Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga trouwens in m'n eentje, dus ik hoef nergens rekening mee te houden en kan zoveel musea binnenwandelen als ik wil. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik weet ook niet wat ik moet eten. Ik zou een maaltijdsalade maken, maar toen kwam ik wat laat thuis en stond Theodoor klaar met zijn tas om te vragen of ik het erg vond als hij met een boterham op de fiets sprong richting vrienden.
En als ik die salade voor 1 persoon maak heb ik allemaal halve pakjes en zakjes over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het is overigens grappiger als ik het uitbeeld maar toch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijken of ik haar vanavond nog meer in de war kan krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zag net trouwens dat ie ook in m'n reisgids staat. Is reserveren nog nodig trouwens? Want als ik zo in mijn reisgids kijk is het wel een wat drukker restaurant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zal het eten wel vreselijk suikerloos vinden na terugkomst
![]() Ik ben toen ik 11 was 4 weken in de VS geweest, vet gaaf natuurlijk. En ik ben een zoetekauw, en ik was een kind. Maar toch werd ik daar echt gek van het feit dat OVERAL een kilo suiker in zit (behalve in de popcorn). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk dat ik over het algemeen vrolijker werd van 2 weken enkel eiwitshakes dan het vreten hier zeg. gadverdamme wat een bende. het is best moeilijk fatsoenlijk eten te vinden, het werd meestal ook vistaco's als we gezond wilden doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: ja dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|