Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En mijn konijn weet sinds kort ook dat hij ook op zijn kooi kan springen (en dus via het dakluik erin en eruit kan), ik schrok me laatst dood toen ik de keuken inliep en hij me tegemoet sprong. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben alleen ziek, maar ik moet echt dat briefje snel inleveren... Het is maar 4 minuten fietsen, maar mijn lichaam is zo moe... Vorige keren is het ook helemaal fout gegaan met mijn vakantiebriefjes... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tellen vind ik juist altijd het grootste kutwerk dat er is! Codeboek ok, maar tellen... bah
![]() Ik ben ook nog een tijdje kantinejuf geweest ![]() Was ook best leuk, maar tegenwoordig doen ze niet meer aan kantinejuffrouwen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iemand hier die wel op www.ru.nl kan komen? Want mij lukt het niet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Da's ook wel grappig, maar echt niks voor mij geloof ik. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
OMG, dat is een goed idee. Ik ga dadelijk ook maar een eitje bakken.
Hmm, ik bedenk me net dat Belle and Sebastian wel eens goede muziek voor mijn voorstelling kan zijn. Die muziek is wel lekker cynisch.. Alleen vind ik het soms een beetje tricky omdat je bij Nederlands- of Engelstalige muziek je als publiek snel naar de tekst gaat luisteren en gaat verwachten dat de tekst een link heeft met de inhoud van het stuk, terwijl ik muziek liever sferisch kies. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ohja, het poedersneeuwde gisteravond heel erg, en ik moest terugrijden van Roermond naar Helmond...
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|