Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2010, 02:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
je moet gewoon onbewust iets geniaals typen
Oud 28-07-2010, 02:08
Verwijderd
oh die slinkse tippi wan ook!!!!!
Oud 28-07-2010, 02:08
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik wil ook wel eens in een signature worden opgenomen Ach, misschien als ik dood ben, dat mijn genialiteit pas wordt erkend.
eerst je oren afsnijden na absint te hebben gedronken.
Oud 28-07-2010, 02:14
Uice
Uice is offline
Ik ben het smerige Amsterdamse toeristenuitgaansleven in gedoken op zoek naar sigaretten. De Duitsers, de Italianen, en oh mijn God, de Engelsen, ik heb ze allemaal gezien, met hun rode koppen en slettenkleding, ik rook hun zweet en proefde hun wanhoop, maar nu ben ik wel weer thuis met Gauloises.
Oud 28-07-2010, 03:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het smerige Amsterdamse toeristenuitgaansleven in gedoken op zoek naar sigaretten. De Duitsers, de Italianen, en oh mijn God, de Engelsen, ik heb ze allemaal gezien, met hun rode koppen en slettenkleding, ik rook hun zweet en proefde hun wanhoop, maar nu ben ik wel weer thuis met Gauloises.
Dit had zoveel minder poëtisch geklonken als je had afgesloten met: 'maar nu ben ik wel weer thuis met een gezonde bananensmoothie'.
Oud 28-07-2010, 04:46
Verwijderd
tyfus tering café heeft de radio weer aan laten staan. WAAROM, echt.
Oud 28-07-2010, 04:46
Verwijderd
ook met oordoppen in is het te hard om doorheen te slapen.
Oud 28-07-2010, 07:21
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 28-07-2010, 07:21
Verwijderd
nou, ontzettend
Oud 28-07-2010, 07:38
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
[afbeelding]

Best afschuwelijk maar Rationeel is nog een tikje erger
naamzoek

maar het is wél zo
Oud 28-07-2010, 08:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat was ook een gevleugelde lijfspreuk van Lorelei inderdaad..
Ik wilde erop reageren met: Ik heb 'm inderdaad al vaker gemaakt dan ik zelfs zélf grappig vond.

Citaat:
naamzoek

maar het is wél zo

Oh en goeiemorgen forumvriendjes.
Oud 28-07-2010, 08:36
Martiño
Martiño is offline
Goedemorgen forumkinderen! De trein zit vol met dagjesmensen, dat is minder, maar het vooruitzicht van een baan motiveert mij om door te zetten!
Oud 28-07-2010, 08:36
Rivka
Rivka is offline
Oh nom, zelfgebakken brownie als ontbijt .
Oud 28-07-2010, 08:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goedemorgen forumkinderen! De trein zit vol met dagjesmensen, dat is minder, maar het vooruitzicht van een baan motiveert mij om door te zetten!
Jaaaa, ik had je nog niet gefeliciteerd. Maar bij dezen dus! woooeeehooeeei
Oud 28-07-2010, 09:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jaaaa, ik had je nog niet gefeliciteerd. Maar bij dezen dus! woooeeehooeeei
Dankje! Maar ik vier het niet al te hard hoor, de handtekening moet nog gezet worden. Als ik een ding heb geleerd de laatste tijd is het wel dat je niet moet juichen voordat alles getekend is.

Maar ik ben wel vrolijk. ik heb zojuist zelfs een overpriced kopje koffie gekocht van de leuke jongen van de railcatering. leuke jongens met blonde krullen kunnen me nog een hypotheek aansmeren terwijl ik huur.
Oud 28-07-2010, 09:01
Martiño
Martiño is offline
Wanneer vertrek je nu Lorelei?
Oud 28-07-2010, 09:02
Lorelei
Lorelei is offline
Zaterdag
Oud 28-07-2010, 09:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dankje! Maar ik vier het niet al te hard hoor, de handtekening moet nog gezet worden. Als ik een ding heb geleerd de laatste tijd is het wel dat je niet moet juichen voordat alles getekend is.

Maar ik ben wel vrolijk. ik heb zojuist zelfs een overpriced kopje koffie gekocht van de leuke jongen van de railcatering. leuke jongens met blonde krullen kunnen me nog een hypotheek aansmeren terwijl ik huur.

succes ermee!
Oud 28-07-2010, 09:09
Verwijderd
Voor re-valideren uw E-mail box: { KLIK HIER } en onmiddellijk te voltooien de weergegeven formulier in en verstuur.

Klinkt betrouwbaar.
Oud 28-07-2010, 09:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Voor re-valideren uw E-mail box: { KLIK HIER } en onmiddellijk te voltooien de weergegeven formulier in en verstuur.

Klinkt betrouwbaar.
Whuuut
Oud 28-07-2010, 09:11
Verwijderd
nou!
Op facebook worden de reclames en sommige apps van mensen ook in het Nederlands vertaald met een translator. En dan niet eens op google translate-niveau, want dat kan tegenwoordig al redelijk de woordvolgorde aanpassen, maar echt woord voor woord.
Oud 28-07-2010, 09:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Klinkt betrouwbaar.
Hm. Het is al weer een tijd geleden dat ik mijn e-mail heb laten re-valideren, maar ik laat dat altijd door een erkende re-validateur doen. Kost wel wat meer maar dan heb je wel de garantie dat het goed gaat en veilig is.
Oud 28-07-2010, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Jeugdsentiment!
Ik was vroeger ook een zeer groot fan. Geen stukje behang meer te zien op mijn muren omdat het helemaal vol hing met posters.
Oud 28-07-2010, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Ik was vroeger ook een zeer groot fan. Geen stukje behang meer te zien op mijn muren omdat het helemaal vol hing met posters.

En vriend van mijn zus zag een keer een poster van Taylor en zei toen;'Ooh, die is heet! Ik zou d'r doen!'
Oud 28-07-2010, 09:51
Rivka
Rivka is offline
Taylor wie?
Oud 28-07-2010, 09:52
Uice
Uice is offline
De acteur die Harry Potter speelt is als atheïst uit de kast gekomen, en nu is er weer drama in de VS.
Oud 28-07-2010, 09:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De acteur die Harry Potter speelt is als atheïst uit de kast gekomen, en nu is er weer drama in de VS.
Waarom? Er zijn daar wel meer mensen die niet in een god geloven.
Oud 28-07-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Taylor wie?

de linker.
Oud 28-07-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Zeker, maar er zit wel een sociaal stigma op. Atheïsme is in de VS minder geaccepteerd dan homoseksualiteit.
Oud 28-07-2010, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn waarschijnlijk ook niet de mensen die het drama veroorzaken.
Oud 28-07-2010, 09:59
Rationeel
Rationeel is offline
ja je moet er niet voor de grap met teksten als 'god sucks' op je shirt rondlopen, dan kun je nog beter met 'i hate mexicans and niggers' op je shirt door downtown la gaan lopen
Oud 28-07-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
A 1999 Gallup poll conducted to determine Americans' willingness to tolerate a Jewish president (Joseph Lieberman was the Democratic candidate for Vice President at the time). Here are the percentages of people saying they would refuse to vote for "a generally well-qualified person for president" on the basis of some characteristic; in parenthesis are the figures for earlier years:

Catholic: 4% (1937: 30%)
Black: 5% (1958: 63%, 1987: 21%)
Jewish: 6% (1937: 47%)
Baptist: 6%
Woman: 8%
Mormon: 17%
Muslim: 38%
Gay: 37% (1978: 74%)
Atheist: 48%
Oud 28-07-2010, 10:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, in New York en LA zal het wel meevallen. Maar verder wat hierboven staat.
Oud 28-07-2010, 10:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[afbeelding]

de linker.
Die zijn ondertussen allemaal DILFs geworden toch?

Citaat:
Zeker, maar er zit wel een sociaal stigma op. Atheïsme is in de VS minder geaccepteerd dan homoseksualiteit.
In sommige conservatieve staten misschien, maar er zijn volgensmij een hoop acteurs die openlijk atheïst zijn, dus ik kan me niet voorstellen dat het opeens bij Harry Potter een probleem is. Daarnaast is hij niet eens een amerikaan, maar een Brit.
Oud 28-07-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
ja je moet er niet voor de grap met teksten als 'god sucks' op je shirt rondlopen, dan kun je nog beter met 'i hate mexicans and niggers' op je shirt door downtown la gaan lopen
Ka-bala.
Oud 28-07-2010, 10:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
In sommige conservatieve staten misschien, maar er zijn volgensmij een hoop acteurs die openlijk atheïst zijn, dus ik kan me niet voorstellen dat het opeens bij Harry Potter een probleem is. Daarnaast is hij niet eens een amerikaan, maar een Brit.
Er zijn best veel conservatieve huismoeders die grote fans zijn.

En wat is een DILF? Een Daddy?
Oud 28-07-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, die zijn er wel, en krijgen dan natuurlijk meteen het label liberal.
Oud 28-07-2010, 10:10
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
[afbeelding]

de linker.
Omg, waar is hij ook alweer van? Ik ken hem wel...
Oud 28-07-2010, 10:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
lezen rivka, lezen...
Oud 28-07-2010, 10:13
Verwijderd
Hansooooonnn brothers.
Oud 28-07-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
van de band Hanson die hij met die andere twee vormt
Oud 28-07-2010, 10:16
Rivka
Rivka is offline
omg omg omg mijn beste vriendin kan misschien in nederland verder studeren!!!

Laatst gewijzigd op 28-07-2010 om 10:24.
Oud 28-07-2010, 10:18
Verwijderd
Die fransoos?
Congrats riv.
Oud 28-07-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
omg omg omg mijn beste vriendin kan misschien in nederland verder studeren!!! oooo*
Oud 28-07-2010, 10:24
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Die fransoos?
Congrats riv.
Ja! En bedankt.
Oud 28-07-2010, 10:25
Rivka
Rivka is offline
Haar uni heeft een partnerschap met een paar universiteiten/hogescholen gesloten, o.a. in Amsterdam en Den Haag .
Oud 28-07-2010, 10:27
Verwijderd
Hoe oud is zij dan?
Oud 28-07-2010, 10:27
Rivka
Rivka is offline
18.
Oud 28-07-2010, 10:31
Verwijderd
Wat doe je als je een maand oud bent en eigenlijk helemaal niet op de foto wil met oma?
Dit:
Oud 28-07-2010, 10:33
Verwijderd
Wat lief.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten