Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2009, 14:23
Verwijderd
Duits/Nederlandse films; Rosenstrasse En op zich is De tweeling ook niet eens zo slecht.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
In Zwartboek gebeurt dat regelmatig.
Ja, is waar.
Uice
Uice is offline
Citaat:
In Zwartboek gebeurt dat regelmatig.
Helemaal niet. Al het naakt in Zwartboek is functioneel voor het verhaal.

Ook een goede film, trouwens.
Oud 19-12-2009, 14:25
Verwijderd
Ik vond Zwartboek, net zoals alle Verhoeven-films die ik gezien heb, erg oppervlakkig.
Oud 19-12-2009, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Dat zei ik dan ook niet.
Je zegt net nog zoiets;

Citaat:
Blijkbaar kunnen Nederlanders wel goede kinderfilms maken, en kunnen Nederlandse kinderen beter acteren dan volwassenen .
Oud 19-12-2009, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet. Al het naakt in Zwartboek is functioneel voor het verhaal.

Ook een goede film, trouwens.
Mwa, vond het lang niet altijd functioneel.
Hoewel ik nu even een moment aan het bedenken waar ik het echt onzin vond, en dan kan ik zo even niets bedenken
Oud 19-12-2009, 14:26
Rivka
Rivka is offline
Wel een goeie film, maar ik vond de tieten van Carice wel opvallend vaak in beeld gebracht, terwijl dat volgens mij niet echt functioneel is.
Oud 19-12-2009, 14:27
Verwijderd
ik krijg pijn in mijn nieren van verhoeven.
Oud 19-12-2009, 14:27
Verwijderd
Ik heb nog nooit een film van hem gezien.
Oud 19-12-2009, 14:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je zegt net nog zoiets;
Ja euh, die knipoog impliceert dat het niet geheel serieus was. Ik heb gezegd dat ik vind dat er niet zo goed wordt geacteerd in de meeste Nederlandse films. Waarmee ik uiteraard bedoel 'in de meeste films die ik heb gezien', aangezien ik onmogelijk alle films heb kunnen zien die er bestaan.

Dus .
Verwijderd
Mja, bijvoorbeeld die scène met Halina en Carice en die enge Duitser op de wc, is misschien niet per se nodig, maar draagt wel bij aan de nare sfeer en maakt duidelijk dat Halina's personage echt behoorlijk hoereert.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit een film van hem gezien.
daar zal je leven niet leeg en zinloos van worden!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wel een goeie film, maar ik vond de tieten van Carice wel opvallend vaak in beeld gebracht, terwijl dat volgens mij niet echt functioneel is.
Die film gaat over een vrouw die haar seksualiteit inzet om te kunnen infiltreren. Nogal logisch dat je haar tieten vaak ziet. Er was echt geen enkel moment waarop zij naakt was, dat net zo goed zonder naakt had gekund.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Mja, bijvoorbeeld die scène met Halina en Carice en die enge Duitser op de wc, is misschien niet per se nodig, maar draagt wel bij aan de nare sfeer en maakt duidelijk dat Halina's personage echt behoorlijk hoereert.
Die scene was echt traumatisch.
Oud 19-12-2009, 14:29
Verwijderd
Ik heb van Verhoeven Zwartboek en Turks fruit gezien. Turks fruit vond ik verschrikkelijk, Zwartboek ook maar 'zo zo'.
Verwijderd
Citaat:
daar zal je leven niet leeg en zinloos van worden!
Hoera!

Lion King heb ik ook nog nooit gezien. Daar werd ik ook raar op aangekeken.
Chick Rock
Chick Rock is offline
You better watch out, you better not cry!

Lalalalala Santa Clause is coming to toooooooooooooooooooown!!
Oud 19-12-2009, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Die scene was echt traumatisch.
Ja, dat is een nare scène ja. Maar dat klopt dus wel in het verhaal
Verwijderd
Citaat:
Hoera!

Lion King heb ik ook nog nooit gezien. Daar werd ik ook raar op aangekeken.
Dat is ook rrrRRrRRAaAAAaaarRrRr.

Maar ach, ik heb ook genoeg films die je toch écht gezien moet hebben, nog nooit gezien.
Uice
Uice is offline
Robocop en Starship Troopers zijn genoeg bewijs dat Verhoeven gewoon geweldig is.
Oud 19-12-2009, 14:31
Rivka
Rivka is offline
Ja, maar dan kan hij nog wel traumatisch zijn

Hmz, ik heb zin in Lipton Morocco.
Verwijderd
Ik heb zojuist American History X gezien.
Rivka
Rivka is offline
En quoten is misschien zo'n gek idee nog niet.
Oud 19-12-2009, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zojuist American History X gezien.
Dat is dus zo'n film die ik nog nooit gezien heb en eigenlijk wel had moeten zien.
Verwijderd
ik was vanmorgen 25 min eerder weggegaan van huis omdat ik bang was voor gladheid, maar het was dus alleen hier in de straat glad en verder nergens. kon ik fijn 25 minuten blauwbekken bij de tramhalte en de tram was nog te laat ook. Dat was geen pretje.
Verwijderd
maar gelukkig was het 4e bankje van voor vrij in de tram, kon ik fijn met m'n voeten bij de blazers zitten.
Oud 19-12-2009, 14:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is dus zo'n film die ik nog nooit gezien heb en eigenlijk wel had moeten zien.
Nee hoor. Hij is wel oké, maar echt geen must.
Verwijderd
Het was -12 graden vanmorgen!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga straks maar eens een stadswandelingetje maken en boodschappen doen het is zulk mooi weer dat ik echt nog even naar buiten moet .
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor. Hij is wel oké, maar echt geen must.
Oh, ok.
Verwijderd
Citaat:
Ik miste Morgan Freeman op het einde
Oud 19-12-2009, 14:34
Verwijderd
American History X heb ik de eerste drie kwartier van gezien. Daarna moest ik eten, en vergat ik verder te kijken.
Oud 19-12-2009, 14:34
Verwijderd
Dan moet je The Shawshank Redemption kijken.
(of een andere film met Morgan freeman aan het eind )
Oud 19-12-2009, 14:35
Verwijderd
american history x hebben wij op school gekeken bij maatschappijleer.
Oud 19-12-2009, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je The Shawshank Redemption kijken.
(of een andere film met Morgan freeman aan het eind )
Ik bedoelde dat er op het eind zo'n typisch moralistisch Morgan Freeman verhaaltje zat, het enige verschil was dat hij het niet vertelde.
Verwijderd
American History X is inderdaad wel aardig.
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde dat er op het eind zo'n typisch Morgan Freeman verhaaltje zat, het enige verschil was dat hij het niet vertelde.
Oh.
Ja, dat weet ik niet, heb de film dus nog nooit gezien.
Oud 19-12-2009, 14:37
Verwijderd
Op zich krijgt die film wel kudos voor het voor het einde omdat het niet echt een Hollywood-einde is.
Oud 19-12-2009, 14:38
Uice
Uice is offline
"Ik ben een gewelddadige nazi en ik haat negers. Hee, deze neger vertelt leuke grapjes. Nou, dan had ik het blijkbaar al die jaren verkeerd. Weg met racisme!"
Oud 19-12-2009, 14:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Is The Saint een goede film?
Oud 19-12-2009, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Op zich krijgt die film wel kudos voor het voor het einde omdat het niet echt een Hollywood-einde is.
Mwah.
Oud 19-12-2009, 14:39
Verwijderd
Citaat:
"Ik ben een gewelddadige nazi en ik haat negers. Hee, deze neger vertelt leuke grapjes. Nou, dan had ik het blijkbaar al die jaren verkeerd. Weg met racisme!"
Oud 19-12-2009, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Is The Saint een goede film?
Simon Templar is een meesterdief die verschillende landen tegen elkaar op laat bieden in ruil voor zijn diensten. Hij moet nog één diefstal plegen om boven de 50 miljoen dollar te komen (waarna hij met pensioen wil): hij moet de formule voor koude fusie stelen van Dr. Emma Russel. Fluitje van een cent voor Templar, totdat hij verliefd op haar wordt.

wtf
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Robocop en Starship Troopers zijn genoeg bewijs dat Verhoeven gewoon geweldig is.

Oud 19-12-2009, 14:41
Verwijderd
Ik was De Poolse bruid nog vergeten! Ook een goede Nederlandse film.
En Nadine vond ik - in tegenstelling tot de critici volgens mij, maar toch - ook heel mooi.
Oud 19-12-2009, 14:41
Verwijderd
Citaat:
?
Oud 19-12-2009, 14:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh btw, ik heb laatst Coco avant Chanel gedownload, maar nu heb ik een map met heel veel rare bestandjes: bup, ifo, en vob dat moet ik vast op de één of andere manier convergeren ofzo, maar hoe?
Oud 19-12-2009, 14:43
Uice
Uice is offline
Ja, daar kan hij natuurlijk ook niets aan doen.
Oud 19-12-2009, 14:43
Uice
Uice is offline
Dat is de omslag die het hoofdpersonage maakt.

Regels voor berichten