Advertentie | |
|
![]() |
|
mag ik me ff met jouw frankrijk haat bemoeien
![]() 1) ze spreken er frans. leer het dan ook 2) ze spreken er geen engels. niet iedereen is zo geweldig als wij, weet je hoeveel landen er dat ook niet kunnen ![]() 3) ze worden boos op je als je geen frans maar wel engels praat. uhhh, nooit wat van gemerkt, ze worden echt niet boos hoor, ze kunnen het zelf niet eens 4) bij die oceaam van hun is het altijd zo druk dat je er niet eens kan staan, laat staan een handdoek neerleggen om te gaan liggen. overdrijven is ook een kunst.. 5) sigaretten verkopen ze daar alleen 18+ (tenminste, daar waar wij waren). Dan doe jij het fout 6) de winkels zijn er geopend vanaf 10 uur tot twaalf uur en dan nemen ze 'pauze' tot en met 3 uur, waarna ze nog twee uurtjes doorwerken en sluiten. dus? dan doe jij na 3en je boodschappen ![]() 7) als je een stokbrood koopt bij de bakker weet je nooit van te voren waar het ding is geweest :/. weet je dat in nl wel dan? en zo kan ik nog uren doorgaan.. maar ik zat wel ergens fout: frankrijk heeft niet 1 maar 2 positieve punten: het tweede punt zijn de croissantjes ![]() beter weer, mooier landschap, lekkerder eten, parijs etc... ![]() ontopic: een tijdschrift en een blikje tropische vruchten in lichte siroop, jaja
||
![]() |
Citaat:
![]() het haar wat ik nu heb is per pak 2,50 maar ja kan ook haar nemen dat van een slechtere kwaliteit is en dan betaald je 5 euro voor 3 pakken
|
Hmz, best veel eigenlijk
* Zwart topje met opdruk van roosjes van Freeman T Porter * Geurtje voor mn vriend * Lang lichtbruin vest met ceintuur van Wonder Woman (alvast voor de herfst/winter...) * Zwart redelijk kort rokje met plooitjes en 2 witte strepen aan de zijkant * Gelwax, lipgloss en blauwe nagellak van Hema * Rolletje smarties |
![]() |
|
![]() |
- Flesje Spa blauw
- Rode winterjas van Only - Beige ribbroek van Vero Moda - Wit/blauw gestreepte broek van Diesel - Grijs/roze gestreept hemdje - Bloemcorsage bij de Bijenkorf - Donkerbruin truitje met col en korte mouwen van Vero Moda - Zwart truitje met wijde col zonder mouwen - Zwarte haarelastiekjes - 3 paar sokken - Riem met schelpjes bij de H&M - Roze en blauwe bh - Blauwe en lila string - Ciabatta broodje met roomkaas, bakje vers fruit en een groot glas vruchtensap bij de V&D ![]() - 4 treinkaartjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar Lin weet wel waar jouw huis woont en die zegt dat dan, en dan weet ik ook waar jouw huis woont! ha! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *wijst naar MSN*
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Voeg mij es toe ![]()
||
Citaat:
![]() Net gedaan trouwens. ![]() |