Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja, dat klopt, maar dat is zoals ik zeg omdat het niet eerder kon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe manipuleer ik die stemlijstjes dan? Ik heb toch gezegd op wie ik gestemd heb. Het is niet alsof je iets aan die stemlijstjes hebt vòòrdat de uitslag er is.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moet helaas zeggen dat ik vergeten ben te stemmen. Ik moest werken tot 18:00, waarna ik met mijn moeder uit eten ging. Ben nu doodop en ga eerst even een uurtje ofzo pitten en lees daarna alles door.
|
Hoofdstuk 8 – Special guest star: Eye of Sauron (EoS)
Rrrrrring, ging de telefoon van M.A.B.Z.G. De Hond. En nog een keer, en nog een derde keer. Toen nam hij op. Uit een recente peiling bleek dat het merendeel (29%) van de Nederlanders de telefoon opnam na drie keer overgaan. 16% nam op na twee keer overgaan, 19% zat al met de telefoon in de handen en nam dus na één of minder keren overgaan op, 14% nam op na vier keer overgaan, 8% nam überhaupt nooit een telefoon op en de overige 14% 'wist niet'. De Hond hoorde duidelijk bij de middenmoot. Aan de andere kant van de lijn hoorde hij de zachte zwoele stem van Fizzletje Thieme. Hoewel zij het in de peilingen niet erg goed deed, ook ná de verkiezingen niet, was M.A.B.Z.G. De Hond altijd erg van haar gecharmeerd. Helaas bleek uit praktisch alle peilingen dat hij niet de enige man in Nederland was die wel eens een beschuitje (48%), een groentekroket uit de muur (20%), gevulde koek (14%), broodje falafel (12%), tofuburger (4%) of scharrelei (2%) wilde eten. Fizzletje Thieme stond met stip bovenaan op de Nederlandse Mokkel-Ranglijst. Terwijl al deze peilingen door het hoofd van De Hond spookten, was Fizzletje Thieme al even aan het woord. De Hond probeerde te focussen en te luisteren naar haar betoog over koetjes en kalfjes en bloemetjes en bijtjes. Fizzletje belde hem om te vragen of hij bij het Nederlandse volk zou willen peilen welk dier men het liefst aan de macht zou zien; het paard, de ezel, het varken of de ringstaartmaki. M.A.B.Z.G. De Hond kon een lachje niet onderdrukken. Hij begreep maar weer eens waaróm die lieve Fizzle zo laag in de peilingen stond... 'Kom straks anders even bij me op de kruidenthee', zei Fizzletje Thieme. 'De dieren staan te trappelen om meneer De Hond eens te ontmoeten. Vooral Fikkie blaft van ongeduld...' Ding dong, ging de deurbel bij André Moz Rouvoet thuis. Hij hees zichzelf en zijn zwangere kussenbuik de bank uit en liep naar zijn doorzichtige voordeur. De grote en brede gestalte aan de andere kant van de deur nam al het licht weg en maakte dat André Moz Rouvoet even moest zoeken naar de klink. Voor de deur stond zijn grote vijandin Rita Lorelei Verdonk. 'Dag lieve Mozzie, wat zie je er charmant uit! Ik dacht dat jij niet zo van het homohuwelijk was?' zei Rita Lorelei grijnzend, wijzend naar zijn dikke buik. 'Nee, ik zwanger mee', verklaarde Moz. 'Met mijn vrouw. We stichten een gezin, zie je. Het gezin is namelijk de hoeksteen van de samenleving en daar zou jij nog wel wat van kunnen leren!' 'Het gezin de hoeksteen van de samenleving? Ik dacht dat de regering de hoeksteen van de samenleving was! Of heb ik dat al die tijd helemaal verkeerd begrepen?' lachte Rita Lorelei. 'Luister lieve Mozzie, ik weet dat jij met je vorige regering natuurlijk nogal gefaald hebt, maar ik vind dat zeker jij een nieuwe kans verdiend. Ik wil je vragen om mee te gaan naar het paleis en Queasy-trix een cadeau aan te bieden; een nieuwe kamerplant. Dan zal ik ervoor zorgen dat jij daarna bij haar mag aanschuiven voor de formatie!' Terwijl André Moz Rouvoet hier even over nadacht, hoorde Rita Lorelei achter zich een tweetal Marokkaanse jongetjes fluisteren: 'Heee, poppetje, hee schatje!' 'Oh!' riep Rita verontwaardigd. 'Hoorde je dat? Dat maken wij vrouwen dus echt iedere dag mee!' André Moz Rouvoet keek naar Rita Lorelei en grinnikte. 'Weet u dat heel zeker?' lachte hij. Ze keek hem vernietigend aan. 'Sorry,' zei hij. 'Sorry, dat had ik niet moeten zeggen. Ik ga met u mee om het goed te maken. Wanneer vertrekken we?' 'Nu!' zei Rita Lorelei enthousiast. Even later liepen ze gearmd naar het paleis. Little Angela slaakte een zwaar doorrookte Duitse gil van opluchting toen ze Rita's smsje ontving: 'Liebe liebe Little Angela mit die Big Boobies. Es ist gelukt! Die meneertje Rouvoet habe ich umgepraat. Gut hè? Wir sind nu op weg naar het Paleis! Tsjuus!' VRIJHEID! Volkert van der EoS zette zijn eerste voet buiten de muren van zijn gevangenis en genoot meteen met volle teugen. Het had nogal wat voeten in de aarden gehad, maar het was hem gelukt; hij was ontsnapt! Hij bedankte zijn beste vriend boven hem voor alle moed die hij hem had ingesproken. 'Soija! Soija Fortuyn! Het is gelukt hoor! Ik ben vrij! Dankjewel nog voor al je hulp en ehh.. sorry nog maar een keer hè!' 'Sjonge jonge, hoe vaak wil je je daar nog voor verontschuldigen?' lachte de geest van Soija Fortuyn. 'Ik zit hier prima hoor! Ik ben je dankbaar dat je me vermoord hebt, anders was ik in dat zooitje ongeregeld terecht gekomen. Nou, mij niet gezien! Maar goed, ik ga je natuurlijk wel keihard misbruiken als je me hierboven komt vergezellen. Je bent echt een lekker kereltje, zeker met dat zwarte balkje voor je gezicht! Ik hou wel van bad boys, mjumjum'. Volkert van der EoS giechelde zenuwachtig. 'Nou, ehh... als je het niet heel erg vindt, ga ik eerst nog even van m'n vrijheid genieten! Om te beginnen ga ik maar eens bij Femke snoopy Halsema langs. Die heeft me destijds gedumpt, omdat ik te radicaal was ofzo. Maar tegenwoordig is ze niet meer zo kritisch. Die neukt alles wat los en vast zit, links of rechts, het maakt haar niets uit!' Soija's bulderende lach klonk door het dal. 'Is goed jochie! Ga jij maar fijn spelen!' En daar ging Volkert van der EoS, de wijde wereld in... M.A.B.Z.G. De Hond had inmiddels het huis van Fizzletje Thieme bereikt. Hij belde aan, maar er werd niet opengedaan. Omdat Fizzletje Thieme op een boerderij woonde, kon De Hond om het huis heen lopen en langs de stallen de achterdeur bereiken. Meteen kwam er een poedel naar hem toe gerend, die tegen hem aan begon te rijden. M.A.B.Z.G. De Hond schopte hem weg. 'Fizzle! Fiiiiizzlleeee! Fizzletje Thieme!' riep hij door het huis, maar er kwam geen reactie. M.A.B.Z.G. doorzocht het huis en ging daarna naar de stallen. Daar trof hij de arme Fizzletje Thieme aan. Ze lag onder een koe. 'Zeg tegen Berta', fluisterde ze zachtjes, 'dat ik niet meer boos ben...' Toen blies ze haar laatste adem uit. De koe bovenop haar loeide. In het paleis was U. Geel Rosenthal zo langzamerhand de wanhoop nabij. Die politici bij elkaar, het was al één groot carnaval hier! Queasy-trix was weer redelijk bij kennis, maar ze had Martino Emile Roemer inmiddels de deur gewezen. Haar zoon Wim-Biertank-Lex en zijn maatje Alexsarah Pechtold zorgden voor voldoende drank in het kamertje, Femke snoopy Halsema probeerde de twee bierdrinkers wanhopig te versieren en WolterM was sinds de dood van Lotwheezle nergens meer te bekennen. Wat deed hij eigenlijk hier? Hij besloot er zelf dan ook maar een feestje van te maken door mee te gaan bier drinken. Hij bleek nog beter dan de twee corpsballen, die toch wel zo'n kratje per dag dronken. Al snel was U. Geel Rosenthal veranderd in een lallende mafkees. Er was niets meer van de stijve sufkop over. Sann en Absinthe draaiden overuren met het schoonmaken van de wc, want het mikken lukte hem niet meer goed. Toen hij na een kratje of twee weer naar het toilet moest, maar inmiddels écht de weg kwijt was, opende hij per ongeluk de verkeerde deur; de deur naar het balkon. Zingend stortte U. Geel Rosenthal te pletter. ------------------------------- Dott heeft fizzle-fluffy, een onschuldige dorpeling, neergeschoten. Helaas.... En verder is Geel van ons heen gegaan. Hij was de tovenaar. Het gaat nog niet zo best voor de dorpelingen. En morgen mogen de wolven weer eten, vóór 20.30 uur graag. ![]() Succes! Liefs, sann en Absinthe 1) Lorelei 2) wheezle (dorpeling) 3) Queasy 4) WolterB 5) Little Phoebe 6) Dott (jager) 7) Femic (dorpeling) 8) Archont (evilziener) 9) Abzg 10) snoopy 11) Geel (tovenaar) 12) fizzle-fluffy (dorpeling) 13) Martiño 14) Biertank 52 15) Wammus 16) Sarah 17) moz 18) Lucky Luciano 19) testout.com (dorpeling) 20) Severus 21) kopmuntkip (dorpeling) blauw is opgehangen rood is opgegeten roze is gestorven uit liefdesverdriet groen is neergeschoten door de jager
|
![]() Nou ja, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Als iemand nog waarde hecht aan mijn woorden, lees ze dan goed door! Ik wil me verontschuldigen dat ik zo'n lamme tovenaar ben geweest. Ik heb niet één keer goed gemikt met m'n verdomde toverstaf en heb zelfs door mijn voorgevoel te negeren iemand zowat om zeep geholpen! ![]() Succes dorpelingen!
|
Ai
![]() Sta op zich niet te kijken van Dott's keuze, ze had al aangegeven dat ze fizzle verdacht vond. Wel ben ik heel benieuwd waarom de wolven voor Geel hebben gekozen. Zouden ze weten dat hij de tovenaar was? Ik moet zeggen dat het bij mij niet opgekomen was dat hij tovenaar was, hoewel ik hem dus niet verdacht vond. Toch typisch dat zoveel mensen dat dus wél vonden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ze impliceert niks. Snoopy, severus, LL hou ik in de gaten. Lees morgen bij |
![]() |
||
Citaat:
Moet zeggen dat ik het wel een eer zou vinden als de ziener mij heeft opgevraagd al helemaal aan het begin van het spel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vind het trouwens ook heel storend dat ze geen enkele keer reageert op m'n reacties. Ze vraagt me iets, ik geef antwoord en ik krijg een roloog. Dat vind ik toch niet echt lijken op een ziener die zeker is van haar zaak? Sowieso vind ik het frappant: ze kan 3 mensen hebben opgevraagd, dat zouden dan Geel, Severus en ik zijn geweest. Maar ze is over veel meer mensen érg stellig.
||
Citaat:
![]() edit: ik ga naar bed *gaapt*
|
Het spijt me dat ik dit zeg, Geel, maar wat ontzettend dom gespeeld
![]() ![]() En eh.. ja, dit is dus lullig. Ok, ik ga morgen het topic opnieuw doornemen met deze informatie. *zucht* Ik dacht echt dat we nu in ieder geval de verrader te pakken hadden ![]()
|
Verwijderd
|
Even een eerste analyse van de stemlijst
● Geel Wammus Severus Lorelei Queasy Snoopy ● Little Phoebe ● Snoopy ● Severus WolterB ● Abzg Lucky Luciano Martiño Moz Sarah Little Phoebe Geel+ ● Queasy Fizzle-fluffy Abzg - Abzg heeft 1 stem meer, maar het was toch gelijkspel. Ergo in de lijst met Abzg zit minstens 1 wolf. - De wolven hadden niet gerekend op de stem van Geel. Daarom zou het logisch zijn als zij het of gelijkspel lieten worden, door in beide rijtjes 1 wolf te hebben. Dat maakt het logisch dat er in het rijtje van Geel ook een wolf zit. Dat zou betekenen dat in het lijstje van Abzg 2 wolven zitten. Daarnaast verwacht ik ook nog eens stem van een wolf op een niet belangrijk persoon en eigenlijk is WolterB de enige die dan in aanmerking komt. Potentiele wolven die hun stem hebben gewijzigd zijn snoopy en abzg. Abzg stemt uit lijfsbehoud op Quesy en niet op Geel, wat logischer zou zijn, maar ze voorspelde dat geel goed zou zijn. Snoopy switchte naar Geel op het laatste moment, maar opzich zie ik daar zo snel niet het extra doel van in. Verder denk ik dat wammus en snoopy de geliefden zijn. Aan de hand van de ontwikklingen ga ik dus op WolterB, snoopy of wammus stemmen. |
![]() |
|
Ik ben moe en zit hier zowat weg te smelten, waardoor ik op dit moment geen fut meer heb om diep op de laatste ontwikkelingen in te gaan, dus ik post nu even de definitieve stemlijst voor hangronde #4 (plus de stemtabel - klik!) en daarna ga ik naar bed.
![]() ● Geel Wammus Severus Lorelei Queasy Snoopy Abzg ● Little Phoebe ● Lucky Luciano ● Snoopy ● Severus WolterB ● Abzg Lucky Luciano Martiño Moz Sarah Little Phoebe Geel ● Queasy Fizzle-fluffy ● Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde: Niet van toepassing. ● Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde: - Biertank 52. ● Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde: - Abzg (stemde uiteindelijk op Geel). - Geel (stemde uiteindelijk op Abzg). ● Personen die écht he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde: - Biertank 52. ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Archont ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag tweede eetronde: Femic ● Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier! ● Uitslag derde eetronde: Dott
Laatst gewijzigd op 02-07-2010 om 13:34. Reden: Abzg heeft dus op Geel gestemd, had ze wel eens iets eerder kunnen zeggen. + nieuwe stemtabel erbij. |
![]() |
|
Wat ik niet snap is dat Queasy zó is overtuigd van mijn schuld. Zelfs al is Abzg de ziener dan vind ik het wel opvallend dat Queasy er zo vanuit gaat dat Abzg wel gelijk zal hebben.
De enige reden die ik kan verzinnen dat ze zo eensgezind zijn is dat ze geliefden zijn, maar eigenlijk verdenk ik daar Wammus van. Hij is al vanaf het begin erg gebrand op de geliefden en ik heb hem ook al eerder als verdachte voor een van de geliefden genoemd. Ik weet alleen niet met wié hij geliefde zou kunnen zijn, maar verdacht vind ik hem zeker. Verder vind ik Biertank steeds verdachter worden, nu weer 'vergeten te stemmen'. Het is zo verdacht dat het er eigenlijk weer té dik bovenop ligt. edit: ben er vandaag overdag niet trouwens, pas na het eten weer.
Laatst gewijzigd op 02-07-2010 om 07:47. Reden: zie edit |
![]() |
|
![]() |
Ehm, mensen ik heb natuurlijk op Geel gestemt.
● Geel Wammus Severus (telt mee) Lorelei Queasy Snoopy Abzg (telt mee) ● Severus WolterB ● Abzg Lucky Luciano Martiño Moz Sarah Little Phoebe Geel (tovenaar) ● Queasy Fizzle-fluffy (dorpeling) Ik denk dat hier zoveel mogelijkheden zijn met de geliefden en de wolfen, dat het nogal moeilijk is om hier uit te zien hoeveel wolfen precies waaronder staan. Ik moet zeggen dat ik het best slim gespeeld vind van de wolfjes. Ze denken dat ik niet in staat ben om iedereen ervan te overtuigen dat snoopy wolf is, maar ik hoop dat dat me nog wel lukt. Ik had het sowieso goed over Geel, zegt dat niet al genoeg? Edit: En ik ben er trouwens vrij zeker van dat snoopy ook geliefde is. ![]() ![]()
|
@ Abzg: zou je dan ook eens de moeite willen nemen om op mijn posts te reageren? Je roept alleen maar dat ik wolf ben, maar zegt niet waarom (ja, dat ik 'zo anders post', iets wat ik net zo goed van jou kan zeggen!). Je stelt me vragen, maar kíjkt niet eens naar het antwoord.
En wat Geel betreft: ik zei net zo goed dat ik hem niet verdacht vond, dus dat is niet echt een argument.
|||||||||
@ Agzg: oa deze posts dus:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ga nu ook écht weg, maar ik lees het vanavond wel. ![]()
||
Citaat:
![]() En ik moet nu weer weg, reageer hier ergens tussen 2 en 4 wel weer of 's avonds (als ik dan nog leef). Had bij aanvang van het spel niet verwacht zo weinig actieve speeltijd te hebben ![]()
|||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je écht de ziener bent, dan kun je er wel vanuit gaan dat de wolven je deze eetronde gaan opeten, want zo'n risico kunnen ze natuurlijk niet lopen. Je mag deze eetronde nog iemand opvragen (bij voorkeur Lucky Luciano), doe dat dan en laat ons de functie van diegene weten vóórdat de Spelleider de uitslag post en jij dood bent (want na je dood mag je immers geen informatie meer posten).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Lieve spelers,
Helaas kunnen we voor vanavond niet garanderen dat de uitslag er op tijd is. Waarschijnlijk krijgen jullie het verhaal en de uitslag rond half 9, maar de spelleiders zijn een beetje druk met een leven hebben en het is nog even afwachten of het plan om om half 9 even een kwartiertje thuis te zijn om het verhaal te posten daadwerkelijk gaat lukken. We hebben overwogen de uitslag om half 8 te posten, maar besloten dit niet te doen, omdat de mensen er vanuit gaan dat het om half 9 gebeurd en dus denken tot half 9 de tijd te hebben te posten. Wellicht boren we iemand een laatste interessante theorie door de neus door een uur eerder de uitslag te posten en dit leek ons oneerlijk. We doen ons uiterste best om rond half 9 te posten, lukt dat niet dan volgt de uitslag rond half twaalf. In dat geval: don't hate us, love us ![]() Veel liefs, Jullie zeer toegewijde spelleiders, Absinthe en sann.
|
Voilà, ik heb een minuutje tussendoor kunnen vinden om jullie op de uitslag te presenteren. Met grote dank aan sann voor het verhaal natuurlijk!
Hoofdstuk 9: Een geschokte Verdonk. "Oke Moz, luister goed" zei Rita, terwijl ze Moz serieus aankeek. "Jij trekt dit pakje aan" ze duwde een Fed-ex bezorgersoutfit in zijn handen. "Vervolgens ga je naar de deur, daar spreek je de LINKER bewaker aan, die heeft weer instructies van Wim BIertank Lex dat je doorgelaten moet worden met de plant, hij denkt dat het een verlaat moederdag cadeau is. Hij zal je de sleutel geven van het kamertje waar de besprekingen plaatsvinden. Vervolgens doe je daar het linkerachterraam open, waarvoor je de kamerplant zet, begrepen?" Moz Rouvout knikte bedenkelijk. "Enne, hoe kom ik vervolgens in de onderhandelkamer terecht om mee te mogen doen aan de coalitievorming?" vroeg hij vertwijfeld. Rita Lorelei keek hem neerbuigend aan. "Moz, moz, moz, heb ik niet veel vaker bewezen dat ik de meest belachelijke dingen voor elkaar kan krijgen? Vertrouw mij nou maar!" sprak ze bestraffend. Moz Rouvoet dacht terug aan het verkiezingsfilmpje van Verdonk. HIj moest toegeven dat hij zelden zoiets belachelijks had gezien. Hij glimlachte opgelucht en knikte "Natuurlijk Rita Lorelei, het spijt me" gaf hij schoorvoetend toe. Hij trok het pakje aan (Rita staarde verlekkerd naar zijn ronde kontje, die zwangerschap deed zijn billen in ieder geval alles behalve kwaad. Moz stapte vastberaden de loopbrug over naar het kasteel. Hij sprak de rechter bewaker aan en Rita zag dat het goed was. Snel spurtte ze, zo snel als haar dikke celulitis benen haar konden dragen, richting het raam waar ze hadden afgesproken. Ondertussen haalde ze uit haar 007 koffertje het afluisterdevice dat in de plant gehangen zou moeten worden zodat Little Merkel vanuit haar Duitse torentje alles live zou kunnen meeluisteren. Zoals afgesproken had die brave Moz braaf het raam geopend en Rita wurmde zichzelf naar binnen. Daar stond Moz braaf op haar te wachten. "He psst, Moz, wat dacht je van een klein glaasje champagne om deze eerste stap van de overwinning te vieren" fluisterde ze zwoel. Moz keek bezorgd naar zijn dikke buik en vervolgens naar de dwingende blik van Rita. Terwijl Moz bezorgd naar zijn dikke buik keek popte Rita Lorelei de champagne open en liet ongemerkt een pilletje in het glas vallen. Na de eerste slok viel Moz Rouvoet bewusteloos neer. Rita sleepte hem naar de verste hoek achter de plant, hing het afluisterdevice in de plant en plugde haar eigen oortje en microfoon erin. "Angela!" riep ze opgewonden. "Es ist geluckt! Ich bin binnen". "Sehr gut Rita, sehr gut! Binnen die korste keren sult sie der nieuwe Premier der Niederlande sind". Rita haalde diep adem en voelde haar borst zwellen van trots. Queasytrix was gewaarschuwd door Sann en Absinthe dat er een pakje voor haar gebracht was. Ze moest terug naar het kamertje waar ze tot nu toe alleen maar slechte herinneringen aan had. Maar een cadeau van haar brallerige zoon Wim Biertank Lex, dat was nog nooit eerder gebeurd. MIsschien was het een teken dat het tij zou keren. Bewonderen keek ze naar de (bizar grote) plant (Rita Lorelei was lang opzoek geweest naar een geschikt exemplaar, er waren tenslotte maar weinig planten waar ze zich achter kon verstoppen zonder gezien te worden). Via het stekkertje dat verbonden was aan het afluitster device kon Rita precies horen wat Little Angela hoorde, er zat ongeveer twee seconden vertraging in de vertederde zucht die Questytrix sloeg. Wimlex, eindelijk had hij begrepen dat hij voor zijn moeder moest zorgen. Misschien werd het tijd om de troon over te dragen. Ze besloot een gieter te vullen en zelf voor deze plant te zorgen. Zo gezegd zo gedaan en met een flinke gieter kwam ze terug. Nietsvermoedend giette ze de plant vol water. Plotseling hoorde ze KZZZZZZAAARGHHZZZZZKKKKSSSSZZZZ. Achter de plant vandaan kwam rook. geschokt hield Quesytrix op met water geven. Ze liep om de plant heen en zag een geëlektrocuteerde Rita Lorelei Verdonk liggen. Het was nu voor eens en altijd duidelijk: Rita zou nooit, maar dan ook nooit meer de premier van Nederland kunnen worden. ---- De wolven besloten Lorelei als hapje te kiezen. Eindelijk een slechte zet van de wolven, Lorelei was de leerling evil-ziener. Betekent dit een ommekeer voor de dorpelingen? Jullie hebben tot morgen half 9 om te besluiten wie jullie willen zien hangen! Liefs, Absinthe en sann 1) Lorelei (leerling evilziener) 2) wheezle (dorpeling) 3) Queasy 4) WolterB 5) Little Phoebe 6) Dott (jager) 7) Femic (dorpeling) 8) Archont (evilziener) 9) Abzg 10) snoopy 11) Geel (tovenaar) 12) fizzle-fluffy (dorpeling) 13) Martiño 14) Biertank 52 15) Wammus 16) Sarah 17) moz 18) Lucky Luciano 19) testout.com (dorpeling) 20) Severus 21) kopmuntkip (dorpeling) blauw is opgehangen rood is opgegeten roze is gestorven uit liefdesverdriet groen is neergeschoten door de jager
|
Oh noes, daar gaat m'n masterplan
![]() ![]() Nou ja, ik kan niet zeggen dat ik een geweldig spel heb gespeeld (hoewel Geel eruit werken dan wel weer fijn was) dus misschien is het ook maar beter voor iedereen.
||
Citaat:
||
Citaat:
We weten natuurlijk niet wie ze precies heeft opgevraagd dus het kan ook dat ze van deze mensen alleen dácht dat ze slecht zijn. Ook moeten we er rekening mee houden dat ze juist een slechterik verdacht kan noemen om ons in de war te brengen, of andersom: een dorpeling vrijspreken zodat we haar niet zouden verdenken als diegene dood zou gaan. Volgens mij kunnen we er na haar opmerking over 'Geel eruitwerken' wel vanuit gaan dat ze hem heeft opgevraagd. Blijven er dus nog 3 anderen over die ze kan hebben opgevraagd. Verder moeten we er rekening mee houden dat de geliefden óók voor de evilziener 'slecht' zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 3 WolterB | 139 | 24-07-2010 19:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70 Verwijderd | 500 | 29-06-2010 13:13 |