Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Vind ik ook wel. Moet wel even kijken want ik heb dus tot half 5 college of zo.. dus het moet ten eerste haalbaar zijn om binnen die tijd naar de bioscoop te komen en ik moet even ergens iets eten (desnoods een frietje op het station of zo).
Geldt voor mij ook. Moet tot 5 uur werken.
Ik zie nu dat één van de twee niet in 3d is. Die draait om 18.45u. Maar wel jammer dus dat ie niet in 3d te zien is.
Om 18.15u draait ie in de Theater aan de Parade, dat is 10 minuutjes lopen. Is dat dan haalbaar voor jou? Voor mij denk ik wel.
Advertentie
Oud 18-03-2010, 22:52
Verwijderd
Gekke tijd voor een film wel, eigenlijk. 18.15. Dat is toch etenstijd?
Oud 18-03-2010, 22:53
Verwijderd
OMG GRL! hahahahahahahahaha wanneer heb je voor het laatst topic (L).
Verwijderd
Jezus, ik kijk echt scheel. Hij draait daar ook nog om 20,30u. Kan ook prima natuurlijk. Kunnen we rustig zelf eten, en dan eerder afspreken en nog wat drinken ofzo.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben echt niet grappig als het om spinnen gaat. Het is zelfs zo dat ik maar 2 thema's heb in mijn nachtmerries.. en 1 daarvan is spinnen. Ongeveer de helft van mijn nachtmerries gaan over spinnen. Pathetisch ja.
Het spijt me zeer, maar ik ben enorm intolerant als het op arachnafoben aankomt.
M'n zus is het namelijk ook en gedraagt zich echt als een debiel als ze ook maar een beestje ziet, al is dat op tig meter afstand en dan heb ik vaak echt zin om 'r te slaan.
Wat kan zo'n beestje je nou doen? Behalve kriebelen helemaal niks.
Oud 18-03-2010, 22:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vinden jullie inktvissen dan ook eng, imene en grl?
Oud 18-03-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
omg grl! Hahahahahahahahaha wanneer heb je voor het laatst topic (l).
Oud 18-03-2010, 22:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Geldt voor mij ook. Moet tot 5 uur werken.
Ik zie nu dat één van de twee niet in 3d is. Die draait om 18.45u. Maar wel jammer dus dat ie niet in 3d te zien is.
Om 18.15u draait ie in de Theater aan de Parade, dat is 10 minuutjes lopen. Is dat dan haalbaar voor jou? Voor mij denk ik wel.
Ja, dat moet wel te doen zijn. Eigenlijk heb ik college tot 5 uur, maar we zijn altijd voor half 5 klaar. Als het opeens tot 5 uur duurt, is het een beetje krap maar zelfs dan zou het nog haalbaar moeten zijn.
Oud 18-03-2010, 22:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
jeetje!
Mijn nachtmerries zijn meer een gevoel van dreigend gevaar en hetkomtnietmeergoed en eindevandewereld enzo. Ik droom ook weleens over ontploffende lijken en oorlog zonder dat het een nachtmerrie is. Ik droom trouwens bijna altijd over oorlog.
De andere helft van mijn nachtmerries zijn achtervolgingsdromen. Die spelen zich wel vaak in een oorlog af. Maar van het einde van de wereld en ontploffende lijken heb ik geen last
Oud 18-03-2010, 22:56
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik vraag me af waar die angst dan toch vandaan komt.
ik denk dat ik het weet.
Vroeger was ik niet echt bang voor spinnen en andere insecten.
Ik weet nog dat ik studeerde (4 jaren geleden) voor een toets wiskunde. Het was nogal laat want ik had voordien niets gestudeerd. Zo'n een uur of twee 's ochtends moest het zijn... en ik hoorde gezoem en gebrom.. ik dacht, dit is vast een brommer die langsrijdt, maar het duurde een tijdje. Kvond het vreemd dat er iemand zo laat nog met z'n brommer de mensen stoort. En toen zag ik het... een dikke vettige vuile vliegende insect! In mijn kamer! Vliegend rond mijn lamp! BAHHHHH

en dook mijn bed in, viel in slaap onder mijn dekens (gezicht inbegrepen) zonder mijn test te leren! Sindsdien vond ik dagelijks zo'n beest in mijn kamer! Van waar het kwam? noone knows. Ik moest telkens iemand erbij roepen om het te killen ofzo
Oud 18-03-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat moet wel te doen zijn. Eigenlijk heb ik college tot 5 uur, maar we zijn altijd voor half 5 klaar. Als het opeens tot 5 uur duurt, is het een beetje krap maar zelfs dan zou het nog haalbaar moeten zijn.
Zie mijn post daarna Is ook nog een optie. Of het moet geen probleem zijn dat we in Tilburg gaan, daar draait ie om 19.15u.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ew ew ik zocht op "bathtub full of sweets" en dan denk je dat je allemaal lekkere nom vindt, vind ik dit: (let op! spoilermateriaal!)
Spoiler
Verwijderd
Maar ja, dan kunnen we weer net zo goed in Utrecht gaan natuurlijk
Oud 18-03-2010, 22:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het spijt me zeer, maar ik ben enorm intolerant als het op arachnafoben aankomt.
M'n zus is het namelijk ook en gedraagt zich echt als een debiel als ze ook maar een beestje ziet, al is dat op tig meter afstand en dan heb ik vaak echt zin om 'r te slaan.
Het is niet voor niets irrationeel. Ik snap ook wel dat die spin me niet gaat wurgen of zo. Maar dat geldt toch voor alle fobieën? Dat is juist het kenmerk.. angst voor iets waar je geen angst voor zou moeten hebben.
Verwijderd
Ik vind het irritant. het stuk dat ik moet controleren staat nog steeds niet op de mail en ik ben straks veel te moe om nog kritisch te zijn op taal & grammatica fouten
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
dan kun je niet snappen als je het zelf niet ervaart! Het is een fobie

Citaat:
Vinden jullie inktvissen dan ook eng, imene en grl?
weet ik niet zo... misschien! Op foto niet

ze zijn iig wel heel lekker
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
He bah fizzle!

@Jasmijn en grl: Ik snap ook wel dat het irrationeel is en juist daarom vind ik het zo stom.
Bij sommige angsten kan ik het nog wel snappen (hoogtes: je kan naar beneden vallen, honden: ze kunnen je bijten etc.) maar spinnen kunnen werkelijk niks dat gevaarlijk is voor ons. Ze zien er mss niet zo fijn uit, maar daar kunnen die beestjes toch ook niks aan doen?
Ik snap gewoon echt niet dat mensen zich dat niet kunnen bedenken en dan hysterisch gillend door een kamer gaan rennen...
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De andere helft van mijn nachtmerries zijn achtervolgingsdromen. Die spelen zich wel vaak in een oorlog af. Maar van het einde van de wereld en ontploffende lijken heb ik geen last
Ik ben de helft van de nacht bezig met joden en negers verstoppen en met vijandige soldaten zoenen
Oud 18-03-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat ik het weet.
Vroeger was ik niet echt bang voor spinnen en andere insecten.
Ik weet nog dat ik studeerde (4 jaren geleden) voor een toest wiskunde. Het was nogal laat want ik had voordien niets gestudeerd. Zo'n een uur of twee 's ochtends moest het zijn... en ik hoorde gezoem en gebrom.. ik dacht, dit is vast een brommer die langsrijdt, maar het duurde een tijdje. Kvond het vreemd dat er iemand zo laat nog met z'n brommer de mensen stoort. En toen zag ik het... een dikke vettige vuile vliegende insect! In mijn kamer! Vliegend rond mijn lamp! BAHHHHH

en dook mijn bed in, viel in slaap onder mijn dekens (gezicht inbegrepen) zonder mijn test te leren! Sindsdien vond ik dagelijks zo'n beest in mijn kamer! Van waar het kwam? noone knows. Ik moest telkens iemand erbij roepen om het te killen ofzo
Was het niet gewoon een hommeltje?
Oud 18-03-2010, 22:59
Verwijderd
Goedeavond. Beroepenavond was wel leuk, afwachtende leerlingen maar op het einde hebben we ze toch wel enthousiast gemaakt.

En er was gratis drank en eten incl. flesje wijn gekregen.
Oud 18-03-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
ew ew ik zocht op "bathtub full of sweets" en dan denk je dat je allemaal lekkere nom vindt, vind ik dit: (let op! spoilermateriaal!)
Spoiler
Wat zijn dat? Apenhersenen?
Verwijderd
Citaat:
Goedeavond. Beroepenavond was wel leuk, afwachtende leerlingen maar op het einde hebben we ze toch wel enthousiast gemaakt.

Gaaf
Verwijderd
Citaat:

Goed gedaan dus
Moest je gewoon een beetje het vak van geschiedenisdocent promoten?
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
mwoah na die duizend spoilers had ik iets viezers verwacht
Oud 18-03-2010, 23:01
Lorelei
Lorelei is offline
Absinthe: Eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit. Als we om half 9 gaan, dan heb ik wel meer tijd om te eten maar ik zal dan alsnog niet thuis kunnen eten dus het wordt sowieso wel een frietje op het station tenzij we samen gaan eten. Utrecht is voor Martin het langst reizen denk ik, dus ik kan me voorstellen als hij voorkeur heeft voor Den Bosch of Tilburg. Ik reis gratis dus daar hoef ik het niet voor te laten en thuis eten zit er toch niet in dus eigenlijk maakt het voor mij niet zo ontzettend veel uit.
Oud 18-03-2010, 23:02
Verwijderd
oooh ja, jij hebt natuurlijk wél ov
Dat pleit wel voor Brabant ja

Ik zal Martin eens sms'en, want ik heb hem hier ook al even niet meer gezien..
Oud 18-03-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Goed gedaan dus
Moest je gewoon een beetje het vak van geschiedenisdocent promoten?
Nee het vak docent. En ik weet een klein beetje van de andere opleidingen maar ik pakte mijn opleiding als voorbeeld en gewoon lessituaties. En ik heb ook wel in mijn fanatisme een klein beetje geschiedenis verteld

Maar als mijn stagebegeleider en ik gaan praten dan stoppen weo ok niet meer Dus we waren uiteraard weer uitgelopen Maar dat vonden ze niet erg omdat we wel boeiend kunnen vertellen
Oud 18-03-2010, 23:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
He bah fizzle!

@Jasmijn en grl: Ik snap ook wel dat het irrationeel is en juist daarom vind ik het zo stom.
Bij sommige angsten kan ik het nog wel snappen (hoogtes: je kan naar beneden vallen, honden: ze kunnen je bijten etc.) maar spinnen kunnen werkelijk niks dat gevaarlijk is voor ons. Ze zien er mss niet zo fijn uit, maar daar kunnen die beestjes toch ook niks aan doen?
Ik snap gewoon echt niet dat mensen zich dat niet kunnen bedenken en dan hysterisch gillend door een kamer gaan rennen...
Ja vies he

en spinnen hebben veel poten!
Oud 18-03-2010, 23:05
Verwijderd
Maar acht stuks hoor, Fizzle.
Oud 18-03-2010, 23:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat zijn dat? Apenhersenen?
Ik denk mensenhersenene.
Citaat:
mwoah na die duizend spoilers had ik iets viezers verwacht
Ik kan me weinig viezers voorstellen. Ew.
Oud 18-03-2010, 23:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar acht stuks hoor, Fizzle.
Dat zijn er drie keer zo veel als wij!
Oud 18-03-2010, 23:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
(als in: wij gebruiken er twee om te lopen en zij 6, de overige twee zijn grijparmen)
Verwijderd
Citaat:
Ik denk mensenhersenene.

Ik kan me weinig viezers voorstellen. Ew.
Hmm, op sterk water misschien inderdaad.
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn er drie keer zo veel als wij!
drie keer?
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Was het niet gewoon een hommeltje?
een soort van vliegende kever ofzo... ik weet nog steeds niet wat het is
Oud 18-03-2010, 23:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hmm, op sterk water misschien inderdaad.
jahe?
Ik vind het heel naar en grauw.
Citaat:
drie keer?
ja. lezen.
Oud 18-03-2010, 23:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb tot 2 keer toe een koninginnewesp in m'n kamer gehad. Echt gigantisch groot met zo'n dik, kloppend achterlijf. Iewl. En een wespennest in het ventilatiesysteem waardoor er hordes in de keuken en douche naar buiten kwamen zetten. Dat vond ik minder leuk, maar wespen kunnen steken, dus dat vind ik redelijk rationeel.
Oud 18-03-2010, 23:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
He bah fizzle!

En hoe verklaar jij podiumangst dan? Bijna iedereen heeft daar last van en dat slaat helemaal nergens op want er kan weinig gebeuren. Je kunt van het podium afvallen, maar daar ben je dan weer niet bang voor!
Oud 18-03-2010, 23:10
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik heb tot 2 keer toe een koninginnewesp in m'n kamer gehad. Echt gigantisch groot met zo'n dik, kloppend achterlijf. Iewl. En een wespennest in het ventilatiesysteem waardoor er hordes in de keuken en douche naar buiten kwamen zetten. Dat vond ik minder leuk, maar wespen kunnen steken, dus dat vind ik redelijk rationeel.
Oud 18-03-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
een soort van vliegende kever ofzo... ik weet nog steeds niet wat het is
Ik heb laatst een paar keer gehad dat ik m'n bed in kroop en dat ik opeens een harde tik hoorde. Was er een kever uit m'n bed gelazerd. De kever had overigens niks.
Oud 18-03-2010, 23:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wespen vind ik dat weer niet zo eng. Maar die koninginnewespen inderdaad wel. Heb ik ook een keer gehad, dat gaf toch wel lichte paniek. En wespennesten zijn natuurlijk sowieso . En muizen en zo vind ik ook niet eng. Maar spinnen (en slangen) wel. Volgens mij komt het vooral omdat ze er 'opeens' zijn. Je hoort ze niet aankomen maar je draait je om en er zit opeens zo'n monster
Oud 18-03-2010, 23:12
Verwijderd
wespen zijn wel eng. Maar ik ben dan ook allergisch dus ik heb een excuus.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
He bah fizzle!

Maar ik heb er ook niet zelf voor gekozen om bang te zijn... Ik kan er ook niets aandoen
Verwijderd
Citaat:
Nee het vak docent. En ik weet een klein beetje van de andere opleidingen maar ik pakte mijn opleiding als voorbeeld en gewoon lessituaties. En ik heb ook wel in mijn fanatisme een klein beetje geschiedenis verteld

Maar als mijn stagebegeleider en ik gaan praten dan stoppen weo ok niet meer Dus we waren uiteraard weer uitgelopen Maar dat vonden ze niet erg omdat we wel boeiend kunnen vertellen
Tof toch?

En terecht dat je ook een beetje doorgaat op het vak geschiedenis.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb laatst een paar keer gehad dat ik m'n bed in kroop en dat ik opeens een harde tik hoorde. Was er een kever uit m'n bed gelazerd. De kever had overigens niks.
Ik moest hier echt hardop om lachen
Oud 18-03-2010, 23:14
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik heb steken in mijn rechterborst
Oud 18-03-2010, 23:15
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
commzie pllleeeeezzzzz
Verwijderd
WASHINGTON - Nederlandse militairen waren in 1995 niet in staat om de Bosnische moslimenclave Srebrenica te verdedigen, omdat zij openlijk homoseksuelen in hun rangen hadden.
© ANP

Dat heeft de Amerikaanse ex-generaal John Sheehan donderdag gezegd tijdens een hoorzitting in de Amerikaanse Senaat.

Ook de Nederlandse legerleiding zou de val van Srebrenica mede hebben toegeschreven aan homoseksuele militairen, verklaarde Sheehan, die tijdens de oorlog in Bosnië een opperbevelhebber van de NAVO was.

''Ze zagen het als een deel van het probleem'', aldus de ex-officier, die dat onder meer zou hebben gehoord van de toenmalige chef-staf van de Nederlandse strijdkrachten.

Clinton

De Amerikaanse regering wil homoseksuelen en lesbiënnes het recht geven om openlijk in het leger te dienen. President Bill Clinton voerde het 'don't ask, don't tell'-beleid in.

Het leger beloofde geen punt te maken van de geaardheid van een militair, als die zijn of haar voorkeuren voor zich zou houden. Conservatieve politici zien niets in het plan.

;d
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik heb steken in mijn rechterborst
oh kom maar ik masseer hem wel even
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten