Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik ben zelden voor 18:00 weg ivm werk, dus ALS ik er ben dan is het vaak donderdag tussen 18:00 en 18:30 . Behalve de Hoogvliet, daar haal ik zo nu en dan wel wat
Oh dan ben je er nog vaker dan ik hoor, het was vooral bij wijze van spreken bedoeld. En ik mijd de Hoogvliet juist als de pest, wat een náre winkel is dat zeg.
Advertentie
Oud 29-09-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
*boks* Inlegzolen ftw.
check check double check!
Oud 29-09-2010, 20:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Filmkenners naamzoek doe mij eens een goede fijne feelgoodmovie.
http://www.imdb.com/title/tt0792965/
Oud 29-09-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
absinthe. heb je deze al gezien: [filmpje]

hij is zo schattig verlegen in het begin!
Wat een dropje. Maar niet erg woestaantrekkelijk. Maar dat geeft niet.

Citaat:
Nee, ik grossier alleen in geluidsmannen
Volgens mij is ie dat ook wel een beetje.

Citaat:
hmm. Ik vond 500 Days of Summer een prima feelgoodfilm
Juh De soundtrack ook <3

Citaat:
sann naamzoek tvp.

Thanks
Gern geschehen
Oud 29-09-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
BLACK CAT WHITE CAT (maar iets zegt me dat je die echt verschrikkelijk vindt )
Zomg dat is echt mijn allerultiemsteüberlievelingsfilm OOIT. Ik wil die film zijn.

Citaat:
check check double check!
Maar dan is er toch iets mis mee anders zouden je zolen niet ook nog eens scheef afslijten!
Oud 29-09-2010, 20:17
Verwijderd
Die wil ik ook nog steeds eens zien. Met twee van de mooiste mensen uit Frankrijk

Sann, Jeux d'enfants moet je ook zien!
Oud 29-09-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Zomg dat is echt mijn allerultiemsteüberlievelingsfilm OOIT. Ik wil die film zijn.
<333333
Ja, ik ook, ik kan er geen genoeg van krijgen. Maar mijn huisgenoot schold me zo ongeveer uit toen ik hem die film had laten kijken. Oetlul. Hij snapt er niets van.

Nu heb ik zin in die film
Oud 29-09-2010, 20:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sann, Jeux d'enfants moet je ook zien!
die is ook leuk ja . Verder kan ik ook zo nu en dan Garden State ook wel weer eens opzetten
Oud 29-09-2010, 20:19
Verwijderd
Jongens mij haar is helemaal sagt en glad en luchtig en fijn <3. Ik hou van mijn kapper.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh dan ben je er nog vaker dan ik hoor, het was vooral bij wijze van spreken bedoeld. En ik mijd de Hoogvliet juist als de pest, wat een náre winkel is dat zeg.
oh nahja, ik kom er toch praktisch langs als ik naar huis fiets, en ik heb 10 jaar bij de AH gewerkt dus ik vind het juist leuker om naar een andere winkel te gaan
Verwijderd
Citaat:
<333333
Ja, ik ook, ik kan er geen genoeg van krijgen. Maar mijn huisgenoot schold me zo ongeveer uit toen ik hem die film had laten kijken. Oetlul. Hij snapt er niets van.

Nu heb ik zin in die film
Het is dat ik het niet kan verstaan, anders zou ik hem uit mijn hoofd kennen serieus. En hè bah mensen die het niet snappen! Het is bij mij zelfs een beetje een ben je leuk of niet?-check bij potentiële vriendjes.
Oud 29-09-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Het is dat ik het niet kan verstaan, anders zou ik hem uit mijn hoofd kennen serieus. En hè bah mensen die het niet snappen! Het is bij mij zelfs een beetje een ben je leuk of niet?-check bij potentiële vriendjes.
Nee, daar kan ik niet aan beginnen, ben al kritisch genoeg op andere vlakken

Together/Tillsammans is ook een hele leuke (Zweedse) feelgoodfilm
Oud 29-09-2010, 20:22
Verwijderd
Any way the wind blows moet ik ook weer eens zien. Over goede soundtracks gesproken <3
Verwijderd
Dames + Carn, het was mij een waar genoegen, maar ik kan het geroep van mijn bedje niet langer weerstaan!

Slaap lekker allemaal!
Carn
Carn is offline
Verwijderd
Citaat:

't Zou ook niet écht een afknapper zijn hoor, als iemand 'm niet snapt, maar wel een dikke plus indien wel.
Inderdaad, maar die valt meer in de categorie ''leuks voor eens, of voor twee keer.'' Ik heb hem gezien in het Zweeds, met enkel Zweedse ondertitels, prima te volgen omdat alles zo evident is.
Oud 29-09-2010, 20:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zweeds
Oud 29-09-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Dames + Carn, het was mij een waar genoegen, maar ik kan het geroep van mijn bedje niet langer weerstaan!

Slaap lekker allemaal!
Oeh joh! Dan zul je wel heel moe zijn!
Slaap fijn
Oud 29-09-2010, 20:24
Verwijderd
Citaat:

huh tillsammans een feelgoodfilm?
Oud 29-09-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
't Zou ook niet écht een afknapper zijn hoor, als iemand 'm niet snapt, maar wel een dikke plus indien wel.
Inderdaad, maar die valt meer in de categorie ''leuks voor eens, of voor twee keer.'' Ik heb hem gezien in het Zweeds, met enkel Zweedse ondertitels, prima te volgen omdat alles zo evident is.
Heel vaak hoef je hem niet te zien inderdaad, maar leuk is ie
Oud 29-09-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
huh tillsammans een feelgoodfilm?
Niet dan? Vind ik wel.
Oud 29-09-2010, 20:28
Verwijderd
Die heb ik laatst nog gezien met mijn to-be-vriendje.

Citaat:

Slaap lekker allemaal!
Welterusten mon cherie!
Oud 29-09-2010, 20:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgens mij is ie dat ook wel een beetje.
Maar eh, ken ik m misschien dan?
Oud 29-09-2010, 20:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Die heb ik laatst nog gezien met mijn to-be-vriendje.
nice sterke film; jammer dat er een remake van is/komt. Maar wat ik gelezen heb is zelfs de remake niet eens zo slecht.
Oud 29-09-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Maar eh, ken ik m misschien dan?
Neu, denk het niet. Hij is vooral theatertechnicus en woont volgens mij in Overvecht. Maar dat maakt natuurlijk niet meteen dat je hem kent
Oud 29-09-2010, 20:33
Verwijderd
Nu hebben we iedereen weggejaagd. Ik ga ook maar eens langzaamaan, dan.
Oud 29-09-2010, 20:34
Verwijderd
oeh. om 10 over 10 komt van morrison op tv! (bij 'candy dulfer meets...') ben onwijs benieuwd!
Oud 29-09-2010, 20:35
Verwijderd
What did we do wrong?

Maar goed, welterusten. Kan ik misschien eens een film aanzetten
Oud 29-09-2010, 20:35
Verwijderd
Oooooooooh, ik heb echt grandioos veel zin in Tori Amos & Metropole Orkest volgende week
Oud 29-09-2010, 20:36
Verwijderd
cafe draait sound of music
Oud 29-09-2010, 20:37
Carn
Carn is offline
dat linkedin blijft me toch ook een suf iets, volgens mij werk ik het eens per kwartaal bij :/
Verwijderd
Ach gossie egon
Carn
Carn is offline
Citaat:
Neu, denk het niet. Hij is vooral theatertechnicus en woont volgens mij in Overvecht. Maar dat maakt natuurlijk niet meteen dat je hem kent
ik ken er toevallig 1. Maar geen benul of ie in overvecht woont!
Verwijderd
Citaat:
Oooooooooh, ik heb echt grandioos veel zin in Tori Amos & Metropole Orkest volgende week
tof!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 29-09-2010, 20:38
Carn
Carn is offline
ik eet overigens mijn eerste bak erwtensoep van dit najaar <3
Oud 29-09-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
ik ken er toevallig 1. Maar geen benul of ie in overvecht woont!
Ai, straks is het hem Maar dat lijkt me sterk.
Oud 29-09-2010, 20:44
Carn
Carn is offline
PM maar!
Oud 29-09-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
cafe draait sound of music
zit je weer in de wasserij?
Oud 29-09-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
zit je weer in de wasserij?
nee en dat is trouwens de wasserette hoewel, oh, shit, het was natuurlijk filmavond in de wasserette vandaag. Nou, jammer maar helaas, ik ben te laat.
Oud 29-09-2010, 20:51
Rationeel
Rationeel is offline
requiem for a dream is wel een feelgoodfilm
Oud 29-09-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
requiem for a dream is wel een feelgoodfilm
ja, in die categorie , dancer in the dark ook
Oud 29-09-2010, 20:53
Carn
Carn is offline
Antichrist
Oud 29-09-2010, 20:54
Verwijderd
Dat is echt de ergste feelbadfilm ooit
(@Rationeel, maar @Carn vast ook)
Oud 29-09-2010, 20:55
Verwijderd
saai!
ik luister vnv nation!
Oud 29-09-2010, 20:55
Rationeel
Rationeel is offline
en martyrs. ik denk dan: wow! wat heb ik het toch getroffen met mijn leven.
dat is toch de definitie van een feelgoodfilm?
Oud 29-09-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Antichrist
ja die ook, inderdaad zeg! We hadden laatst een beeldonderzoeksbespreking en een waanzinnig blij meisje doet onderzoek naar de rol van dieren in verhalen en dat soort bla. Dieren in mensvormen, mensen in diervormen, sprekende dieren. Iedereen komt met vreugdevolle voorbeelden aanzetten maar ik heb haar snel nog even antichrist aan weten te smeren!
Oud 29-09-2010, 20:56
Verwijderd
Daar zeg je wel wat ja, Rationeel. Van al die blije films waarin alles goed afloopt ga je alleen maar denken aan de dingen die je mist in je leven
Oud 29-09-2010, 20:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is echt de ergste feelbadfilm ooit
(@Rationeel, maar @Carn vast ook)
oh om eerlijk te zijn heeft Requiem nooit dat effect gehad op me, het is een van mijn favoriete films maar volgens mij vind ik het filmtechnische aspect een stuk interessanter
Oud 29-09-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
ja die ook, inderdaad zeg! We hadden laatst een beeldonderzoeksbespreking en een waanzinnig blij meisje doet onderzoek naar de rol van dieren in verhalen en dat soort bla. Dieren in mensvormen, mensen in diervormen, sprekende dieren. Iedereen komt met vreugdevolle voorbeelden aanzetten maar ik heb haar snel nog even antichrist aan weten te smeren!
Ik zou gewoon Minoes meenemen
Oud 29-09-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
oh om eerlijk te zijn heeft Requiem nooit dat effect gehad op me, het is een van mijn favoriete films maar volgens mij vind ik het filmtechnische aspect een stuk interessanter
Het filmtechnische aspect is ook heel interessant, maar ook omdat het zijn uitwerking op mij zeker heeft, zoals het bedoeld is. (denk ik).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten