![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Weet er iemand een goede plaats in Nijmegen waar je friet kapsalon kunt eten voor een redelijke prijs? Ik wil dat namelijk wel eens proberen, heb er al zoveel over gehoord en wil ook wel eens weten hoe het smaakt. De dorpscafetaria tegenover mij biedt alleen maar een grote portie kapsalon aan, en dat voor een prijs van 6,25 euro - en dat vond ik toch wel belachelijk duur.
![]() ![]() Dus als iemand een goede suggestie heeft, dan hoor ik het graag. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Medeia Sann rechtfiguren naamzoek:
Ik heb recentelijk een fototoestel gekocht. Tijdens de eerste bestelling maakte ik een fout, en heb deze ook geannuleerd (en ook geen geld overgemaakt). Tweede bestelling was correct; netjes betaald, en een dag later had ik er nog even achterna gebeld ivm de aflevertijd en ter verheldering dat het maar om 1 bestelling gaat. Het bedrijf zou ook de foute bestelling annuleren. Alleen nu zag ik dat ze de juiste bestelling geannuleerd hebben, en nu heb ik dus het aankoop bedrag teruggekregen. Mag ik dit in the pocket steken of heb ik de plicht om dit te melden oid?
||
Citaat:
Het valkhof is inderdaad echt tof helaas ben ik er in totaal met school zo'n 30 keer geweest dus ik heb het daar wel gezien. De Hemel ken ik niet, waar is dat ergens? En op de Waalkade is ook altijd wel wat te doen ![]()
|
![]() |
|
|