Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
ik doe nog steeds onderzoek naar chatroulette en met los en wild haar drukken mensen me veel minder weg dan met hoed en vast haar. Nog even en ik eindig als een hoertje!
Advertentie
Oud 15-03-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Goed, duidelijk weer jouw niveau humor.
Zeker, ik heb er best om moeten lachen

Ik heb stage, dus ik zal zo maar weer is afsluiten en les gaan geven.

Over vrouwenemancipatie vandaag. Veel zinnigs kan je daar ook niet over vertellen natuurlijk
Oud 15-03-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Zeker, ik heb er best om moeten lachen

Ik heb stage, dus ik zal zo maar weer is afsluiten en les gaan geven.

Over vrouwenemancipatie vandaag. Veel zinnigs kan je daar ook niet over vertellen natuurlijk
Maak er maar eens een mooi verhaal van! Succes
Oud 15-03-2010, 12:17
Philosophy
Philosophy is offline
Visitekaartjes voor je fictieve bedrijfje maken is best lastig als je nog geeneens een huisstijl hebt.
Oud 15-03-2010, 12:22
Tink*
Tink* is offline
Zo ik heb al wat nuttige commissiedingetjes gedaan.
Oud 15-03-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Visitekaartjes voor je fictieve bedrijfje maken is best lastig als je nog geeneens een huisstijl hebt.
:")
Oud 15-03-2010, 12:42
Verwijderd
Hompeldemompel. Mijn muis doet raar.
Oud 15-03-2010, 12:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
welk huis was je?
geen idee hoe het heet eigenlijk, maar het is er eentje in utrecht

het was echt verschrikkelijk. ik ben er 1,5 uur binnen geweest, maar ik heb niemand gespot die het werk met ook maar een beetje plezier leek te doen. allemaal chagrijnige teringlijers.
alleen een paar van de bewoners keken vrolijk, maar dat ging meestal gepaard met kwijl in de mondhoeken en flapperende tongen. echt verschrikkelijk
Oud 15-03-2010, 12:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
absinthe ik droomde over jou!
Oud 15-03-2010, 12:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En mijn stiefmoeder heeft echt issues. Ze wil dat ik de peuken van mijn verjaardagsvisite uit de tuin opruim. Okee, prima. Dus ik pak een bezem. Nee, dat is niet goed genoeg, ik moet ze met de hand oppakken. Raar, maar ik snap wel dat ze de bezem alleen voor binnenshuis wil gebruiken. Maar nu komt ze met dat ze ook niet wil dat ik de peuken in onze prullebak mag gooien want ze wil geen sigaretten in het huis, en in een zakje doen is ook niet goed genoeg. Ik moet het maar op mijn werk weggooien. Dus ik zeg, je doet debiel ik ga dat niet doen je zoekt het maar uit. Zegt ze dat mijn vader het dan maar moet doen. JA DAG! Raar wijf. Moet die arme pa van me er weer voor opdraaien. Ik hoop dat ze iets aan dr longen krijgt dat alleen genezen kan worden door kettingroken ofzo. Trut.
Oud 15-03-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
absinthe ik droomde over jou!
Ik had het al gezien ja
Oud 15-03-2010, 12:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En mijn stiefmoeder heeft echt issues. Ze wil dat ik de peuken van mijn verjaardagsvisite uit de tuin opruim. Okee, prima. Dus ik pak een bezem. Nee, dat is niet goed genoeg, ik moet ze met de hand oppakken. Raar, maar ik snap wel dat ze de bezem alleen voor binnenshuis wil gebruiken. Maar nu komt ze met dat ze ook niet wil dat ik de peuken in onze prullebak mag gooien want ze wil geen sigaretten in het huis, en in een zakje doen is ook niet goed genoeg. Ik moet het maar op mijn werk weggooien. Dus ik zeg, je doet debiel ik ga dat niet doen je zoekt het maar uit. Zegt ze dat mijn vader het dan maar moet doen. JA DAG! Raar wijf. Moet die arme pa van me er weer voor opdraaien. Ik hoop dat ze iets aan dr longen krijgt dat alleen genezen kan worden door kettingroken ofzo. Trut.
Oud 15-03-2010, 12:53
Rationeel
Rationeel is offline
ja natuurlijk niet zo leuk voor jou, he fizzle
Oud 15-03-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat is dat voor bizar mens?
Oud 15-03-2010, 12:56
Verwijderd
Bweh. Ik moet een notitie voor bestuursprocesrecht schrijven. Wat een vreselijk vak is dat zeg.
Oud 15-03-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Zij is echt zo raar (niet alleen om dit, om alles wat ik er over gelezen heb)
Oud 15-03-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
geen idee hoe het heet eigenlijk, maar het is er eentje in utrecht

het was echt verschrikkelijk. ik ben er 1,5 uur binnen geweest, maar ik heb niemand gespot die het werk met ook maar een beetje plezier leek te doen. allemaal chagrijnige teringlijers.
alleen een paar van de bewoners keken vrolijk, maar dat ging meestal gepaard met kwijl in de mondhoeken en flapperende tongen. echt verschrikkelijk
Hmm jammer dat je zo'n indruk heb gekregen, de meeste verzorginshuizen waar ik heb gewerkt is het gezellig en het personeel betrokken. Maar er zijn natuurlijk ook huizen waar het allemaal kut met peren is.
Oud 15-03-2010, 13:00
Verwijderd
Jeetje Fissol wat een stom mens
Oud 15-03-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zo graag een keer met jouw familie mee willen doen aan 'Mijn Vrouw, Jouw Vrouw'. Ik denk dat ze na afloop je voeten gaat masseren en druiven wil voeren.
Oud 15-03-2010, 13:06
Verwijderd
Wie heeft er verstand van USB drives die onzichtbaar blijven in Verkenner? Omdat ik het echt zat ben wil ik (opnieuw) formatteren, maar nu start ie de setup cd-rom niet eens, ook al staat de boot sequence als eerste op cd-rom! Halp.

Rationeel/Kazet/iemand?
Oud 15-03-2010, 13:06
Rationeel
Rationeel is offline
hold the line (8)
Oud 15-03-2010, 13:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wie heeft er verstand van USB drives die onzichtbaar blijven in Verkenner? Omdat ik het echt zat ben wil ik (opnieuw) formatteren, maar nu start ie de setup cd-rom niet eens, ook al staat de boot sequence als eerste op cd-rom! Halp.

Rationeel/Kazet/iemand?
je cd-rom is dus een losse usb drive? dan moet je in het bios niet cd-rom kiezen, maar usb drive waarschijnlijk
Oud 15-03-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:

Rationeel/Kazet/iemand?
Klinkt als een probleem met je USB-verbinding of de USB-drivers...
Oud 15-03-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
je cd-rom is dus een losse usb drive? dan moet je in het bios niet cd-rom kiezen, maar usb drive waarschijnlijk
Nee, mn USB disk is external, mn cdrom is gewoon mn cdrom.

Check:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1795487

En ja, Kazet, het ging ergens fout toen ik USB2.0 installeerde, maar dat krijg ik niet ongedaan en dus zit ik in een soort van vagevuur, ik kan niet terug naar Aarde (setup) en ook niet naar de Hemel (een fatsoenlijke XP-install met al mn backup data)
Oud 15-03-2010, 13:20
Tink*
Tink* is offline
Ik heb één of andere schoonmaakmanie ofzo, ik maak alles schoon. ;x
Oud 15-03-2010, 13:22
Verwijderd
ik ben nog noooooiiitttttt zo ongeconcentreerd voor school geweest. Echt de meest ultieme sog bezigheden zijn voorbij gekomen.
Oud 15-03-2010, 13:26
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik zou zo graag een keer met jouw familie mee willen doen aan 'Mijn Vrouw, Jouw Vrouw'. Ik denk dat ze na afloop je voeten gaat masseren en druiven wil voeren.
Oud 15-03-2010, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Bweh. Ik moet een notitie voor bestuursprocesrecht schrijven. Wat een vreselijk vak is dat zeg.
<3
Oud 15-03-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Zeg dat!
Oud 15-03-2010, 13:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik had het al gezien ja

Citaat:
ja natuurlijk niet zo leuk voor jou, he fizzle
Nou je mag er best om lachen hoor, het is ook wel gek
Citaat:
Jezus, wat is dat voor bizar mens?
ja ze kwam net met prachtige argumenten: ze is zo tegen roken omdat ze er astma van heeft gekregen. (En daarom wil je geen peuken in de prullebak, jaja! )
Citaat:
Zij is echt zo raar (niet alleen om dit, om alles wat ik er over gelezen heb)
Ja echt bizar he! Zoiets bedenk je niet
Citaat:
Jeetje Fissol wat een stom mens
jah
Citaat:
hahahah dat zou wel prachtig zijn
Oud 15-03-2010, 13:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik ben nog noooooiiitttttt zo ongeconcentreerd voor school geweest. Echt de meest ultieme sog bezigheden zijn voorbij gekomen.
chatroulette enzo?
Oud 15-03-2010, 13:42
Missy
Missy is offline
Wat een telefoontje net. De pa van mijn vriend aan de telefoon, hij had een geweldig appartement voor ons gezien. Of we vanavond even konden komen kijken.

We hebben het nooit over samenwonen gehad.
Oud 15-03-2010, 13:42
Verwijderd
Oud 15-03-2010, 13:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een telefoontje net. De pa van mijn vriend aan de telefoon, hij had een geweldig appartement voor ons gezien. Of we vanavond even konden komen kijken.

wat lief!
Oud 15-03-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er met de kerst een toneelversie van gezien, die was erg fijn
De film is echt fantastisch <3 ik ben nog steeds aan het nasnotteren <3
Oud 15-03-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
chatroulette enzo?
ja en een of andere taal leer mogelijkheid op facebook en en en en nog duizend dingen
Oud 15-03-2010, 13:47
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Zo, ik ben ook weer thuis. Lekker kort schooldagje vandaag, werkgroep Ethiek viel uit ^^ (Beetje jammer dat we daar pas achter kwamen nadat onze twee tussenuren al voorbij waren )
Verwijderd
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
<3
Bwugh. Kun jij 'm niet voor me schrijven?
Oud 15-03-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik ben ook weer thuis. Lekker kort schooldagje vandaag, werkgroep Ethiek viel uit ^^ (Beetje jammer dat we daar pas achter kwamen nadat onze twee tussenuren al voorbij waren )
Wat doe je ook al weer?
Oud 15-03-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
<3
Oh ik vind dat ik recht heb op je naam trouwens. Want anders moet ik woensdag "Quis!" roepen als ik je zie en jij mij niet en dat is raar
Oud 15-03-2010, 13:49
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Wat doe je ook al weer?
Maatschappelijk Werk & Dienstverlening aan de HAN in Nijmegen

Pff en m'n kat zit in mn vingers te knauwen terwijl ik typ haha, lekker handig
Oud 15-03-2010, 13:51
Lorelei
Lorelei is offline
Haha, dat tentamen Latijn van laatst he.. waar ik in 35 minuten mee klaar was terwijl er anderhalf uur voor stond.. heb ik foutloos gemaakt. M'n eerste academische 10

Er was nog 1 ander met een 10. Verder waren de cijfers heel wisselend. Alles tussen de 3 en de 9,5 is wel gehaald.
Oud 15-03-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Bwugh. Kun jij 'm niet voor me schrijven?
Nah, toch maar niet. Ik kom er net pas weer een beetje in, het is twee jaar geleden dat ik een theoretisch vak over bestuursrecht heb.

Citaat:
Oh ik vind dat ik recht heb op je naam trouwens. Want anders moet ik woensdag "Quis!" roepen als ik je zie en jij mij niet en dat is raar
PM. Overigens, ik kwam er vandaag achter dat er meerdere gebouwen aan de KNG zijn. Ik heb les in 80.
Oud 15-03-2010, 13:53
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Haha, dat tentamen Latijn van laatst he.. waar ik in 35 minuten mee klaar was terwijl er anderhalf uur voor stond.. heb ik foutloos gemaakt. M'n eerste academische 10

Er was nog 1 ander met een 10. Verder waren de cijfers heel wisselend. Alles tussen de 3 en de 9,5 is wel gehaald.
Wauw, knap! Ik heb ook een jaartje Latijn gehad in de tweede, maar was me toch iets te veel van het goede
Oud 15-03-2010, 13:53
Verwijderd
Wat gaaf Grl
Oud 15-03-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Nah, toch maar niet. Ik kom er net pas weer een beetje in, het is twee jaar geleden dat ik een theoretisch vak over bestuursrecht heb.

PM. Overigens, ik kwam er vandaag achter dat er meerdere gebouwen aan de KNG zijn. Ik heb les in 80.

ik ook! want ik moet op 47 wat inleveren. Maar ik bedoelde ook 80, volgens mij hebben rechtenstudenten alleen werkgroepen aan KNG80.
Oud 15-03-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:

Wow!
Oud 15-03-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:

Woh! Gefeliciteerd!
Oud 15-03-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:

ik ook! want ik moet op 47 wat inleveren. Maar ik bedoelde ook 80, volgens mij hebben rechtenstudenten alleen werkgroepen aan KNG80.
Ik moest ook iets inleveren op 47, we zitten niet al stiekem in dezelfde werkgroep hè? Maar goed, okay, dan hebben we het over dezelfde kantine.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten