Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *denkt ineens weer aan wat I'he Prophet (of hoe schrijf je dat) gisteren op msn vertelde, en zegt dan: Ach wat, ik blijf bij mijn punt!* ![]() Citaat:
![]() Weet je het wel zeker? Moet je je niet eerst even inlezen? Kijk, ík vind ze geniaal en heel erg grappig enzo, maar misschien vind jij dat wel niet en dan voel ik me weer schuldig ![]() www.denwevorst.nl De Koe - De wederopstanding van het Westen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
As free as a mountain bird His energetic fist should be ready to resist A dictatorial word His nose should pant and his lip should curl His cheeks should flame and his brow should furl His bosom should heave and his heart should glow And his fist be ever ready for a knock-down blow His eyes should flash with an inborn fire His brow with scorn be wrung He never should bow down to a domineering frown Or the tang of a tyrant tongue His foot should stamp and his throat should growl His hair should curl and his face should scowl His eyes should flash and his breast protrude And this should be his customary attitude Problem fixxed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, ik ben benieuwd en ik had mezelf voorgenomen om eens wat nieuwe dingen te proberen, dus als je het leuk lijkt wil ik wel meegaan.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Er zijn geen officiële regels voor een kabinet over hoe lang het kan zitten of niet, in theorie kan een kabinet gewoon aanblijven zolang het een meerderheid geniet in de Tweede Kamer.
||
Citaat:
![]() Op zich is het wel grappig dat er dus helemaal geen officiële wetten of regels zijn rond een kabinet of de formatie. Hoe het er nu aan toe gaat is dus gewoon het gevolg van gebruiken en tradities die zich in de loop der jaren hebben ontwikkeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo stel ik me dan voor dat de reclamemakers zaten te brainstormen. |
![]() |
||
Citaat:
Omdat het een demissionair kabinet is worden er ook geen politiek gevoelige beslissingen genomen, maar die beperking leggen ze zichzelf op, staatsrechtelijk gezien mag een demissionair kabinet net zo veel als een normaal kabinet, zo lang er maar voldoende steun is in de Kamer. De Kamer kan zelf ook gewoon moties en wetsvoorstellen indienen. Een bekend voorbeeld is het generaal pardon dat na de verkiezingen in 2006 werd ingediend voordat Balkenende IV aantrad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|