Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Dit.

En hoi ik heb een dilemma: nu (moe en wel, na een lange dag) nog keihard aan de studie om onderwijs voor te bereiden, of nu naar bed en heel vroeg op om hetzelfde te doen?
Dat hangt ervan af hoe je je kunnen op het moment inschat. Als ik je zo hoor denk ik dat de tweede optie de beste is!
Advertentie
Oud 26-09-2010, 20:36
Verwijderd
Goedeavond lieverdss

Ik ben vandaag naar Delft geweest en ik vind het echt een toffe stad (een soort klein Amsterdam) en nu wil ik gaan sparen en daar later een huis kopen en dan wel zo'n mooi grachtenpand!
Oud 26-09-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
1-1.
Staatsrecht. En ik heb nog niks gedaan, want ik zat aan mn essay en bla. En het gaat me iets te ver om zonder enige voorbereiding naar de les te komen.
Wat moet je voorbereiden dan? Is het geen hoorcollege?
Verwijderd
Citaat:
Goedeavond lieverdss

Ik ben vandaag naar Delft geweest en ik vind het echt een toffe stad (een soort klein Amsterdam) en nu wil ik gaan sparen en daar later een huis kopen en dan wel zo'n mooi grachtenpand!
Leuk hè, met die grachtjes <3
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt er vanaf hoe je je kunnen op het moment inschat. Als ik je zo hoor denk ik dat de tweede optie de beste is!
Goed punt. Ja eigenlijk is er geen beginnen aan, 't is alleen dat ik 's ochtends óók nogal moeite heb. En dat ik dan nu ook daadwerkelijk naar bed moet.
En oh ik ga je even pmmen.
Oud 26-09-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Ja ok, zo dicht mogelijk tegen 9 uur aan Dus als je er pas om 11.30 hoeft te zijn dan zou ik het 's ochtends doen
Oud 26-09-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
mja en er was ook al een matsoe matsoe
Niemand overtreft de echte Matsoe Matsoe!
Oud 26-09-2010, 20:39
Carn
Carn is offline
Oud 26-09-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Wat moet je voorbereiden dan? Is het geen hoorcollege?
Ik heb geen hoorcolleges. Je moet gewoon ontiegelijk veel lezen, de vragen bekijken zodat je weet wat er waarschijnlijk behandeld word en dan hopen en bidden dat de docent niet jóu eruit kiest om een aantal vraagstukken op te lossen.
Oud 26-09-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Goed punt. Ja eigenlijk is er geen beginnen aan, 't is alleen dat ik 's ochtends óók nogal moeite heb. En dat ik dan nu ook daadwerkelijk naar bed moet.
En oh ik ga je even pmmen.
Je wil gewoon liever forumen of tv kijken?
Oh! ik hoop met iets -achtigs.
Verwijderd
Citaat:
Nou, lekker houden dan
Citaat:
Houden dan! Er komt heus wel eens een gelegenheid waarbij je een chiquere jurk nodig hebt. Ik wou dat ik zo'n jurk had! *kledingsloeber*
Oke dan hou ik hem!
Verwijderd
Oja, ik zag vandaag marsepein in de supermarkt liggen!
Oud 26-09-2010, 20:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb geen hoorcolleges. Je moet gewoon ontiegelijk veel lezen, de vragen bekijken zodat je weet wat er waarschijnlijk behandeld word en dan hopen en bidden dat de docent niet jóu eruit kiest om een aantal vraagstukken op te lossen.
dat blijft morgenvroeg beter hangen dan nu lijkt me
Verwijderd
Citaat:
Is het dan verplicht?
Verwijderd
Citaat:
Oh krijgen we dat weer

Oud 26-09-2010, 20:42
Verwijderd
Oh medeia ik doe het altijd liever 's ochtends, dus ik zou 's ochtends doen!
Oud 26-09-2010, 20:44
Verwijderd
Nou ik ben blij dat deze domme vrouw af is, sjongejonge als je dit allemaal niet weet. Napoleon in de 16e eeuw
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik zag al een fucking oliebollenkraam
Verwijderd
Citaat:
Je wil gewoon liever forumen of tv kijken?
Oh! ik hoop met iets -achtigs.
Juh.

Citaat:
dat blijft morgenvroeg beter hangen dan nu lijkt me
Dat is het punt dat me over de schreef haalt. Goed, ik lig er om 22:10 in!

Citaat:
Is het dan verplicht?
Natuurlijk...

Citaat:
Oh medeia ik doe het altijd liever 's ochtends, dus ik zou 's ochtends doen!
Oud 26-09-2010, 20:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou ik ben blij dat deze domme vrouw af is, sjongejonge als je dit allemaal niet weet. Napoleon in de 16e eeuw
ja dan zit je er toch even 2 eeuwen langs. Dag centen!
Verwijderd
Citaat:
Oh krijgen we dat weer

ik ga morgen gelijk kopen
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 'm vandaag ook gespot
Oud 26-09-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
ja dan zit je er toch even 2 eeuwen langs. Dag centen!
Nou dat had ze sowieso niet, want ze had al voor allemaal van dit soort vragen een escape nodig. Aan welke oceaan Brazilie ligt wist ze ook niet.
Oud 26-09-2010, 20:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou dat had ze sowieso niet, want ze had al voor allemaal van dit soort vragen een escape nodig. Aan welke oceaan Brazilie ligt wist ze ook niet.
Maar dat is het idee van die programma's hè, dat wij er 'thuis' lekker aan kunnen ergeren.
Oud 26-09-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Leuk hè, met die grachtjes <3
Heel erg leuk ja
Oud 26-09-2010, 20:51
Verwijderd
Haha, als je als enige van de 100 het fout hebt
Oud 26-09-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Nice
Oud 26-09-2010, 20:56
Verwijderd
Maar oliebollenkramen zijn er wel vaker toch? Die hebben volgens mij allang niet meer per se iets met Oud & Nieuw te maken.
Oud 26-09-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Maar oliebollenkramen zijn er wel vaker toch? Die hebben volgens mij allang niet meer per se iets met Oud & Nieuw te maken.
Deze komt altijd als de herfst begint en is de dag na oud & nieuw weer weg.
Oud 26-09-2010, 20:57
Verwijderd
Dat is inderdaad het enige voordeel van de winter, dat er weer allemaal goed voedsel is.
Oud 26-09-2010, 20:58
Verwijderd
Ik vind de GLEE GAY op een forumer lijken.
Oud 26-09-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik zat net ook te kijken. Je gaat zeker niet zeggen wie?
Oud 26-09-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
wie?
Oud 26-09-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
ook met de kermis inderdaad
Oud 26-09-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Dat is inderdaad het enige voordeel van de winter, dat er weer allemaal goed voedsel is.
Hier kan ik mij wel in vinden. Gevuld speculaas, pepernoten, oliebollen, appelbeignets oh yeah <3
Oud 26-09-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Voor mij is dat altijd een beetje een nadeel

En wat betreft oliebollenkramen; volgens mij staan die hier echt vaak. Niet alleen rond Oud & Nieuw en met de kermis, maar ook gewoon als het koud is, dus ook nog lang na Oud & Nieuw. Geloof ik.
Oud 26-09-2010, 21:09
Verwijderd
nou ik ga toch maar slapen, morgen weer vroeg ;p fijne avond nog!
Oud 26-09-2010, 21:39
Verwijderd
Wat vroeg forever. Welterusten.
Oud 26-09-2010, 21:44
Verwijderd
Ik hoor ook al te slapen maar eerst huisstofmijt doden.
Oud 26-09-2010, 21:45
Verwijderd
Wat
Oud 26-09-2010, 21:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hi all.
Oud 26-09-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Nou de voorwinter is begonnen hoor! Niet normaal hoe koud het nu al is
ja echt he tering

werk ging wel goed, maar ik voel me nog steeds kut. Ben ook aan de schijt en m'n misselijkheid is nog steeds niet over. Nu twijfel ik ook of het inmiddels geen misselijkheid van de honger is omdat ik vandaag nog maar 2 broodjes op heb en een kopje opkikker (met echte kikkers ;d;d;: ) maar het idee van eten staat me zo tegen ;x
Oud 26-09-2010, 21:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat
epic film.
Oud 26-09-2010, 21:48
Verwijderd
Bedtijd, toch een uur later dan gepland. Slaap lekker lieve forumers!
Oud 26-09-2010, 21:49
Verwijderd
Slaap lekker sann!

@Pip: neem gewoon iets kleins; bouillon of een beschuitje oid.
Oud 26-09-2010, 21:50
Verwijderd
Als ik me morgen nog zo kut voel dan meld ik me gewoon ziek. Maar eigenlijk ben ik niet heel erg ziek want ik rook nog, en m'n moeder zei altijd als je echt ziek ben dan wil je ook niet roken.
En daar heeft ze gelijk in.
Een beetje ziek dan ben ik Elmer is ook vroeg naar bed gegaan omdat ie zich niet lekker voelde.
Oud 26-09-2010, 21:50
Verwijderd
Ja ik neem wel weer een opkikker, want toen ik die had gedronken voelde ik me beter.
Oud 26-09-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
epic film.
Ik zie nu andere scenes.

:') die ruzie op dat feestje
Oud 26-09-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Als ik me morgen nog zo kut voel dan meld ik me gewoon ziek. Maar eigenlijk ben ik niet heel erg ziek want ik rook nog, en m'n moeder zei altijd als je echt ziek ben dan wil je ook niet roken.
En daar heeft ze gelijk in.
Een beetje ziek dan ben ik Elmer is ook vroeg naar bed gegaan omdat ie zich niet lekker voelde.
Oei Elmer.
Oud 26-09-2010, 21:53
Verwijderd
en waarom luisteren mensen nooit naar mij???? Ik zei nog tegen die bitches op het 90's feest GEEN foto's van mijn reet. En toch staan er nu 2 foto's online met mijn aars vol in beeld
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten