Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier is een handleiding: http://tobi.oetiker.ch/lshort/lshort.pdf |
![]() |
||
Citaat:
|
misschien kun je nog wat instellingen omlaag gooien?
ik heb thuis nog een pc staan uit 2000 (p3 667mhz 128mb ram), en die kan geen youtube filmpjes fullscreen vloeiend afspelen ![]()
||
Citaat:
![]() Btw, ik ben totally fucked. Vandaag moest ik tóch beginnen met den cursus en dat was erg leuk en m'n collega's (oh nee, 'partners') zijn tof en ik heb liters koffie geproefd enzo, maarrrrrr ik was half 1 pas thuis en heb om 10 uur een presentatie die ik net nog probeerde te schrijven en toen was ik halverwege en kwam ik erachter dat ik een verkeerd onderwerp had gekozen en dat het dus compleet USELESS is. Godverdomme, waarom moet het dan ook over religie, daar weet ik toch sowies niks over, laat staan dat ik iets weet dat zo obscuur is dat er geen vertaling voor bestaat. Nou ja, ik weet niet of ik die crap nog kan inhalen ofzo, maar ik ga nu echt tukken, anders ben ik dood morgen. Moet van 10 tot 3 op school zitten en van 5 tot half 12 weer in A'dam. *zucht* Doei studie.
|
jezus. in windows 7 klopt er nog steeds niks van de 'estimated time' als je bestanden kopieert.
15GB met 56MB/s duurt echt geen 3 uur en 30 minuten. hoe moeilijk kan het zijn.. (15000/56)/60 = 4,5 minuten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|