Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Wat vind jij nu van <willekeurig conflict> tussen <willekeurig persoon> en mij?" "Vind je dat ik toen bij <twijfelachtige, maar ingrijpende beslissing> het juiste heb gedaan?" "Erg hè, dat <vage, verre bekende> is overleden/verongelukt/verkouden is?" etc. etc. etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou denk ik precies zo reageren als jij op dit soort vragen. Maar dan meer uit protest van 'stel me niet van die irritante vragen'. Edit: en ik ben niet autistisch! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Per guarir da tal pazzia, ché è pazzia l'amor costante, dèi seguir l'usanza mia, ogni dì cambiar d'amante. Come chiodo scaccia chiodo, così amor discaccia amor. In tal guisa io rido e godo, (anche: io me la godo) in tal guisa ho sciolto il cor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik had cat power, met 'don't explain' |
![]() |
||
Citaat:
Als het onderwerp (subject) van een zin in het meervoud staat, dan moet ook de persoonsvorm in het meervoud staan. Omgekeerd geldt ook dat bij een onderwerp in het enkelvoud, de persoonsvorm in het enkelvoud hoort. In de aangegeven zin werk je niet volgens deze regel. Persoonsvorm en onderwerp is in dit geval enkelvoud ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien zou ik dat soort vragen wel überhaupt aan niemand stellen. |
![]() |
|
|