Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je niet te veel geld kwijt wil kun je natuurlijk het beste thuisblijven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb famillie in new york wonen, en wil graag mijn nicht ontmoeten Verder wat er allemaal in NY te doen valt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelfs meat packin district is nu duurder geworden met Diane von Furstenberg winkels Maar in verhouding winkel ik nu online ook goedkoper met de dollar, schoenen die ik online hebben gekocht waren toch al wel 100e goedkoper excl. wat verzend kosten Ik denk inderdaad dat ze wel wat af geshopt heeft ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kocht dus een boekje op Bol.com, omdat de studentenpsycholoog vindt dat ik faalangst heb en hij vond dat ik dat boekje moest aanschaffen en lezen en ik uiteindelijk dus maar deed. Niet dat ik de man vertrouw of wijs vindt, maar goed, je moet wat. Nu blijkt het een boekje dat in geen enkel opzicht haar geld waard is. Het is dun, de letters zijn zo groot dat een slechtziende het kan lezen en het staat bomvol met van die vooral niet wetenschappelijke maar ''verhelderende'' schemaatjes, oefeningetjes en voorbeelden. Nu ga ik het toch maar eens lezen anders was het helemaal voor niks. Verder geklaag volgt dus nog.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|