Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, de aanmelding per expresse-telegram is sinds enkele jaren afgeschaft, wist je dat nog niet?
Wat gaat de tijd toch snel! Ik weet nog wel dat ik vroeger ook een jongere was.
Advertentie
Oud 14-04-2010, 10:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja qft 2

vroeger kon ik het wel
Citaat:
Op de afdeling waar ik nu werk hebben ze het heel handig proberen op te lossen door de koffieautomaat in de wachtkamer te zetten, dus je moet wel langs al die patiënten, wat natuurlijk een schuldgevoel oplevert waardoor je dus sneller aan het werk zou moeten gaan. Helaas is die koffie prut, en zit iedereen nu aan de thee, dat gewoon met het waterkokertje in de koffiekamer gemaakt kan worden.
Oud 14-04-2010, 10:57
Lorelei
Lorelei is offline
Je weet echt dat je te oud bent voor dit forum als studenten gaan zeggen "Ik kom hier omdat ik zo goed met jongeren kan (omgaan?) en ik wil van/over jullie leren, want jullie zijn de toekomst!".
Verwijderd
zeg jongens, rationeel en commendatore enzo, ik zoek een heel klein usb kabeltje voor mijn nokia, andere mensen die ik ken met een nokia hebben een groter kabeltje, mijne is echt piepklein. Maar zo'n ding kost dus 30 (!!!!!) euro bij een telefoonwinkel, en mediamarkt verkoopt het niet. Weten jullie een website die dat soort kabeltjes voor een beetje een fatsoenlijke prijs verkoopt?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ook een hangjongere?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik weet nog dat als je met je vriendjes wilde spelen, je gewoon naar hun huis toe liep of belde met de telefoon. Of dat je gewoon niet 24 uur per dag bereikbaar was omdat er geen mobiele telefoons waren, en dat je hip was als je een pieper had! En dat je altijd een telefoonkaart op zak had.
Verwijderd
En weer twee sokken kwijt.
Oud 14-04-2010, 10:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Op de afdeling waar ik nu werk hebben ze het heel handig proberen op te lossen door de koffieautomaat in de wachtkamer te zetten, dus je moet wel langs al die patiënten, wat natuurlijk een schuldgevoel oplevert waardoor je dus sneller aan het werk zou moeten gaan. Helaas is die koffie prut, en zit iedereen nu aan de thee, dat gewoon met het waterkokertje in de koffiekamer gemaakt kan worden.
Haha, het klonk wel als een goed idee op zich
Oud 14-04-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Je weet echt dat je te oud bent voor dit forum als studenten gaan zeggen "Ik kom hier omdat ik zo goed met jongeren kan (omgaan?) en ik wil van/over jullie leren, want jullie zijn de toekomst!".
ik denk dat het geen student is want hij heeft zijn 'doctoraal' al. Dus hij is afgestudeerd en dat heeft hij vóór het bachelor/master systeem gedaan. En hij had een puch.
Oud 14-04-2010, 10:59
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee, dan heeft die student s.com gewoon niet begrepen.
Oud 14-04-2010, 10:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik denk dat het geen student is want hij heeft zijn 'doctoraal' al. Dus hij is afgestudeerd en dat heeft hij vóór het bachelor/master systeem gedaan. En hij had een puch.
Nou ja, dan is-ie hooguit 30 of zo. Daar ben ik niet van onder de indruk
Oud 14-04-2010, 11:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En weer twee sokken kwijt.
tip: als je je was uit je wasmachine haalt, voel dan even aan de bovenkant van de trommel, daar blijven sokken vaak aan plakken. Zo vond ik van de week ook drie halve paren terug die ik miste.
Verwijderd
Citaat:
Ook een hangjongere?
heb ik ook een paar maandjes gedaan de oudste van ons groepje was dertien, de jongste was tien, we woonden bij elkaar in de straat en voelden ons te oud om te spelen. Vet stoer waren we. Maar het was saai dus na een tijdje gingen we gewoon weer buitenspelen.

Citaat:
Ik weet nog dat als je met je vriendjes wilde spelen, je gewoon naar hun huis toe liep of belde met de telefoon. Of dat je gewoon niet 24 uur per dag bereikbaar was omdat er geen mobiele telefoons waren, en dat je hip was als je een pieper had! En dat je altijd een telefoonkaart op zak had.
ik ging na school met ze mee naar huis, en dan was ik daar en dan vroeg ik aan de moeder of ik even mocht bellen, en dan belde ik mijn ouders en zei ik 'ik ben bij debbie, mag ik hier spelen?' en dan zei mijn moeder 'ok, zorg dat je om vijf uur thuis bent'
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
internet werkt hier nog ouderwets met een kabeltje. Ik ga dat kabeltje maar even uit m'n computer halen

... maar eerst nog even de andere topics bekijken waarin gereageerd is.
Ik denk dat ik ook maar eens een lankabeltje tussen mijn laptop en het modem ga spannen, want dat wifi hier is echt slecht.
Oud 14-04-2010, 11:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha, het klonk wel als een goed idee op zich
Ik vind het stom, als ik aan mijn afstudeeropdracht werk en ik wil een kop koffie, dan voel ik ook al die ogen van de mensen in mijn rug, terwijl ik ze op dat moment toch niet kan helpen.
Ik ga denk ik gewoon stiekem een potje nescafé het ziekenhuis in smokkelen.
Oud 14-04-2010, 11:03
Verwijderd
nou eens zien of mijn salaris op tijd is vandaag.
Oud 14-04-2010, 11:03
Verwijderd
nee
Oud 14-04-2010, 11:05
Carn
Carn is offline
Ik kan ook wel weer een financiële injectie gebruiken
Oud 14-04-2010, 11:05
Verwijderd
Citaat:
tip: als je je was uit je wasmachine haalt, voel dan even aan de bovenkant van de trommel, daar blijven sokken vaak aan plakken. Zo vond ik van de week ook drie halve paren terug die ik miste.
Goede tip, maar dat doe ik al! Ik denk dat het eerder fout gaat op het moment dat ik mijn was van de andere kant van de kamer in mijn wasmand gooi. Of dat ik bepaalde sokken de ene keer bij de lichte, de ander keer bij de donkere was indeel. Als het goed is zijn ze dus maar tijdelijk partnerloos.
Oud 14-04-2010, 11:06
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb wel weer geld op m'n rekening. Woepie
Oud 14-04-2010, 11:07
Carn
Carn is offline
ik heb een lade waar alle wees-sokken in zitten, daar zitten er nu ongeveer meer in dan in andere lade. Maar weer eens uitzoeken die handel.
Oud 14-04-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
barabaslennartsigmund, je nieuwe nick vereist wel dat je constant cynische opmerkingen gaat maken he!
Ik doe mijn best.
Oud 14-04-2010, 11:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik heb een lade waar alle wees-sokken in zitten, daar zitten er nu ongeveer meer in dan in andere lade. Maar weer eens uitzoeken die handel.
Mijn moeder heeft daar ook een speciale tas voor. En heel vaak als je dan flink gaan graven en op kleur leggen, kom je gewoon weer paren tegen
Oud 14-04-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ik match gewoon sokken die niet bij elkaar horen.
Oud 14-04-2010, 11:10
Verwijderd
ik heb echt nooit wees-sokken. Heel soms tijdelijke als een sok achter ipv in de wasmand is beland.
Oud 14-04-2010, 11:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik match gewoon sokken die niet bij elkaar horen.
Oeh, rebels
Oud 14-04-2010, 11:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goede tip, maar dat doe ik al! Ik denk dat het eerder fout gaat op het moment dat ik mijn was van de andere kant van de kamer in mijn wasmand gooi. Of dat ik bepaalde sokken de ene keer bij de lichte, de ander keer bij de donkere was indeel. Als het goed is zijn ze dus maar tijdelijk partnerloos.
Hm, interessant! Misschien kun je er een mooi onderzoek aan wijden(?) ?
Oud 14-04-2010, 11:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik doe mijn best.
En ik vond barabas leuker eigenlijk! Waarom opeens Sigmund?
Oud 14-04-2010, 11:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik heb echt nooit wees-sokken. Heel soms tijdelijke als een sok achter ipv in de wasmand is beland.
Maar jij bent heel erg gestructureerd! Jij stopt vast je sokken in paren in de wasmand of zo Of gaat ze tellen voordat je ze in de wasmachine stopt
Oud 14-04-2010, 11:14
Verwijderd
Nee Theodoor doet de was! En ik gooi meestal vanaf de rand van het bed mijn sokken richting openstaande wasmand in de hoop dat ze erin vallen.
Oud 14-04-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Telefoonkaart? Ha, nieuwerwetse fratsen. In MIJN tijd deden we dat gewoon met kwartjes.
Oud 14-04-2010, 11:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee Theodoor doet de was! En ik gooi meestal vanaf de rand van het bed mijn sokken richting openstaande wasmand in de hoop dat ze erin vallen.
De was is ook een mannenwerkje! Heel technisch, met juiste doseringen en goede sortering en ingewikkelde bediening van de wasmachine!
Carn
Carn is offline
Je hebt het pas bereikt als je onbereikbaar bent
Verwijderd
Precies! Al die ingewikkelde apparaten, ik snap daar niets van hoor! nee laat mij maar gewoon werken, dat is veel veiliger voor een simpel vrouwtje!
Verwijderd
Citaat:
Oeh, rebels
Ja hè. Lekker schoppen tegen de status quo.

Citaat:
Hm, interessant! Misschien kun je er een mooi onderzoek aan wijden(?) ?
Ik ben toch zeker geen socioloog!
Oud 14-04-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
En ik vond barabas leuker eigenlijk! Waarom opeens Sigmund?
Omdat privacy! Waarschijnlijk gaat deze over een jaar of anderhalf ook weer weg.
Oud 14-04-2010, 11:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Telefoonkaart? Ha, nieuwerwetse fratsen. In MIJN tijd deden we dat gewoon met kwartjes.
Nou, in MIJN tijd had je nog zo'n handig kaartje langs je telegraafontvanger staan waarmee je snel de morsecode kon ontcijferen!
Oud 14-04-2010, 11:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De was is ook een mannenwerkje! Heel technisch, met juiste doseringen en goede sortering en ingewikkelde bediening van de wasmachine!
Haha. Ik denk dat de meeste mannen het niet met je eens zullen zijn. Maar ja, de meeste mannen hebben ook een vrouw op wie ze het af kunnen schuiven
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Precies! Al die ingewikkelde apparaten, ik snap daar niets van hoor! nee laat mij maar gewoon werken, dat is veel veiliger voor een simpel vrouwtje!
Word je ook wel eens met zuster aangesproken door je patiënten?
Verwijderd
In MIJN tijd vroegen we de menner van de postkoets of hij even wilde wachten zodat we onze brief terug per kerende post konden sturen!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha. Ik denk dat de meeste mannen het niet met je eens zullen zijn. Maar ja, de meeste mannen hebben ook een vrouw op wie ze het af kunnen schuiven
Ja, inderdaad. Ik voel me benadeeld door mijn seksualiteit, ik denk dat ik maar eens een klacht ga indienen ergens.
Oud 14-04-2010, 11:18
Verwijderd

Oud 14-04-2010, 11:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, inderdaad. Ik voel me benadeeld door mijn seksualiteit, ik denk dat ik maar eens een klacht ga indienen ergens.
Zou ik ook doen! Gratis vrouwelijke huishoudhulp voor alle homoseksuele mannen en gratis mannen die lampjes indraaien en het vlees snijden voor de lebiennes!
Oud 14-04-2010, 11:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In MIJN tijd vroegen we de menner van de postkoets of hij even wilde wachten zodat we onze brief terug per kerende post konden sturen!
In MIJN tijd had je gewoon nog het geduld om te wachten op totdat de schepen van de Compagnie waren teruggekeerd uit de Oost met het antwoord op je brief.
Oud 14-04-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Word je ook wel eens met zuster aangesproken door je patiënten?
Afgelopen jaar alleen nog als ze dement zijn!
Een was er heel consequent in.
"goedemorgen meneer, ik ben Sarah <naam>, ik ben aan het leren voor dokter en ik ben komende tijd uw zaaldokter, hoe voelt u zich vandaag?"
"niet lekker zuster"
"ik ben uw zaaldokter"
"is goed zuster"
Oud 14-04-2010, 11:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zou ik ook doen! Gratis vrouwelijke huishoudhulp voor alle homoseksuele mannen en gratis mannen die lampjes indraaien en het vlees snijden voor de lebiennes!
ik vind het een heel goed idee!
Oud 14-04-2010, 11:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja hè. Lekker schoppen tegen de status quo.
De door honderden jaren heen dankzij harde arbeid zorgvuldig opgebouwde was- en sorteerprocedures even flink om zeep helpen. Ik ben fan .
Oud 14-04-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
In MIJN tijd had je gewoon nog het geduld om te wachten op totdat de schepen van de Compagnie waren teruggekeerd uit de Oost met het antwoord op je brief.
in MIJN tijd zonken de schepen als ze te veel brieven bij zich hadden omdat we de brief moesten uitbeitelen in leisteen!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Afgelopen jaar alleen nog als ze dement zijn!
Een was er heel consequent in.
"goedemorgen meneer, ik ben Sarah <naam>, ik ben aan het leren voor dokter en ik ben komende tijd uw zaaldokter, hoe voelt u zich vandaag?"
"niet lekker zuster"
"ik ben uw zaaldokter"
"is goed zuster"
mijn vrouwelijke collega's hebben daar ook veel last van, ik word aan de andere kant dan weer vaak aangesproken met "dokter"
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik vind het een heel goed idee!
En als de overheid daar niet aan mee wil werken, kunnen jullie onderling natuurlijk altijd een uitwisselingssysteem opzetten

Regels voor berichten