Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Hij was nep
Oh, nou ja, dan hoor je er niet bij.. *recalcitrantheidsboks intrek*
Advertentie
Oud 23-07-2010, 13:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ook een nepperd?
Ik weet het niet!

Hoi DP,

sann is een lief, leuk meisje dus je mag geen gemene opmerkingen tegen haar maken. Zou je hier dus alsjeblieft mee willen stoppen? Je kunt dit beschouwen als een officiële waarschuwing, als je doorgaat met haar pesten kan dit leiden voor een ban. Dus gedraag je en aanbid haar zoals het hoort.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,
Dingaantouwtje.

Oud 23-07-2010, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, misschien was het wel WT's idee.

Mensen, ik heb chocolade van Australien. Jaloers of jaloers?
Nee, het was sowieso archonts idee, of de mijne. Nou ja, lekker belangrijk ook, hij won dik.

Ja heel jaloers ik wil ook allemaal lekker brak voedsel hebben, maar dan moet ik me aankleden en naar de supermarkt en /moeite.

Citaat:
Hee, niet liegen!
Nu stuur je 'm wel een echte he? Hij verspreid leugens over je!
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ja hallo!

Bans van forumers zijn iets tussen de gebande forumer en het team. Er worden geen mededelingen over gedaan en daarom vragen is dus zinloos. Het is dus niet de bedoeling om topics te openen over bans van andere leden. Communicatie tussen forumers en forumbazen blijft tussen hen; het is dus niet toegestaan om waarschuwingen of banmails te posten.
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou ja, dan hoor je er niet bij.. *recalcitrantheidsboks intrek*
maar maar maar, ik heb er wel eentje gehad. Ooit. Eentje.

Citaat:
Ja hallo!

Bans van forumers zijn iets tussen de gebande forumer en het team. Er worden geen mededelingen over gedaan en daarom vragen is dus zinloos. Het is dus niet de bedoeling om topics te openen over bans van andere leden. Communicatie tussen forumers en forumbazen blijft tussen hen; het is dus niet toegestaan om waarschuwingen of banmails te posten.
Pak 'm aan jojo! Pak 'm aan! *popcorn bakt*

Laatst gewijzigd op 23-07-2010 om 13:36. Reden: dubbelpost
Oud 23-07-2010, 13:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja hallo!

Ik ben geen gebande forumer en val dus niet onder deze regel.
Oud 23-07-2010, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet!

Hoi DP,

sann is een lief, leuk meisje dus je mag geen gemene opmerkingen tegen haar maken. Zou je hier dus alsjeblieft mee willen stoppen? Je kunt dit beschouwen als een officiële waarschuwing, als je doorgaat met haar pesten kan dit leiden voor een ban. Dus gedraag je en aanbid haar zoals het hoort.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,
Dingaantouwtje.

wat een helden pm Hij is alleen vergeten te vermelden dat ik ook nog eens heel heet ben en dat het een wonder is dat ik uberhaupt met je praat, dus dat je wel op je blote knietjes dankbaar mag zijn
Oud 23-07-2010, 13:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
wat een helden pm Hij is alleen vergeten te vermelden dat ik ook nog eens heel heet ben en dat het een wonder is dat ik uberhaupt met je praat, dus dat je wel op je blote knietjes dankbaar mag zijn
Hoezo? Hij ijlt niet hoor..
Dingaantouwtje
Citaat:
Ik ben geen gebande forumer en val dus niet onder deze regel.
Ahem,
Citaat:

Communicatie tussen forumers en forumbazen blijft tussen hen; het is dus niet toegestaan om waarschuwingen of banmails te posten.
Dat staat er, je bent toch een forumer of niet dan?
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Hij ijlt niet hoor..
Oud 23-07-2010, 13:37
Dingaantouwtje
Wat een gesprek weer (oh daar zal je de enge smileys weer hebben? )
Oud 23-07-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ahem,

Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban!

Citaat:
Ik ben op m'n best als ik een kater heb
Oud 23-07-2010, 13:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ahem,

Nee, medewerker. Daarbij impliceert die regel dat het alleen gaat om het niet posten van waarschuwingen / banmails als je geband bent (geweest), niet als je een losse waarschuwing hebt gehad.

Citaat:
Oud 23-07-2010, 13:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Citaat:
Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban! Ban!
Citaat:
Waren er geen regels over losse smilies, dubbelposten en spammen op DK?
Oud 23-07-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Hebben leden ooit echt geluisterd naar forumbazen?

edit: wacht ik dacht dat jojo dat gepost had.
Oud 23-07-2010, 13:40
Verwijderd
Hmm, wat zal ik nu weer eens gaan kijken. Sann, jij tipte me over Glee, weet je nog zoiets leuks?
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hebben leden ooit echt geluisterd naar forumbazen?

edit: wacht ik dacht dat jojo dat gepost had.
Ach, sommige leden vast wel. Gelukkig maar dat ik geen lid ben.
Verwijderd
Citaat:
Hmm, wat zal ik nu weer eens gaan kijken. Sann, jij tipte me over Glee, weet je nog zoiets leuks?
Greek
Verwijderd
Oh guttegut, de buurvrouw heeft niet in de gaten dat ze veel beter betonspijkers kan gebruiken geloof ik
Dingaantouwtje
De Wat saai zeg-reeks (WSZ)
De topicreeks is toegestaan om discussies en te praten met je medeforumers. Om het topic voor iedereen toegankelijk te houden, zal er op een fijne manier met elkaar moeten worden omgegaan. Wanneer dit niet het geval is, zal hier ook actie op worden genomen.
Meerdere posts achter elkaar plaatsen als (dd;D) is ook niet toegestaan. Hier zal dan ook op gelet worden.
Verwijderd
Citaat:

Wat een vermakelijk topic.
Oud 23-07-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:
De topicreeks is toegestaan om discussies en te praten met je medeforumers. Om het topic voor iedereen toegankelijk te houden, zal er op een fijne manier met elkaar moeten worden omgegaan. Wanneer dit niet het geval is, zal hier ook actie op worden genomen.
Meerdere posts achter elkaar plaatsen als (dd;D) is ook niet toegestaan. Hier zal dan ook op gelet worden.
Oké! zo had ik er nog nooit naar gekeken. vanaf nu zal ik me keurig aan de regels houden, en gelijk een gedicht insturen voor de DoP-wedstrijd!
Oud 23-07-2010, 13:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hee wacht, dit verbiedt dubbelposten alleen indien het om nutteloze posts gaat. Nice.

Citaat:
;;;DDDD

Nu komt er ook nog uitlokking bij!
Oud 23-07-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Hee wacht, dit verbiedt dubbelposten alleen indien het om nutteloze posts gaat. Nice.

dan kan ik weer met een gerust hard dubbelposten, al mijn bijdragen zijn per definitie nuttig.
Dingaantouwtje
Citaat:

Ja, maar voor sann gelden weer andere regels.
Verwijderd
Citaat:

Jojo maakt het er zelf naar! Moet ie maar niet van die rare grapjes waarschuwing pms sturen!
Dingaantouwtje
Citaat:
Oké! zo had ik er nog nooit naar gekeken. vanaf nu zal ik me keurig aan de regels houden, en gelijk een gedicht insturen voor de DoP-wedstrijd!
Trots op je!
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
dan kan ik weer met een gerust hard dubbelposten, al mijn bijdragen zijn per definitie nuttig.
Grootheidswaanzin mm?

Citaat:
Ja en terecht, streng aanpakken die handel.
Verwijderd
Citaat:
<3. Ik vind dat jij maar als forumbaas moet blijven na de vakantie
Oud 23-07-2010, 13:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jojo maakt het er zelf naar! Moet ie maar niet van die rare grapjes waarschuwing pms sturen!
Nu gewoon contact opnemen met WolterB en Missy erover!
Verwijderd
Citaat:
Greek
Ok, ik zal eens kijken of ik die kan vinden. En nu heb ik ook zo'n kater-opvlieger.

Citaat:
Je bent wel goed in het posten van stukjes beleid hè.
Verwijderd
Citaat:
Trots op je!
JOJO! Dit is machtsmisbruik! Dit kan niet! *brandende toortsen en hooivorken uit de stal haalt*

En ik kan niet dichten, sorry.
Oud 23-07-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Nu gewoon contact opnemen met WolterB en Missy erover!
dat zou wel ubergrappig zijn En hij past ook nog posts aan! Wat een slechte forumbaas
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
JOJO! Dit is machtsmisbruik! Dit kan niet! *brandende toortsen en hooivorken uit de stal haalt*

En ik kan niet dichten, sorry.
Citaat:
dat zou wel ubergrappig zijn En hij past ook nog posts aan! Wat een slechte forumbaas

Citaat:
Dingaantouwtje
Citaat:

Oud 23-07-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik zal eens kijken of ik die kan vinden. En nu heb ik ook zo'n kater-opvlieger.

Je bent wel goed in het posten van stukjes beleid hè.
Ik ben er even vanaf. Maar om nou te zeggen dat ik me goed voel Heb je je sleutel nu al opgehaald?

Jajaja ik spreek mezelf een beetje tegen, ik heb een kater, MAG IK?

En hij stuurt me ook nog cheesy foto/kaartjes. Wat een man <3. *zwijmel*
Oud 23-07-2010, 13:47
Dingaantouwtje
Heb je al opgemerkt dat je ook in mijn sig staat, sann?
Oud 23-07-2010, 13:48
Verwijderd
OMG ik ben zo cool. ik zei geen dik maar dig
Oud 23-07-2010, 13:49
Dingaantouwtje
Citaat:
Ik ben er even vanaf. Maar om nou te zeggen dat ik me goed voel Heb je je sleutel nu al opgehaald?

Ik ben bang dat we zeven jaartjes schelen

Citaat:
OMG ik ben zo cool. ik zei geen dik maar dig
weet ik
Oud 23-07-2010, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang dat we zeven jaartjes schelen
En hij voegt ook nog mijn posts samen, zodat ik het zelf niet hoef te doen. *verliefd*

En wat is nu 7 jaar! Op een mensenleven stelt dat niks voor! Niks! En op hoelang de aarde bestaat al helemaal niet!
Oud 23-07-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:

Ja, al lang, ik ben alweer terug sinds twee uur. En nu zit ik dus te dubben of ik ga schilderen of niet.
Verwijderd
Citaat:
En wat is nu 7 jaar! Op een mensenleven stelt dat niks voor! Niks! En op hoelang de aarde bestaat al helemaal niet!
Ik win.

Edit: dat was alleen grappig in mijn eigen hoofd. Nevermind.
Verwijderd
Buurvrouw heeft nu de boormachine gepakt.. En dat geluid :;;d;:;d;D:;;;d;::;;d;;:: Alsof ze met een houtboor door 't beton heen wil.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En hij voegt ook nog mijn posts samen, zodat ik het zelf niet hoef te doen. *verliefd*

En hij laat je zometeen ook nog bannen zodat je zelf niet hoeft af te kicken van het forum. Wat een lieverd. <3
Oud 23-07-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, al lang, ik ben alweer terug sinds twee uur. En nu zit ik dus te dubben of ik ga schilderen of niet.
Ik zei toch, brak achter de pc hangen ftw! Dus niet actief gaan doen, want dan heb ik het gevoel dat ik dat ook moet doen.

Citaat:
En hij laat je zometeen ook nog bannen zodat je zelf niet hoeft af te kicken van het forum. Wat een lieverd. <3
Prf, jojo houdt zoveel van me dat ie me NOOIT zou bannen! Je bent gewoon jaloers op onze eeuwigdurende liefde
Oud 23-07-2010, 13:54
Dingaantouwtje
Ik heb het! Ik ga schilderen!

Citaat:
Prf, jojo houdt zoveel van me dat ie me NOOIT zou bannen! Je bent gewoon jaloers op onze eeuwigdurende liefde
Dit is serieus de eerste keer dat ik hardop heb gelachen om een post zonder afbeelding ofzo
Oud 23-07-2010, 13:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik kan oprecht zeggen dat ik denk dat je mij leuker vindt dan hem.

Maar het is vooral dat hij je niet kán bannen. Wel laten bannen. Dat heeft 'ie dan ook al aangevraagd op Admin. Het wachten is op een fb+ om het uit te voeren!

Citaat:
Ik heb het! Ik ga schilderen!

Dit is serieus de eerste keer dat ik hardop heb gelachen om een post zonder afbeelding ofzo
Dubbelpost.
Oud 23-07-2010, 13:55
Dingaantouwtje
Citaat:
Ik kan oprecht zeggen dat ik denk dat je mij leuker vindt dan hem.

Maar het is vooral dat hij je niet kán bannen. Wel laten bannen. Dat heeft 'ie dan ook al aangevraagd op Admin. Het wachten is op een fb+ om het uit te voeren!
Wat weet je dat allemaal goed
Verwijderd
Dit is echt GTST hier, maar dan beter!
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat weet je dat allemaal goed
Dankje.

Regels voor berichten