Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
had je wel een afscheidspost gemaakt?
uiteraard. maar ik wil nog veel meer 'afscheidsposts' posten waarin ik bovendien nog even mijn mening geef over wie ik denk dat de wolven zijn

helaasch
Advertentie
Oud 21-03-2010, 14:56
Verwijderd
Hoi.
Oud 21-03-2010, 15:06
Verwijderd
Zo, gestopt met Farmville.

Oud 21-03-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Zo, gestopt met Farmville.

[afbeelding]
Oh, wel mooi gelukt uiteindelijk
Oud 21-03-2010, 15:10
Verwijderd
farmville is leuk maar begint nu saai te worden, ik facebook enkel nog voor mijn famillie en wat bekenden
Oud 21-03-2010, 15:16
Verwijderd
ik heb de laatste tijd een soort opvliegers, dan heb ik het opeens ontzettend heet en wil ik echt alles uittrekken?
Oud 21-03-2010, 15:17
Verwijderd
nu ook, zweet loopt van mijn voorhoofd
Oud 21-03-2010, 15:20
Sherlock
Sherlock is offline
Daarstraks 20 min aan een stuk hard gelopen en nu werken

ach het moet toch..
Oud 21-03-2010, 15:22
Verwijderd
Citaat:
farmville is leuk maar begint nu saai te worden, ik facebook enkel nog voor mijn famillie en wat bekenden
Farmville is een soort WoW voor mensen die bang zijn dat ze nerd genoemd worden als ze WoW spelen.
Oud 21-03-2010, 15:23
Verwijderd
Oud 21-03-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

ach het moet toch..
jonge je hebt tenminste werk!
Oud 21-03-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
ik heb de laatste tijd een soort opvliegers, dan heb ik het opeens ontzettend heet en wil ik echt alles uittrekken?
Dat heb ik wel eens als ik te veel gedronken of geblowd heb, niet zo prettig!
Oud 21-03-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ik moet al een groter rondje gaan zoeken, ik ben te snel thuis.
Oud 21-03-2010, 15:28
Lorelei
Lorelei is offline
Yum, ik heb m'n runderlappen van gisteren volledig klaargemaakt (600gram dus een deel gaat de vriezer in). Gestoofd met ui, rode wijn azijn, tomatenpuree, kruiden, laurierblaadjes en bouillon. Yum.
Oud 21-03-2010, 15:29
Verwijderd
Wat hardlopen er toch veel mensen
Oud 21-03-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Wat hardlopen er toch veel mensen
Ik kom ook altijd 1.000 andere hardlopers en joggers tegen als ik ga, bizar!
Oud 21-03-2010, 15:38
Verwijderd
heerlijk toch!
muziekje in je oren en rennen
Oud 21-03-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Yum, ik heb m'n runderlappen van gisteren volledig klaargemaakt (600gram dus een deel gaat de vriezer in). Gestoofd met ui, rode wijn azijn, tomatenpuree, kruiden, laurierblaadjes en bouillon. Yum.
Die laurierblaadjes heb ik nooit begrepen.
Oud 21-03-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kom ook altijd 1.000 andere hardlopers en joggers tegen als ik ga, bizar!
Maar ik bedoel eigenlijk, van dit forum. Katje, Jasper, jij, grl, Rationeel, Barabas en volgens mij nog wel een paar. Het zou me niets verbazen als zelfs Kazet zometeen blij komt vertellen dat ie een nieuw 10 km-record heeft gevestigd.
Oud 21-03-2010, 15:43
Verwijderd
Nee. Ik ben toen ik in Finland was wel even rond de baai van Helsinki gefietst. Dat was de laatste fysieke inspanning van mijn leven tot nu toe, als je neuken niet meerekent.
Oud 21-03-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Nee. Ik ben toen ik in Finland was wel even rond de baai van Helsinki gefietst. Dat was de laatste fysieke inspanning van mijn leven tot nu toe, als je neuken niet meerekent.
Hoeveel km was dat?
Oud 21-03-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Maar ik bedoel eigenlijk, van dit forum. Katje, Jasper, jij, grl, Rationeel, Barabas en volgens mij nog wel een paar. Het zou me niets verbazen als zelfs Kazet zometeen blij komt vertellen dat ie een nieuw 10 km-record heeft gevestigd.
Dat is wel opmerkelijk ja.
Oud 21-03-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel km was dat?
Ongeveer 20, wel op licht heuvelachtig terrein.
Oud 21-03-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ongeveer 20, wel op licht heuvelachtig terrein.
Oh ok. En dat viel zo tegen dat je je nooit meer wil inspannen?
Oud 21-03-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Oh ok. En dat viel zo tegen dat je je nooit meer wil inspannen?
Nee hoor, ik ben gewoon heel lui.
Oud 21-03-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik ben gewoon heel lui.
Fair enough
Oud 21-03-2010, 16:17
Verwijderd
noem is leuke niet te dure vakantiebestemmingen
Of een site waar je voor tussen de 200 en 300e naar NY kan vliegen

*kwijl kwijl* ik moet een vakantie regelen
Oud 21-03-2010, 16:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die laurierblaadjes heb ik nooit begrepen.
Wat snap je er niet aan? Het is gewoon extractie van stoffen in een vloeistof.

Citaat:
Barabas is de enige die-hard hardloper, die anderen lopen alleen hard omdat het toevallig mode is of ze wanhopig kilo's kwijt moeten.
Oud 21-03-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard, maar ik heb nou nooit zoiets gehad van: "goh, wat een lekkere lauriersmaak zit hieraan". Volgens mij doen mensen het alleen in dingen omdat ze dat cool vinden.
Oud 21-03-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
noem is leuke niet te dure vakantiebestemmingen
Of een site waar je voor tussen de 200 en 300e naar NY kan vliegen

*kwijl kwijl* ik moet een vakantie regelen
Wat moet je in vredesnaam in New York?

Maar als je niet te veel geld kwijt wil kun je natuurlijk het beste thuisblijven.
Oud 21-03-2010, 16:23
Verwijderd
Haha, voor 300 euro heb je nog geen eens de heenreis
Oud 21-03-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:

Barabas is de enige die-hard hardloper, die anderen lopen alleen hard omdat het toevallig mode is of ze wanhopig kilo's kwijt moeten.
Of omdat ze heel slecht zijn in bijna alle andere sporten. En het leuk vinden.
Oud 21-03-2010, 16:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Uiteraard, maar ik heb nou nooit zoiets gehad van: "goh, wat een lekkere lauriersmaak zit hieraan". Volgens mij doen mensen het alleen in dingen omdat ze dat cool vinden.
Ik gebruik het zelf niet zo vaak, maar het geeft wel een iets andere smaak. Het is bij koken ook niet zo dat je de smaak van de ingrediënten zelf proeft, maar de combinatie van de verschillende ingrediënten, en hetgene wat een bepaald ingrediënt toevoegt kan soms heel subtiel zijn. Als er een smaak is die heel erg overheerst is dat meestal een teken dat je te veel van een ingrediënt hebt gebruikt.
Oud 21-03-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, voor 300 euro heb je nog geen eens de heenreis
lach maar toen ik laatst keek heen en terug 300/350 geen mid zomer, maar herfst of mei mag ook

Ik heb famillie in new york wonen, en wil graag mijn nicht ontmoeten heb haar nog nooit gezien jaja op foto's
Verder wat er allemaal in NY te doen valt
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Of omdat ze heel slecht zijn in bijna alle andere sporten. En het leuk vinden.
Ik zou heel slecht zijn in hardlopen omdat ik niet snel/lang kan rennen.
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik het zelf niet zo vaak, maar het geeft wel een iets andere smaak. Het is bij koken ook niet zo dat je de smaak van de ingrediënten zelf proeft, maar de combinatie van de verschillende ingrediënten, en hetgene wat een bepaald ingrediënt toevoegt kan soms heel subtiel zijn. Als er een smaak is die heel erg overheerst is dat meestal een teken dat je te veel van een ingrediënt hebt gebruikt.
+ dat kruiden en specerijen ook vaak gebruikt worden omdat je het wél proeft als ze er níet inzitten.
Oud 21-03-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
lach maar toen ik laatst keek heen en terug 300/350 geen mid zomer, maar herfst of mei mag ook

Ik heb famillie in new york wonen, en wil graag mijn nicht ontmoeten heb haar nog nooit gezien jaja op foto's
Ik denk niet dat je zonder geld veel kan doen in New York.
Oud 21-03-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zou heel slecht zijn in hardlopen omdat ik niet snel/lang kan rennen.
Ik kon het ook nooit, maar het bleek de uitzondering op de regel dat oefening bij mij niet helpt (wb sport).
Oud 21-03-2010, 16:29
Martiño
Martiño is offline
Zoete dromen zijn gemaakt van deze (8)
Verwijderd
tegen die tijd heb ik wel weer een geldboom in de tuin ( dollar is goedkoop $$$$$ )
maar verblijf is sowieso geen probleem, alleen het ticket
Verwijderd
Citaat:

Een vriendin van mij geen een paar dagen, in het laagseizoen, en was toch een ruime 1.000 euro kwijt.
Verwijderd
wauw, maar wel met een hotel/apartement neem ik aan?
Oud 21-03-2010, 16:30
Verwijderd
Citaat:
wauw, maar wel met een hotel/apartement neem ik aan?
Nee, ze sliep bij een vriendin. Ze heeft wat ''leuke dingen gedaan'' that's all.
Oud 21-03-2010, 16:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
+ dat kruiden en specerijen ook vaak gebruikt worden omdat je het wél proeft als ze er níet inzitten.
juistem

Citaat:
tegen die tijd heb ik wel weer een geldboom in de tuin ( dollar is goedkoop $$$$$ )
maar verblijf is sowieso geen probleem, alleen het ticket
Dat de dollar op dit moment laag staat wil niet zeggen dat het daar opeens goedkoop is. New York is sowieso een van de duurste steden in de wereld, dus of die wisselkoers nu zo veel verschil maakt...
Oud 21-03-2010, 16:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, ze sliep bij een vriendin. Ze heeft wat ''leuke dingen gedaan'' that's all.
Ze zal wel een beetje geshopt hebben. Tenminste, ik neem aan dat de entree voor het Guggenheim en het Empire State Building geen €100,- is.
Oud 21-03-2010, 16:34
Verwijderd
Het best kan je dan naar Newark vliegen
Oud 21-03-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
juistem

Dat de dollar op dit moment laag staat wil niet zeggen dat het daar opeens goedkoop is. New York is sowieso een van de duurste steden in de wereld, dus of die wisselkoers nu zo veel verschil maakt...
ik snap wat je bedoelt ja, maar is het ook niet een beetje het geval welk district/gedeelte je gaat, kijk op de upper east side zal niks goedkoper zijn hahha
Zelfs meat packin district is nu duurder geworden met Diane von Furstenberg winkels
Maar in verhouding winkel ik nu online ook goedkoper met de dollar, schoenen die ik online hebben gekocht waren toch al wel 100e goedkoper excl. wat verzend kosten

Ik denk inderdaad dat ze wel wat af geshopt heeft
Oud 21-03-2010, 16:36
Verwijderd
Ik kocht dus een boekje op Bol.com, omdat de studentenpsycholoog vindt dat ik faalangst heb en hij vond dat ik dat boekje moest aanschaffen en lezen en ik uiteindelijk dus maar deed. Niet dat ik de man vertrouw of wijs vindt, maar goed, je moet wat. Nu blijkt het een boekje dat in geen enkel opzicht haar geld waard is. Het is dun, de letters zijn zo groot dat een slechtziende het kan lezen en het staat bomvol met van die vooral niet wetenschappelijke maar ''verhelderende'' schemaatjes, oefeningetjes en voorbeelden. Nu ga ik het toch maar eens lezen anders was het helemaal voor niks. Verder geklaag volgt dus nog.
Oud 21-03-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
ik snap wat je bedoelt ja, maar is het ook niet een beetje het geval welk district/gedeelte je gaat, kijk op de upper east side zal niks goedkoper zijn hahha
Zelfs meat packin district is nu duurder geworden met Diane von Furstenberg winkels
Maar in verhouding winkel ik nu online ook goedkoper met de dollar, schoenen die ik online hebben gekocht waren toch al wel 100e goedkoper excl. wat verzend kosten

Ik denk inderdaad dat ze wel wat af geshopt heeft
Online shoppen is natuurlijk niet hetzelfde als in New York shoppen...
Oud 21-03-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ze zal wel een beetje geshopt hebben. Tenminste, ik neem aan dat de entree voor het Guggenheim en het Empire State Building geen €100,- is.
Alleen iets voor mij, voor zover ik weet. Het zal dan toch wel een relatief duur ticket zijn geweest.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten