Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Hoewel anne zei dat ze dit huis willen behouden en verhuren om de hypotheek te betalen. En als ze dan een huis in amerika kopen, hebben ze vier huizen. Maar ze zijn te arm voor nieuwe kleren en ze kunnen niet mijn opleiding betalen ![]() ![]() ![]() Maar ik kreeg net een mailtje van mijn grootvader en daarin staat dat mijn opa niet alleen niet dom, maar ook niet arm is, en dat hij snapt dat ik op een kamer wil en dat ik dus niet over geld hoef te denken want hij is heel blij om mee te betalen. <3 |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik geloof dat ik iets zonnesteeksachtigs heb. ![]() |
![]() |
|
Ik heb heeeeeeeeel vroeger Magic gespeeld; maar toen was ik echt 10 of 11 ofzo en had ik er nogal moeite mee. Eigenlijk herinner ik me bar weinig van heel het spel behalve dat degene die het mij probeerde uit te leggen altijd riep dat de Black Lotus een van de beste kaarten was
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: