| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en in de zomer wil ik weer gaan surfen want dat vind ik ook heeel leuk! Maar ik denk dat ik maar geld ga verdienen voor mijn eigen plank en zeil, want ik vind die vereniging ervan niet zo heel leuk ![]() Ja, ben benieuwd of ik er enig talent voor heb
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
wil je bij sportvereniging of gewone vereniging? ssra schijnt wel leuk te zijn...waarom wil je eigenlijk bij een vereniging? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar juist omdat mijn 3 beste vrienden en mijn vriend zoveel tijd op hun vereniging doorbrengen, wil ik opzich ook wel iets want dan verveel ik me minder
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb juist vriendinnetjes (huisgenootjes) die nergens bij zitten en houden van drank en dansen en 5 min van te voren beslissen wat we gaan doen, dus daar vermaak ik mij heel goed mee ![]() en eentje zit dan bij sportbestuur dus die kan altijd regelen dat we naar feestjes kunnen als we willen (zoals bijv. dat gala )soms mis ik het ook wel, maar ik hou zoo erg van mijn vrijheid en niks plannen en alles maar laten gebeuren dus dat gaat niet samen |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik had van de week een sjieke zwarte jurk gekocht, omdat ik over drie weken een sjiek feest heb, ging ik hem 's avonds aandoen om te showen aan man. Ik vond hem zelf best leuk, maar hij keek echt zo:
oooh..die is niet zo geslaagd. Hij is echt afschuwelijk eigenlijk. Je lijkt niet zwanger, maar gewoon heel, héél erg dik WOW wat een turnoff.Ondertussen ging mijn gezicht van: ![]() En toen vond hij het zielig voor me dat hij de harde waarheid moest vertellen en kreeg ik een massage. Het was best grappig, en ik waardeer zijn eerlijkheid, maar die jurk trek ik dus NOOIT meer aan ![]() Dat wilde ik even kwijt. |
|
|
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1817178 Lolwat die vraag
|
|
|
||||
Verwijderd
|