Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Nou, ik zou niet weten waarom het klachtenbrief zou móeten zijn, tenzij er letterlijk meerdere klachten in staan. Lijkt mij een prima woord. ![]() |
![]() |
|
Veel muzikanten, en dan voornamelijk in het R&B-genre, overladen ons met gevoelige nummers. Maar, laat ik maar direct met de deur in huis vallen, ze gebruiken deze nummers ook direct om ontiegelijk te patsen met hun zangtechnieken. Iets waaraan ik mij mateloos stoor, is de add lips techniek, waarbij het de kunst is om een woord zo lang mogelijk uit te rekken en te laten trillen door de stem snel te laten wisselen tussen hoog en laag. Deze techniek zorgt ervoor dat woorden bijna onverstaanbaar worden en slechts de klanken ertoe doen. Iets wat ik opmerkelijk vind, aangezien het zogenaamd een gevoelig nummer is waarbij de tekst van belang is om een mooie boodschap over te dragen.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De verhalenwedstrijd: de uitslag Vogelvrij | 31 | 21-06-2010 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Emptiness Diary of Dreams | 29 | 16-12-2004 17:49 | |
Liefde & Relatie |