Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is voor een soort ceintuur. En het ceintuur was ook al een pijn in de ezel, hij trok en draaide enzo en nu valt dat wel mee maar ik heb hem achter verkeerd ingenomen en het ziet er netter uit maar de ene kant is veel korter dan de andere. ARGH |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
o jij moet de stof zelfs nog ![]() Voor mij zijn de belletjes het laatste en dan nog een keer goed kijken of het past en ik heb nog een maand. Maar in die maand moet ik ook een bedjasje breien! Laatst gewijzigd op 07-02-2010 om 15:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jij begint ten minste op tijd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou eerste wilde 3 dames mij naar mijn bed leiden, nouja dit klinkt weer heel playerachtig ![]() ![]() Toen ben ik met de 4 gasten eigenlijk langs 5 verschillende mensne gegaan, vantevoren opgebeld ''wij komen even eten'' en toen zei eigenlijk verrassend iedereen ''oke'' (oh het was 2/3 uur snachts ![]() Maar toen ik weer een beetje helder werd zaten we gewoon bij een moeder op de bitterballen van een spelertje van een vriend van mij die trainer was ![]() ![]() Maar ik bespaar de details want dat is tmi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou goed, ik zal niet doorvragen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen zaten we daar rond een uur of 3 ![]() ![]() Vantevoren nog naar 2 andere adresjes geweest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen hadden we wat talenten gespot en toen ging ik voor de grap in dat boekje schrijven en toen kwamen er 2 (het waren er 2 btw bedenk ik nu niet 3!) op het idee om ook even de looplijnen naar mijn bed te maken. En dat vond ik wel grappig en toen had ze naast de ''frikandellen bij vriend van mij stop'' ook nog neergezet dat hun 2 mij wel helemaal naar het bed moesten leiden en of mijn bed wel groot genoeg was. Maar ik heb het aanbod een beetje afgeslagen ![]() ![]() |
![]() |
|
|