@ Absinthe: ik heb Alice in Wonderland al gezien dus ik ga niet mee.
Ah, jammer.
En Avatar/vrouwenfilm?
10-03-2010, 10:04
Verwijderd
Goodmeunin'
10-03-2010, 10:08
Verwijderd
mornink
10-03-2010, 10:09
Verwijderd
Lui die om 8 u luidruchtig dakwerkzaamheden gaan uitvoeren zonder dat ik daar om heb gevraagd, zou ik keihard willen trakteren op een grote portie Peter Koelewijn
Lui die om 8 u luidruchtig dakwerkzaamheden gaan uitvoeren zonder dat ik daar om heb gevraagd, zou ik keihard willen trakteren op een grote portie Peter Koelewijn
en dan zelf als allerlaatste eindigen "ik ben er helemaal ziek van" *beduusd kijk*
10-03-2010, 11:08
Verwijderd
Ik zat me echt te verkneukelen.
10-03-2010, 11:09
Verwijderd
Hehe ja, een mooi sliep uit! moment
10-03-2010, 11:10
Verwijderd
Zo ik ben weer thuis van werk. 4 uur slapen is echt te kort voor mij . Oh en als je een presentatie 'heel behoorlijk' doet betekent dat op de UU een 7. Toch jammer, ik hoopte op een 7,5
ach dat is ook wel weer zo Maar volgens mij wordt het tentamen vreselijk dus hoe hoger dit cijfer zou zijn hoe makkelijker ik het tentamen zou halen.
Maar genoeg daarover, ik moet niet zeuren over een 7. Wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag/wat gaan jullie nog doen vandaag?
10-03-2010, 11:15
Verwijderd
Ik ga zo lesgeven. Eerst groep 7/8, dan groep 3/4. En ik heb totaal geen zin vandaag
10-03-2010, 11:16
Verwijderd
ik ga voornamelijk soggen, as usual. En ik wil een joggingbroek kopen en evt een vest. Enn ik ga op zoek naar een device om messen te slijpen. En bedenken wat ik vanavond ga eten, boodschappen doen. Stofzuigen en dweilen staat op nog op het programma. Een lekker kneuterig dagje
10-03-2010, 11:16
Verwijderd
Urban fucking guerilla parents attack. 'Hoi Eric, we komen over een uurtje even langs '.
Huis schoonmaken, flessen wijn in het washok zetten /patty brard modus.
Zo meteen komt mijn moeder thuis met de rest van het grut en witbrood om French toast van te maken, dan naar de dokter en dan naar de boekwinkel vlakbij de dokter voor (waarschijnlijk) het nieuwste boek van Simone van der Vlugt .
ik ga voornamelijk soggen, as usual. En ik wil een joggingbroek kopen en evt een vest. Enn ik ga op zoek naar een device om messen te slijpen. En bedenken wat ik vanavond ga eten, boodschappen doen. Stofzuigen en dweilen staat op nog op het programma. Een lekker kneuterig dagje
Nice
Je bent je scriptie aan het schrijven toch? Of zou dat moeten doen Waar gaat 't over?
Ik vind het irritant als mijn moeder zich ongevraagd met mijn huishouden bemoeit. Ze mag me best helpen als ze er is, maar het is wel mijn huis, en dan hoef ik niet te horen hoe het allemaal beter kan en hoe zij het zelf doet.
Ik vind het irritant als mijn moeder zich ongevraagd met mijn huishouden bemoeit. Ze mag me best helpen als ze er is, maar het is wel mijn huis, en dan hoef ik niet te horen hoe het allemaal beter kan en hoe zij het zelf doet.
Urban fucking guerilla parents attack. 'Hoi Eric, we komen over een uurtje even langs '.
Huis schoonmaken, flessen wijn in het washok zetten /patty brard modus.
10-03-2010, 12:25
Verwijderd
ik ben weer thuis. Nog 2 dagdiensten te gaan over 2 weken en dan gelukkig niet meer. Ik zie er nu al tegenop ;x
10-03-2010, 12:29
Verwijderd
Ik moet nu zo'n beetje vertrekken naar m'n scriptievak maar ik heb echt keihard geen zin. Mwehhh.
10-03-2010, 12:30
Verwijderd
Ik moet zo nog even een opdrachtje maken, maar daar heb ik ook niet veel zin in. Gelukkig stelt het niet zoveel voor.
10-03-2010, 12:36
Verwijderd
Ik moet "even" 16 uitgeverijtjes gaan aanschrijven. Jottem
10-03-2010, 12:37
Verwijderd
ik ben de rest van de dag en morgen vrij. en vrijdag pas 15.45 beginnen
10-03-2010, 12:42
Verwijderd
Dat is het betere werk.
10-03-2010, 12:46
Verwijderd
Ik heb net al even eenvierde deel van de opdracht gedaan, alleen nu moet ik mijn boek erbij pakken, wat betekend dat ik mijn computer aan de kant moet leggen en opstaan. En aangezien ik daar geen zin in heb ga ik nog maar even forummen.