog even inbleef was dat Absinthe mij nog een beetje ''vertrouwde''. Na die vervelende zienerspost van Wammus. Maar nogmaals dorpelingen hebben redelijk gespeeld en wolven dramatisch. (op jasper na) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #64 Sherlock | 500 | 28-11-2009 03:48 |