Dan heb je goed de uitleg van ons gelezen en moet je het nog een keer lezen voordat je het misschien een beetje snapt.
09-03-2010, 14:53
Verwijderd
Ik wil eigenlijk een topic openen waar men zijn favo schilderijen en kunstenaars kan posten, maar ik ben bang dat hij dan verplaatst wordt naar Art, en daar komt geen kip.
Ik wil eigenlijk een topic openen waar men zijn favo schilderijen en kunstenaars kan posten, maar ik ben bang dat hij dan verplaatst wordt naar Art, en daar komt geen kip.
ik vind het wel een gaaf idee
09-03-2010, 14:58
Verwijderd
ik ben hier nog 3 minuten en dan mag ik minimaal 3 uur niet op 't forum klikken.
09-03-2010, 14:59
Verwijderd
Prf en niemand die in die 3 minuten wat post natuurlijk
Dan heb je goed de uitleg van ons gelezen en moet je het nog een keer lezen voordat je het misschien een beetje snapt.
Ik zeg toch dat ik het weet! En dat ik het al lang weet! En dat ik het even fout had! Ik geef mijn fout toe en je bent een vervelende arrogante zak als dat niet goed genoeg is