Advertentie | |
|
![]() |
|
En mijn stiefmoeder heeft echt issues. Ze wil dat ik de peuken van mijn verjaardagsvisite uit de tuin opruim. Okee, prima. Dus ik pak een bezem. Nee, dat is niet goed genoeg, ik moet ze met de hand oppakken. Raar, maar ik snap wel dat ze de bezem alleen voor binnenshuis wil gebruiken. Maar nu komt ze met dat ze ook niet wil dat ik de peuken in onze prullebak mag gooien want ze wil geen sigaretten in het huis, en in een zakje doen is ook niet goed genoeg. Ik moet het maar op mijn werk weggooien. Dus ik zeg, je doet debiel ik ga dat niet doen je zoekt het maar uit. Zegt ze dat mijn vader het dan maar moet doen. JA DAG! Raar wijf. Moet die arme pa van me er weer voor opdraaien. Ik hoop dat ze iets aan dr longen krijgt dat alleen genezen kan worden door kettingroken ofzo. Trut.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Check: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1795487 En ja, Kazet, het ging ergens fout toen ik USB2.0 installeerde, maar dat krijg ik niet ongedaan en dus zit ik in een soort van vagevuur, ik kan niet terug naar Aarde (setup) en ook niet naar de Hemel (een fatsoenlijke XP-install met al mn backup data) ![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Haha, dat tentamen Latijn van laatst he.. waar ik in 35 minuten mee klaar was terwijl er anderhalf uur voor stond.. heb ik foutloos gemaakt. M'n eerste academische 10
![]() ![]() Er was nog 1 ander met een 10. Verder waren de cijfers heel wisselend. Alles tussen de 3 en de 9,5 is wel gehaald. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ook! want ik moet op 47 wat inleveren. Maar ik bedoelde ook 80, volgens mij hebben rechtenstudenten alleen werkgroepen aan KNG80. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |