Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Commendatore is stom
Advertentie
Oud 20-04-2010, 20:22
Verwijderd
Insgelijks!
Oud 20-04-2010, 20:24
Missy
Missy is offline
Een travestietfeestje. Gezellig!
Oud 20-04-2010, 20:24
Verwijderd

awh lief! wat een schatje! alleen hoeft van mij dat decollete niet maar daar is menig man het niet mee eens.

en mean, waarom wil je uit huis met je vijftiende, dat is echt absurd vroeg.
Oud 20-04-2010, 20:25
Rationeel
Rationeel is offline

Oud 20-04-2010, 20:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
[filmpje]
awh lief! wat een schatje! alleen hoeft van mij dat decollete niet maar daar is menig man het niet mee eens.

en mean, waarom wil je uit huis met je vijftiende, dat is echt absurd vroeg.
hmm ik wil er steeds een potloodje instoppen
Oud 20-04-2010, 20:28
Verwijderd
omdat het echt heel chill is ( denk ik ) ken wel mensen
en 16 vroegst
Oud 20-04-2010, 20:28
Verwijderd
ja en popcorn erin gooien
Oud 20-04-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
en 16 vroegst
maar ben je met zestien al klaar met de mavo/havo/vwo dan?
Oud 20-04-2010, 20:29
Martiño
Martiño is offline
Twee jaar later stegen de prijzen alweer hoor!
Oud 20-04-2010, 20:30
Missy
Missy is offline
Citaat:
en 16 vroegst
Wat is er chill aan op je 16e alleen op een kamer te zetten en je kapot te werken om het te betalen?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
en 16 vroegst
ja, heerlijk chill! Stofzuigen, dweilen, de was doen, boodschappen doen, ramen lappen, afstoffen, strijken, rekeningen betalen
Verwijderd
Twee jaar is inderdaad niet zo veel. Het is het waard in ieder geval.
Verwijderd
Citaat:
ja, heerlijk chill! Stofzuigen, dweilen, de was doen, boodschappen doen, ramen lappen, afstoffen, strijken, rekeningen betalen
en dan ben je "vrij"!
Oud 20-04-2010, 20:31
Verwijderd
Oud 20-04-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Wat is er chill aan op je 16e alleen op een kamer te zetten en je kapot te werken om het te betalen?
een huis en eigen plek hebben en kapot werken?
Oud 20-04-2010, 20:32
Verwijderd
ik denk ook niet dat het gaat gebeuren hoor
Oud 20-04-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Goede titel, Archont!

Ooooh jongens, we gaan dadelijk toch een partijtje lekker koken voor onze buurtjes

Quesadilla's (dubbele tortilla met ertussen een mengsel van koriander, rode peper, bosui en geraspte kaas) met crème fraiche
Driekleurentagliatelle met cherrytomaatjes, rucola, gebakken spekjes, pijnboompitjes en grana padano-flakes
Griekse yoghurt met stukjes stroopwafel

Het voor- en hoofdgerecht waren mijn idee Het nagerecht van mijn favoriete huisgenoot.
Het was lekker en dat vonden de buren ook
En er kwam nog een journalist en een fotograaf langs, omdat ze het in het wijkkrantje gaan zetten dat de studenten uit het studentenhuis gaan koken voor hun bejaarde buurtjes <3
Oud 20-04-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
ik denk ook niet dat het gaat gebeuren hoor
je bent echt een beetje onnozel afentoe. blijf tot je 18e gewoon lekker thuiswonen. op kamers wonen is echt niet fantastisch ofzo.
Oud 20-04-2010, 20:34
Verwijderd

nee maar ik wel graag alleen denk ik dat het niet haalbaar is qua geld
Oud 20-04-2010, 20:36
Verwijderd
avond schattekes.
Oud 20-04-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
omdat zweden toen in een crisis zat is het moeilijk er een 1-op-1 verband uit te halen, maar een daling van ongeveer 25% noem ik niet meevallend
Ja, maar als je naar de lange termijn kijkt bedoel ik!
Oud 20-04-2010, 20:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
en dan ben je "vrij"!
Haha, nou, ik zit nu weer vaak bij mijn moeder en dan weet ik weer waarom ik het gedaan heb hoor.
Citaat:
Het was lekker en dat vonden de buren ook
En er kwam nog een journalist en een fotograaf langs, omdat ze het in het wijkkrantje gaan zetten dat de studenten uit het studentenhuis gaan koken voor hun bejaarde buurtjes <3
Gaaf! Hebben jullie weer mooi een lans gebroken voor de studenten en voor positieve beeldvorming gezorgd!
Oud 20-04-2010, 20:40
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Twee jaar later stegen de prijzen alweer hoor!
mja, maar de prijs van het huis is als het ware je onderpand voor de hypotheek en als die in ene 25% daalt kunnen veel mensen dus niet meer garant staan voor hun lening. daarom waren ook veel mensen genoodzaakt hun huis te verkopen. dat lijkt me geen pretje. en daar komt bovenop dat mensen de hogere netto hypotheek niet meer konden opbrengen.
Oud 20-04-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Haha, nou, ik zit nu weer vaak bij mijn moeder en dan weet ik weer waarom ik het gedaan heb hoor.
O dat kan ik me heel goed voorstellen allemaal hoor, maar ik hoef nu écht nog niet het huis uit. Ik hoef gewoon helemaal niks te doen, en als mijn feits kapot is ofzo halen de ouders me even op bij school ofzo.
Oud 20-04-2010, 20:42
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, maar als je naar de lange termijn kijkt bedoel ik!
ja het zijn net aandelen; ze stijgen altijd!!!
Verwijderd
Citaat:
mja, maar de prijs van het huis is als het ware je onderpand voor de hypotheek en als die in ene 25% daalt kunnen veel mensen dus niet meer garant staan voor hun lening. daarom waren ook veel mensen genoodzaakt hun huis te verkopen. dat lijkt me geen pretje. en daar komt bovenop dat mensen de hogere netto hypotheek niet meer konden opbrengen.
Rustig afbouwen is de oplossing.
Verwijderd
En nu Dexter.
Rationeel
Rationeel is offline
al met al ben ik voor een beperking en niet voor een afschaffing
Oud 20-04-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Gaaf! Hebben jullie weer mooi een lans gebroken voor de studenten en voor positieve beeldvorming gezorgd!

En ik kwam binnen met m'n schaal vol quesadilla's, eerste wat de buurman zegt: 'Ik zie jou bijna nooit meer! Jij bent een druk mevrouwtje is het niet?' Heeft ie goed gezien Onze buurman weet alles!
Oud 20-04-2010, 20:43
Verwijderd
Keith Elam, better known as Guru of Gang Starr, died from cancer yesterday(April 19th).

Oud 20-04-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
Oud 20-04-2010, 20:46
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hoezo?
van ongelimiteerd aftrekken word je doof, zei mijn oma altijd.
Oud 20-04-2010, 20:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tja, maar je kunt aan de andere kant ook niet een systeem laten doorgaan omdat je bang bent voor de consequenties, terwijl dat systeem eigenlijk een tikkende tijdbom is. Je zult op een gegeven moment toch die beslissing moeten nemen.
Citaat:
O dat kan ik me heel goed voorstellen allemaal hoor, maar ik hoef nu écht nog niet het huis uit. Ik hoef gewoon helemaal niks te doen, en als mijn feits kapot is ofzo halen de ouders me even op bij school ofzo.
Ja, dat is ook wel heel fijn hoor, het heeft allemaal voordelen en nadelen.
Citaat:
Rustig afbouwen is de oplossing.
Inderdaad
Citaat:
Ik zie meer in een soort woontoeslag, in hetzelfde straatje van de huur- en zorgtoeslag dus.
Oud 20-04-2010, 20:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

En ik kwam binnen met m'n schaal vol quesadilla's, eerste wat de buurman zegt: 'Ik zie jou bijna nooit meer! Jij bent een druk mevrouwtje is het niet?' Heeft ie goed gezien Onze buurman weet alles!
Daar zijn bejaarden heel goed in. Mijn oma weet ook precies wie in de straat wat doet en hoe laat hij naar zn werk ging en hoe laat ze terugkomen enzovoorts.
Oud 20-04-2010, 20:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
o, mijn oma zei altijd dat je van ongelimiteerd aftrekken een schrale piemel kreeg.
Oud 20-04-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zie meer in een soort woontoeslag, in hetzelfde straatje van de huur- en zorgtoeslag dus.
Hoezo dat dan? Ik zie er het nut niet van in om de overheid zich te laten bemoeien met hoe je woont.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
o, mijn oma zei altijd dat je van ongelimiteerd aftrekken een schrale piemel kreeg.
hoe dan ook, onze oma's hadden vast allebei een beetje gelijk en daarom ben ik voor een beperking
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma zei altijd: van ongelimiteerd aftrekken krijg je .
Oud 20-04-2010, 20:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoe je het ook noemt, het komt er toch op neer dat de overheid gewoon meer van ons geld wil hebben.
Oud 20-04-2010, 20:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Mijn oma zei altijd: van ongelimiteerd aftrekken krijg je .
ook al zo'n wijze oma
Oud 20-04-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Tja, ik heb haar duizend keer gezegd dat het veel geld kost om zo veel te stoken, maar ja!
Jij weet niet hoe het is als je het altijd koud hebt! Ik had soms 3 truien aan en een deken en nog ging ik hier hartstikke dood van de kou. Dit is gewoon een koud huis. Komt nooit 1 straal zon naar binnen aan de voorkant.
Oud 20-04-2010, 20:52
Verwijderd
zeg bro's, hoe centreer ik automatisch een plaatje op mijn website?
Verwijderd
zeg maar mijn achtergrond, die moet altijd in het midden zitten, maakt niet uit hoe groot iemands scherm is! hoe!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoezo dat dan? Ik zie er het nut niet van in om de overheid zich te laten bemoeien met hoe je woont.
Waarom bemoeit de overheid zich er dan mee? De overheid bemoeit zich er ook niet mee hoe ik woon als ik huurtoeslag krijg, en de overheid bemoeit zich er ook niet mee welke zorgverzekering ik heb. Het enige wat de overheid doet is een tegemoetkoming geven in de kosten, afhankelijk van je inkomen en maandlasten.
Verwijderd
maar ik ben godverdomme wel zuur van die rekening. Bah het ging net zo goed allemaal.
Oud 20-04-2010, 20:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hoe dan ook, onze oma's hadden vast allebei een beetje gelijk en daarom ben ik voor een beperking
Een beperking en een toeslag zijn in feite hetzelfde. Het ligt er maar aan waar je de grens ligt, het enige verschil is dat je bij de ene minder moet betalen en bij de ander iets meer krijgt.
Oud 20-04-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:

nee maar ik wel graag alleen denk ik dat het niet haalbaar is qua geld
Toen ik 15 was wilde ik na 1 keer ruzie ook op mezelf wonen want ik vond mezelf fucking wijs. Terwijl ik het thuis superrrrrrelaxed had. Maar zo raar is dat niet hoor, irreëel wel.
Verwijderd
Citaat:
Hoe je het ook noemt, het komt er toch op neer dat de overheid gewoon meer van ons geld wil hebben.
Ehh, weet je wel wat de hypotheekrenteaftrek is? Hoe dan ook heeft dit soort populistische onzin geen plaats is een discussie als deze.
Verwijderd
Citaat:
Waarom bemoeit de overheid zich er dan mee? De overheid bemoeit zich er ook niet mee hoe ik woon als ik huurtoeslag krijg, en de overheid bemoeit zich er ook niet mee welke zorgverzekering ik heb. Het enige wat de overheid doet is een tegemoetkoming geven in de kosten, afhankelijk van je inkomen en maandlasten.
Wat is het nut daarvan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten