Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Dames en heren, zie hier.. de reden dat ik nauwelijks meer online ben.

Bedankjes aan haar mogen via pm of per mail.
Openbaar op het forum mag ook, beter voor mijn ego
Advertentie
Oud 21-07-2010, 17:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Openbaar op het forum mag ook, beter voor mijn ego
Ik hoopte dat je dusdanig veel bedankjes zou krijgen dat je pm en mail inbox vol kwamen te zitten en je geen fanmail meer zou ontvangen.
Oud 21-07-2010, 17:45
Verwijderd
Ik heb mezelf gesneden aan zo'n scherp blik-deksel-ding, en nu heb ik bloeeeddddd.
Verwijderd
Citaat:
Je bent sowieso de gaafste buurman die ik heb <3.

Heb je wijn of moet ik zo nog even langs de supermarkt?

Edit: of drinken we in voorbereiding op morgen alvast bier?
Ik heb 1 fles rosé liggen maar mij maakt het niet uit! Whatever you like beebie.
Verwijderd
Citaat:
Ik hoopte dat je dusdanig veel bedankjes zou krijgen dat je pm en mail inbox vol kwamen te zitten en je geen fanmail meer zou ontvangen.
Man, ik moet hem elke dag al 3x legen, te veel werk.
Oud 21-07-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 1 fles rosé liggen maar mij maakt het niet uit! Whatever you like beebie.
Ik kijk zo wel even of ik nog voor 8 uur zin heb om naar de supermarkt te gaan, anders haal ik biertjes bij die lieve griekse meneer <3.
Oud 21-07-2010, 17:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Man, ik moet hem elke dag al 3x legen, te veel werk.
Dat heeft absoluut niks te maken met dat ik had gezegd dat iedereen die jou een pm stuurde een naaktfoto van je zou ontvangen. Absoluut helemaal niks.
Oud 21-07-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Le Marais is leuk/hip en Musée d'Orsay vind ik een mooi museum maar goed, ligt ook een beetje met wie je gaat enzo. Niet iedereen vindt musea tof of winkelen. Als je budget maar niet vies wil eten kan ik je restaurant chartier aanraden. Prima eten voor een tientje in een leuk pand waar allemaal koks in opleiding werken.
Het Musée d'Orsay stond al op de planning sowieso. En waar zit dat restaurant? Wat goedkope adresjes zijn wel welkom namelijk.

Ik ga trouwens in m'n eentje, dus ik hoef nergens rekening mee te houden en kan zoveel musea binnenwandelen als ik wil.
Oud 21-07-2010, 17:48
Verwijderd
Jongens, wat doe ik met eten vanavond. Ik breek er mijn hoofd over.
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft absoluut niks te maken met dat ik had gezegd dat iedereen die jou een pm stuurde een naaktfoto van je zou ontvangen. Absoluut helemaal niks.
held.
Rationeel
Rationeel is offline
de laatste dagen amerika breken aan
Oud 21-07-2010, 17:49
Verwijderd
Ja ik weet ook niet wat ik moet eten. Ik zou een maaltijdsalade maken, maar toen kwam ik wat laat thuis en stond Theodoor klaar met zijn tas om te vragen of ik het erg vond als hij met een boterham op de fiets sprong richting vrienden.

En als ik die salade voor 1 persoon maak heb ik allemaal halve pakjes en zakjes over.
Verwijderd
Citaat:
Het Musée d'Orsay stond al op de planning sowieso. En waar zit dat restaurant? Wat goedkope adresjes zijn wel welkom namelijk.

Ik ga trouwens in m'n eentje, dus ik hoef nergens rekening mee te houden en kan zoveel musea binnenwandelen als ik wil.
Musee d'orsay is indd heel vet. Dat gebouw <3. En de kunst die er hangt natuurlijk ook. En naar opera garnier gaan he, je raakt helemaal overrompeld door al het marmer daar, prachtig.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
held.
Verwijderd
Citaat:
nananananaaaaa
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk zo wel even of ik nog voor 8 uur zin heb om naar de supermarkt te gaan, anders haal ik biertjes bij die lieve griekse meneer <3.
Laatst stond er zo'n Grieks vrouwtje en ik wilde twee sickpacks bier. Ik even praten over het weer en voetbal met die eigenaar, onderbreekt die vrouw ons met gebaren. Dus ik zo: ja bedankt, twee sickpacks. Ik wilde het geld overhandigen. Ze keek heel moeilijk allemaal naar de kassa. Zegt die eigenaar: '12, ja is 1 en 2'. Die vrouw wist niet hoeveel 6+6 was

Het is overigens grappiger als ik het uitbeeld maar toch.
Oud 21-07-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:

en want dan kun je me 's ochtends weer goedeeeeeeemorgen wensen!
Oud 21-07-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Musee d'orsay is indd heel vet. Dat gebouw <3. En de kunst die er hangt natuurlijk ook. En naar opera garnier gaan he, je raakt helemaal overrompeld door al het marmer daar, prachtig.
Het Musee d'Orsay zit in een oud station.
Oud 21-07-2010, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Laatst stond er zo'n Grieks vrouwtje en ik wilde twee sickpacks bier. Ik even praten over het weer en voetbal met die eigenaar, onderbreekt die vrouw ons met gebaren. Dus ik zo: ja bedankt, twee sickpacks. Ik wilde het geld overhandigen. Ze keek heel moeilijk allemaal naar de kassa. Zegt die eigenaar: '12, ja is 1 en 2'. Die vrouw wist niet hoeveel 6+6 was

Het is overigens grappiger als ik het uitbeeld maar toch.

Kijken of ik haar vanavond nog meer in de war kan krijgen
Oud 21-07-2010, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ja dat weet ik
Oud 21-07-2010, 17:52
Rationeel
Rationeel is offline
stefenootje

@sann:
een aflopende vakantie is ook niet persé heeel vervelend hoor. mijn bankrekening zal heel blij zijn. en nog wat andere voordelen
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is daar heel mooi binnen!
Ik ben er geweest met Uice.
Rationeel
Rationeel is offline
photobombing space mountain

Verwijderd
Citaat:
stefenootje

@sann:
een aflopende vakantie is ook niet persé heeel vervelend hoor. mijn bankrekening zal heel blij zijn. en nog wat andere voordelen
andere voordelen? huh? waar heb je het over

Zoveel geld uitgegeven ja? En ben je nu al een x getrouwd?
Oud 21-07-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
HAHA
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Verwijderd
Citaat:

Bij Galarie Lafayette in de buurt. Je moet het maar even opzoeken op internet, is vrij bekend. Is ook echt zo'n eetgelegenheid waar je meteen met iedereen aanspraak hebt want je deelt wel eens een lange tafel.
Oud 21-07-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
stefenootje

@sann:
Oeh!
Oud 21-07-2010, 17:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
andere voordelen? huh? waar heb je het over

Zoveel geld uitgegeven ja? En ben je nu al een x getrouwd?
mijn eigen wc, kraanwater dat niet naar chloor smaakt, etc. je weet wel

het is een pittige vakantie geweest ja, maar daar werk ik ook voor
Oud 21-07-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
stefenootje

@sann:
heet hoor ratje patatje
Oud 21-07-2010, 17:56
Rationeel
Rationeel is offline
hij zei ratje patatje tegen me
Verwijderd
Citaat:
Bij Galarie Lafayette in de buurt. Je moet het maar even opzoeken op internet, is vrij bekend. Is ook echt zo'n eetgelegenheid waar je meteen met iedereen aanspraak hebt want je deelt wel eens een lange tafel.
Ah.

Ik zag net trouwens dat ie ook in m'n reisgids staat. Is reserveren nog nodig trouwens? Want als ik zo in mijn reisgids kijk is het wel een wat drukker restaurant.
Verwijderd
Je zal het eten wel vreselijk suikerloos vinden na terugkomst

Ik ben toen ik 11 was 4 weken in de VS geweest, vet gaaf natuurlijk. En ik ben een zoetekauw, en ik was een kind. Maar toch werd ik daar echt gek van het feit dat OVERAL een kilo suiker in zit (behalve in de popcorn).
Oud 21-07-2010, 17:57
Rationeel
Rationeel is offline
zo, maar nu nog even de laatste 200 mijl aan de teller toevoegen en dan is het toch echt zo'n beetje voorbij

hopelijk houdt de auto het nog vol, want hij kraakt echt aan alle kanten nu
Oud 21-07-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ah.

Ik zag net trouwens dat ie ook in m'n reisgids staat. Is reserveren nog nodig trouwens? Want als ik zo in mijn reisgids kijk is het wel een wat drukker restaurant.
Ehm twee jaar geleden niet gedaan maar dat was volgens mij ook geen weekend-dag o.i.d. Geen idee of het raadzaam is.
Oud 21-07-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
3000 x 4000 pixels man.
Oud 21-07-2010, 17:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

Ik ben toen ik 11 was 4 weken in de VS geweest, vet gaaf natuurlijk. En ik ben een zoetekauw, en ik was een kind. Maar toch werd ik daar echt gek van het feit dat OVERAL een kilo suiker in zit (behalve in de popcorn).
over popcorn flikkeren ze liters botersaus

ik denk dat ik over het algemeen vrolijker werd van 2 weken enkel eiwitshakes dan het vreten hier zeg. gadverdamme wat een bende. het is best moeilijk fatsoenlijk eten te vinden, het werd meestal ook vistaco's als we gezond wilden doen
Oud 21-07-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:

Over popcorn gooien ze dan weer een lading vieze vette boter toch?

edit: ja dus
Oud 21-07-2010, 18:00
Verwijderd
Citaat:
zo, maar nu nog even de laatste 200 mijl aan de teller toevoegen en dan is het toch echt zo'n beetje voorbij

hopelijk houdt de auto het nog vol, want hij kraakt echt aan alle kanten nu
veel plezier, geniet van je laatste daagjes!
Oud 21-07-2010, 18:01
Verwijderd
Ja, gesmolten boter en een busje zout. Maar geen suiker!
Oud 21-07-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat ik over het algemeen vrolijker werd van 2 weken enkel eiwitshakes dan het vreten hier zeg. gadverdamme wat een bende. het is best moeilijk fatsoenlijk eten te vinden, het werd meestal ook vistaco's als we gezond wilden doen
Vertel! Vind ik interessant.
Oud 21-07-2010, 18:06
Verwijderd
Ik ook, vies eten is boeiend
Oud 21-07-2010, 18:08
Verwijderd
Mweh ik moet mijn haar nog wassen.
Oud 21-07-2010, 18:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mweh ik verveel me.
Oud 21-07-2010, 18:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Straks uit, though.
Oud 21-07-2010, 18:11
Verwijderd
Ik ga ook vies eten, sperzieboontjes met kaassaus. Maar in tegenstelling tot Amerikanen maak ik mijn kaassaus van kaas en saus, en niet van poeder en water.
Oud 21-07-2010, 18:11
Verwijderd
Avondschema:

Koffie
Haar wassen
Haar drogen, aankleden enz
Beetje forummen
Bier/wijn halen
Bier/ wijn drinken bij mijn favoriete buurman

Wat een rotleven heb ik toch.
Oud 21-07-2010, 18:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Avondschema:

Koffie
Haar wassen
Haar drogen, aankleden enz
Beetje forummen
Bier/wijn halen
Bier/ wijn drinken bij mijn favoriete buurman

Wat een rotleven heb ik toch.
Wil je erover praten?
Oud 21-07-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook vies eten, sperzieboontjes met kaassaus. Maar in tegenstelling tot Amerikanen maak ik mijn kaassaus van kaas en saus, en niet van poeder en water.
Waarom eet je eten dat je niet lekker vindt?
Oud 21-07-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Wil je erover praten?
Oh ik moet ook nog snode plannetjes smeden. /drukte.

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten