|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
.Ik heb vandaag in de winkel regelmatig in een deuk gelegen om klantjes van rond de 10 jaar . Een jochie kwam met zijn broertje een mammamok kopen en een plastic roos. Of ik ze allebei in wou pakken. Mja, zo'n plastic roos helemaal inpakken, dus ik pakte het bloemhoofd ruim in. Jochie tegen zijn broertje: "Dan ziet niemand dat het een roos is, snapje?"
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb haar lievelingsparfum gekocht en de bodylotion en douchegel die erbij hoort. Vanmiddag heb ik dat leuk in een mandje gedaan en ik heb er een lief kaartje bij gedaan. En ze krijgt ook nog een rozenstruik voor in de tuin, want daar houdt ze van.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Hier vlakbij is een tuincentrum en daar mogen kindjes een plantje kopen voor 50 cent en de medewerkers gaan ze dan potten en inpakken. Ik liep daar vanmiddag langs en al die kindjes kwamen zo trots de winkel uit dat ze een bloemetje voor hun moeder hadden gekocht.
<3 Echt heeeeel lief.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Haha ja echt cute.
Ik weet nog wel dat m'n broer en ik een keer zakgeld hebben gespaard met allemaal vijf centjes. Dat was nog in de guldentijd. Toen hebben we ook een deel van servies gekocht. We waren echt heeeel trots dat we dat konden betalen haha.Waar werk jij eigenlijk, Miekje?
![]() |
|
|