Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Interviews waarin de geïnterviewde ruzie maakt met de interviewer zijn wel weer leuk, of interviews met mensen die lichtelijk raar zijn. Nouja, en echt goede interviews zijn ook leuk natuurlijk, maar die heb je niet zo veel en dan nog ben ik over 't algemeen meer geïnteresseerd in het werk van de geïnterviewde dan in diens meningen en opvattingen. Temeer omdat de léuke meningen en opvattingen zeer zelden aan bod komen in interviews.
Interviews met beleidsmakers en politieke figuren tel ik hierin niet mee, trouwens. Want die kijk ik wel maar dat is uit interesse en om me te informeren, niet omdat ik 't nou zo amusant vind allemaal. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen aan wie Theodoor en ik onze auto laten zien, kijkt wat rond, maakt wat opmerkingen tegen Theodoor over optreksnelheid en tankinhoud en dergelijke, en zegt dan tegen mij: '...en hij is voor jou zeker wel handig met parkeren!'
Hij is voor Theodoor ook handig met parkeren hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Of wanneer je in een "high end" audiozaak een verkoper hoort zwéren dat "goede bekabeling" (lees: Van Den Hul à €80/meter) zéér belangrijk is voor een goed eindresultaat. Godnakende, dan moet ik echt mijn best doen om niet spontaan de dark phoenix in mij te unleashen op dat stuk verdriet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik hou echt van dat soort manke en daarom heerlijke interviews. Net zoals, zo'n interview waarbij een man een lijstje vragen voor tom waits heeft. Waits kijkt alleen maar naar de sokken en de grond en blijft maar rondspinnen met zijn lichaam en sigaretten laten vallen. De interviewer kruipt ook steeds meer naar de grond om zijn blik te vangen en net als dat lijkt te lukken vliegt waits weer rechtop in zijn stoel <3 'Je begint te zweten', zegt waits tegen die man. 'Dat zou jij ook doen als je mij was. Vraag vijf. Weet je wat, ik pak het lijstje erbij' En ze beginnen heel braaf het lijstje af te werken
![]() Dat introverte distantiëren is zo heerlijk, net een bokser. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Deze vind je dan vast ook wel leuk: Delen 2, 3 en 4 zijn op YouTube te vinden. (Met dank aan Dobermann, want die speelde dit naar me door.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dit. Heerlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd