Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2010, 15:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zo, hoppakee! Voor Rationeel.

(En voor de zekerheid een spoiler voor de scholieren.)

Spoiler
Jezus, wat?!
Oud 07-10-2010, 15:39
Verwijderd
Goffer. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1816115
Oud 07-10-2010, 15:40
Carn
Carn is offline
oh hi thurrrr Emma

Verwijderd
Citaat:
Waarom kwam dit niet wat eerder in me op, het vat alles zo mooi samen in één zin.

Waarom ga je dan ook niet gewoon eens slapen Egon? Je haalt nogal veel nachten door, lijkt het.

Trouwens, je stem, ik schrok zo! Ik had niet verwacht dat je zo'n zacht, bijna Limburgs stemgeluid zou hebben. En je kunt al veel op die accordeon van je, voor vijf uur oefenen!

Mmm, ik heb een deadline voor een posterontwerp die mmm, morgen naar de drukker moet. Dus helaas, geen slaapjes nu eventjes. En ik heb een zacht, hoog, bijna limburgs stemgeluid geloof ik maar ik ben verkouden.
Verwijderd
Volgens mij weet Em. niet wat de :') betekent.
Oud 07-10-2010, 15:41
Verwijderd
Nigella Lawson <3 Die mag wel eens voor me komen koken
Oud 07-10-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Mmm, ik heb een deadline voor een posterontwerp die mmm, morgen naar de drukker moet. Dus helaas, geen slaapjes nu eventjes. En ik heb een zacht, hoog, bijna limburgs stemgeluid geloof ik maar ik ben verkouden.
ik krijg steeds een koeler beeld van jou
Oud 07-10-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Zo, hoppakee! Voor Rationeel.

(En voor de zekerheid een spoiler voor de scholieren.)

Spoiler
ik moest zo hard lachen
Oud 07-10-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat?!
Ziehier:

Citaat:
Rationeel fantaseert op zijn werk voornamelijk over poedelnaakt in een bad met beton te spelen
Citaat:
Deze post deed me aan iets denken. Er bestaat een fetisj waarbij vrouwen in grote blokken beton worden gemetseld, met alle seksueel relevante delen (tetten optioneel) vrijgelaten voor easy access. Rationeel naamzoek, is dat wat voor jou?
Citaat:
omg <3

maar dan hebben ze hopelijk wel beschermende pakjes aan ofzo, want anders brand je weg
Citaat:
Ja, dat had ik ook bedacht, maar ik heb me verder niet verdiept in het genre dus ik weet eigenlijk niet hoe ze dat doen. Misschien is het geen echt beton. Ik zal even een plaatje censureren in Photoshop en die uploaden, misschien word jij er wijzer van. (En dan heb je ook gelijk voorbeeldmateriaal om uit te printen en stiekem onder Lorelei's deur te schuiven!)
Oud 07-10-2010, 15:45
Verwijderd
Ik vind dat ene plaatje van dat meiske in dat blok beton die die man oraal pleziert zo grappig

Heeft het voor die man ook echt meerwaarde dat ze in beton zit?
Oud 07-10-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ha, die Hitler ken ik nog, die heb ik ooit eens laten dansen
Oja, dat gifje herinner ik me ook nog Heb je die bij de hand en zo ja, post die nog 'ns? Volgens mij heb ik 'm toen niet opgeslagen.
Oud 07-10-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Net als leggings trouwens. Maar die worden nu anders gedragen dan vroeger.
Niet door iedereen en altijd vooral niet door de mensen die dat níet kunnen hebben
Oud 07-10-2010, 15:49
Verwijderd
Hmm, ben ik nou de enige die oprecht blij is met de skinnyjeansmode? /beton negeert en vrouwenonderwerp weer aansnijdt.
Verwijderd
Ik vind dat Hitlerplaatje altijd erg grappig. Hij doet me denken aan dit:

Verwijderd
Ik heb trouwens eergisteren een vetzacht vest bij WE gekocht! Nu iedereen dan toch aan het opsommen is wat ze daarvandaan hebben
En als ik eenmaal salaris krijg en mijn kledingbudget kan verdubbelen ga ik er vast ook meer kopen.
Oud 07-10-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Oja, dat gifje herinner ik me ook nog Heb je die bij de hand en zo ja, post die nog 'ns? Volgens mij heb ik 'm toen niet opgeslagen.
Verwijderd
Yes, ik ging net naar de computerwinkel in Delft en gelukkig hadden ze 1 CoolerMaster Hyper TX3 op voorraad
Verwijderd
Citaat:
Niet door iedereen en altijd vooral niet door de mensen die dat níet kunnen hebben
Oke niet door iedereen maar de leggings die je nu het meest in het straatbeeld ziet zijn dikke prima, gedragen met een jurkje/lang vest/rokje
Oud 07-10-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Yes, ik ging net naar de computerwinkel in Delft en gelukkig hadden ze 1 CoolerMaster Hyper TX3 op voorraad
We don't care
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ben ik nou de enige die oprecht blij is met de skinnyjeansmode? /beton negeert en vrouwenonderwerp weer aansnijdt.
Vast niet de enige, ik ken wel een aantal meisjes met lange slanke benen die er ook blij mee zijn!

Maar echte skinnyjeans kan ik niet eens aankrijgen. Ik heb het geprobeerd. Maat 36 wil helemaal niets, maat 38 ook niet, maat 40 wil over mijn kuiten, maat 42 wil over mijn bovenbenen, maat 44 wil eindelijk over mijn kont. Maarja, dan kan mijn taille er weer twee keer in.
Maar ik heb wel een broek die het midden houdt tussen skinnyjeans en wortelbroek, ofzo die past ook gewoon goed.
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor ik vind ze ook wel gaaf
Verwijderd
Citaat:
Oja, daar wilde ik ook nog op reageren. Skinny jeans zijn zeer uitstekend Ik zit ze nu massaal in te slaan, voor als ze straks weer (net als vroeger) bijna nergens meer te koop zijn. Lekker eighties, jeweet.
Verwijderd
Citaat:
Oke niet door iedereen maar de leggings die je nu het meest in het straatbeeld ziet zijn dikke prima, gedragen met een jurkje/lang vest/rokje
ja, ze hebben gewoon maillots vervangen en dat is goed, want maillots gaan altijd zo raar in je kruis zitten.
Oud 07-10-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Vast niet de enige, ik ken wel een aantal meisjes met lange slanke benen die er ook blij mee zijn!

Maar echte skinnyjeans kan ik niet eens aankrijgen. Ik heb het geprobeerd. Maat 36 wil helemaal niets, maat 38 ook niet, maat 40 wil over mijn kuiten, maat 42 wil over mijn bovenbenen, maat 44 wil eindelijk over mijn kont. Maarja, dan kan mijn taille er weer twee keer in.
Met de echte echte skinnyjeans herken ik bovenstaande helemaal ja.

Edit: met die echte echte skinnyjeans kom ik niet weg trouwens, dus die laat ik links liggen
Oud 07-10-2010, 15:52
Verwijderd
Ah <3 *opsla*
Oud 07-10-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
ja, ze hebben gewoon maillots vervangen en dat is goed, want maillots gaan altijd zo raar in je kruis zitten.
Hm dat herken ik dan weer niet hoezo raar?
Oud 07-10-2010, 15:53
Verwijderd
Mij passen skinny jeans ook niet meer. Ik koop de laatste tijd van die rechte broeken.
Oud 07-10-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Hm dat herken ik dan weer niet hoezo raar?
Net wat lager dan ze horen te zitten, doordat je voeten eraan trekken. En doordat ze strak zitten voel je dat dan steeds als je loopt. Panty's doen dat minder omdat die meer stretch hebben.
Oud 07-10-2010, 15:54
Verwijderd
ik ben nog nooit bij de WE geweest!
Oud 07-10-2010, 15:55
Verwijderd
he moz post eens een foto van je kinderwaggie!
Oud 07-10-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Net wat lager dan ze horen te zitten, doordat je voeten eraan trekken. En doordat ze strak zitten voel je dat dan steeds als je loopt. Panty's doen dat minder omdat die meer stretch hebben.
Hm daar heb ik nooit last van, maar ik heb dan ook niet zulke lange benen

Citaat:
ik ben nog nooit bij de WE geweest!
Dat vind ik raar! Ik vind jou wel een beetje een WE meisje, soort van
Oud 07-10-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:

Maar ik heb wel een broek die het midden houdt tussen skinnyjeans en wortelbroek, ofzo die past ook gewoon goed.
Oh, huh, maar je bent toch hartstikke slank? Of draag ik dan geen ''echte'' skinnyjeans?

Citaat:
Oja, daar wilde ik ook nog op reageren. Skinny jeans zijn zeer uitstekend Ik zit ze nu massaal in te slaan, voor als ze straks weer (net als vroeger) bijna nergens meer te koop zijn. Lekker eighties, jeweet.
Ah, *boks* dan. Ja, als ik weer geld heb ga ik dat ook doen, inslaan. Mijn allerüberfijnste zwarte (inmiddels verwassen) sleet door aan de binnenkant van mijn been, waar je fietszadel schuurt zegmaar, zo jammer.

Citaat:
Met de echte echte skinnyjeans herken ik bovenstaande helemaal ja.

Edit: met die echte echte skinnyjeans kom ik niet weg trouwens, dus die laat ik links liggen
Wat heb ik dan, echte of ''neppe''?
Oud 07-10-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Hm daar heb ik nooit last van, maar ik heb dan ook niet zulke lange benen
maar ik heb toch ook geen lange benen
Oud 07-10-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
he moz post eens een foto van je kinderwaggie!
het is deze:

Citaat:
Dat vind ik raar! Ik vind jou wel een beetje een WE meisje, soort van
ik heb nog nooit een we-reclame gezien ofzo, maar als ik langs die winkel loop lijkt het een beetje duur en kakkineus? maar ik weet ook niet wat jij denkt dat mijn stijl is (die heb ik niet HAHAHAH)
Oud 07-10-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Oh, huh, maar je bent toch hartstikke slank? Of draag ik dan geen ''echte'' skinnyjeans?
Ik ben wel slank maar ik heb verhoudingsgewijs een dikke kont (dat zeg ik natuurlijk verkeerd, ik bedoel: ik heb verhoudingsgewijs een extra slanke taille ) en ik fiets altijd in de 3e versnelling dus ik heb flinke beenspieren.
Oud 07-10-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
maar ik weet ook niet wat jij denkt dat mijn stijl is (die heb ik niet HAHAHAH)
Wordt dat vanaf nu niet gewoon 'moederkleding'? Wijd uitlopende jurken en slobberige truien.
Oud 07-10-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Wordt dat vanaf nu niet gewoon 'moederkleding'? Wijd uitlopende jurken en slobberige truien.
bij het woord 'moederkleding' denk ik meer aan dingen van miss etam enzo of bedoel je positiekleding? Want dat zijn tegenwoordig juist allemaal strakke dingen he
Verwijderd
Citaat:
En crocs, joggingbroeken en verwassen truien met spuug- en olvaritvlekken
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel slank maar ik heb verhoudingsgewijs een dikke kont (dat zeg ik natuurlijk verkeerd, ik bedoel: ik heb verhoudingsgewijs een extra slanke taille ) en ik fiets altijd in de 3e versnelling dus ik heb flinke beenspieren.
Hm, beenspieren heb ik niet maar wel een 'dikke' kont (en niet in verhouding tot mijn taille maar in verhouding tot alles, negers vallen op me.) dus dan snap ik het nog steeds niet!
Oud 07-10-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
bij het woord 'moederkleding' denk ik meer aan dingen van miss etam enzo of bedoel je positiekleding? Want dat zijn tegenwoordig juist allemaal strakke dingen he
Miss Etam is toch toch vlotte huisvrouwenwinkel? Daar heb ik nu wel een broek van aan maar het is een doodgewone spijkerbroek (met zeer onhippe flared pijpen)
Oud 07-10-2010, 16:03
Verwijderd
Skinnyjeans, HAHAHAH. Nee, dat kan niet met mijn benen.
Oud 07-10-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Miss Etam is toch toch vlotte huisvrouwenwinkel? Daar heb ik nu wel een broek van aan maar het is een doodgewone spijkerbroek (met zeer onhippe flared pijpen)
ja, er bestaan toch geen vlotte huisvrouwen zonder kleine kinderen meer tegenwoordig?
Oud 07-10-2010, 16:05
Verwijderd
Haha, wat een discussie net. En wat een onzin dat er mensen denken dat je onbewust wordt aangestuurd om iets te kopen. Dat is natuurlijk niet zo, het is enkel (en hoogstens) zo dat je wordt beïnvloed om eerder naar een bekend product te kijken, omdat je het herkent. Maar dat betekent absoluut niet dat je het ook eerder gaat kopen.
Verwijderd
Citaat:
En crocs, joggingbroeken en verwassen truien met spuug- en olvaritvlekken
Haha, idd. En dan de kinderwagen erbij als finishing touch.
Verwijderd
Ik vind de Miss Etam zo'n typische winkel. Erg typisch. M'n moeder koopt er vaak kleren. Ik wil niet dat ze dat doet omdat ze dan zo voldoet aan het stereotype 'vrouw met kort pittig kapsel'.
Oud 07-10-2010, 16:06
Verwijderd
Vanavond Quizzen
Verwijderd
Citaat:
Vanavond Quizzen
Wat is dat?
Verwijderd
Hetero vrouwen met kort haar.
Oud 07-10-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:

Ah, *boks* dan. Ja, als ik weer geld heb ga ik dat ook doen, inslaan. Mijn allerüberfijnste zwarte (inmiddels verwassen) sleet door aan de binnenkant van mijn been, waar je fietszadel schuurt zegmaar, zo jammer.

Wat heb ik dan, echte of ''neppe''?
Jij hebt echte.

Citaat:
maar ik heb toch ook geen lange benen
Volgens mij wel een stuk langer dan die van mij!

Citaat:
het is deze:

[afbeelding]

ik heb nog nooit een we-reclame gezien ofzo, maar als ik langs die winkel loop lijkt het een beetje duur en kakkineus? maar ik weet ook niet wat jij denkt dat mijn stijl is (die heb ik niet HAHAHAH)
De we is helemaal niet duur! En ook niet kakkineus vind ik, maar sommigen vinden dat mijn mening daarin anders is dan die van anderen

Citaat:
Hm, beenspieren heb ik niet maar wel een 'dikke' kont (en niet in verhouding tot mijn taille maar in verhouding tot alles, negers vallen op me.) dus dan snap ik het nog steeds niet!
Je hebt geen dikke kont. En je bent wel in verhouding.
Oud 07-10-2010, 16:07
Verwijderd
Over kleine kinderen gesproken.
Toen ik laatst in het park zat, waren daar ook kinderen in de speeltuin. Op een gegeven moment ging er 200 meter verderop ofzo een vrouw de naam van een zo'n kindje schreeuwen. Kleuter brult terug 'jaaaa?'. Moeder: 'waar zijn x en y?' Kleuter: 'x en y zijn allebei hier!' Moeder: 'Oo Oke! We gaan bijna eten!' Kleuter: 'maar we zijn nog aan het voetballen!' Moeder: 'Waaat?' Kleuter: 'Voeoeoetbaaaal!' Moeder: 'Nog één potje dan!' Kleuter: 'Jaahaaa!' Moeder: 'Oookeeee!' Kleuter: "Mag z ook mee eten?' Moeder: 'Ja!'

Echt wtf, loop er even naartoe ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten