Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2010, 14:32
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ach ja, heeft opzich ook wel iets, dan ben je die gast waarvan iedereen denkt dat ie altijd helemaal loos gaat, en dan is er 1 moment in het jaar dat iedereen loos gaat, ga jij lekker chillen
Advertentie
Oud 30-12-2010, 21:29
Wammus
Wammus is offline

Ik zit weer eens stoned achter de computer en het bevalt me nog altijd prima zoals het gaat. Ik heb een gezellige kerst gehad en ook met Maud gaat het allemaal heel goed. Ze heeft ontdekt hoe ze achter haar karretje aan kan lopen en aan de hand loopt ze de hele kamer door. Verder gaat het ook allemaal heel goed met haar en het is mooi om te zien hoe ze steeds meer kan.

Morgenavond gaan we hier thuis kaasfonduen en daarna gaan we naar de manege. M'n zusje is daar al jaren lid en we hebben daar vroegâh heel veel geslaagde feestjes gehad. Zij moet daar zijn vanwege de paarden en dus gaan we haar maar gezelschap houden en maken we er een goede avond van.
Oud 01-01-2011, 04:14
Verwijderd
wat een topic <3
Oud 02-01-2011, 00:52
Verwijderd
iedereen beste wensen!! leuke oud&nieuw gehad? ik heb keihard gefeest op een huisfeestje aan prinsengracht (met dakterras op 8 hoog!), goa/dnb feest en tot 13.00 vanmiddag op een lijp illegaal teknofeest in utrecht partyparty
mijn dag is al sinds vrijdagmorgen 5.45 bezig...nu nog steeds wakker en hardcore chillmodus hele dag lekker suf bankhangen, voor je uit staren, joints roken en chille muziek luisteren. de toon voor 2011 is gezet
Oud 02-01-2011, 01:06
Verwijderd
Citaat:
iedereen beste wensen!! leuke oud&nieuw gehad? ik heb keihard gefeest op een huisfeestje aan prinsengracht (met dakterras op 8 hoog!), goa/dnb feest en tot 13.00 vanmiddag op een lijp illegaal teknofeest in utrecht partyparty
mijn dag is al sinds vrijdagmorgen 5.45 bezig...nu nog steeds wakker en hardcore chillmodus hele dag lekker suf bankhangen, voor je uit staren, joints roken en chille muziek luisteren. de toon voor 2011 is gezet
Oud 02-01-2011, 11:56
Verwijderd
ik ben uiteindelijk pas om 7 uur vanmorgen gaan slapen en nu ben ik na 5 uur...uitgerust en wakker

Laatst gewijzigd op 02-01-2011 om 12:07.
Oud 02-01-2011, 12:48
Wammus
Wammus is offline
De beste wensen voor iedereen. Laten we hopen dat het weer een mooi drugsjaar gaat worden vol spacende toestanden.

Ik heb een goed oud en nieuw gehad in ieder geval. Ik heb eigenlijk net iets te veel gedronken want ik had de volgende dag hoofdpijn maar het was wel gezellig. Uiteraard zijn er ook de nodige joints de revue gepasseerd dus ik heb een goed begin gehad van het nieuwe jaar.

Er kwamen 2 gasten voorbij die eerst al een nitraatbom afstaken. We hadden het vermoeden dat ze nog wel meer hadden dus wij gingen ze een beetje aanmoedigen. Komt er uiteindelijk een staaf van een centimeter of 10 lang en een paar centimeter doorsnede tevoorschijn. Ze steken hem aan en roepen bukken en weet ik het wat. Wij dachten dat het wel meeviel maar toen ie uiteindelijk uit elkaar knalde voelde je de schokgolf op je gezicht voorbij komen. Echt geniaal.
Oud 03-01-2011, 13:29
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
nitraatbom
Oud 03-01-2011, 13:48
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Oeh, utrecht was dus nog vet? Ik had nog wel spijt dat ik niet mee was gegaan, maja, zirk was nog wel leuk, ben daar om 13.00 toch maar weggegaan, nog een paar uur suf door de stad gefiets opzoek naar een slijterij die op 1 januari open was

En door een of andere suffe belofte met mijn broertje ben ik ineens gestopt met blowen en roken, al is mijn keel nog steeds zo hard naar de kenker dat ik dat waarschijnlijk over een paar dagen pas crap ga vinden

Zal me benieuwen wat 2011 gaat brengen
Oud 03-01-2011, 15:48
Chevy
Chevy is offline
Zowie die stopt met blowen. Het wordt steeds vreemder.

Oh en Lucy blijft fijn.
Oud 04-01-2011, 09:42
Verwijderd
nu moet er nog komen het grote Ik zit stoned achter Mijn mobiel
Oud 04-01-2011, 11:39
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ach ja, heeft opzich ook wel iets, dan ben je die gast waarvan iedereen denkt dat ie altijd helemaal loos gaat, en dan is er 1 moment in het jaar dat iedereen loos gaat, ga jij lekker chillen
Dit is hier hetzelfde alleen dan ben ik de "chick" waarvan iedereen dat denkt!
Oud 04-01-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
nu moet er nog komen het grote Ik zit stoned achter Mijn mobiel
Want dat was je?
Oud 04-01-2011, 16:04
race-konijn
race-konijn is offline
Ik ben nu stoned
Oud 04-01-2011, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Want dat was je?
Oud 05-01-2011, 18:03
Toneless
Toneless is offline
Smoken en dan naar subway <3
Oud 05-01-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Oud 06-01-2011, 03:01
Verwijderd
Citaat:

en tegenwoordig is dat toch gewoon een computer met belmogelijkheden dus je was prima in het juiste topic
Oud 08-01-2011, 17:48
Toneless
Toneless is offline
Hasj terugvinden als je geen hasj meer hebt
Oud 08-01-2011, 20:38
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Je broertje die met een joint in z'n hoofd langs komt lopen en vraagt of je meerookt, net wanneer je dacht dat je eigenlijk wel zin had in een jointje

Showtime is nog nooit zo grappig geweest
Oud 09-01-2011, 18:22
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Hasj terugvinden als je geen hasj meer hebt
Dat is altijd fijn.

Ik ben naar de shop geweest en heb 2 joints voor vanavond en ga fijn ontopic zitten zijn. Er gaat bij ons thuis een nieuwe schuur in de tuin gebouwd worden. Ik moet 2 dagen helpen met het afbreken van de oude schuur en het tillen van de zooi. Als het goed is hebben we dan over 3 weken een waterdichte schuur en kan er een diepvries in komen te staan.
Oud 10-01-2011, 17:33
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jezus, wel meteen een flinke vuurdoop deze week. Het plan was situaties waarin in veel zin zou krijgen in roken te mijden, maar daarintegen ging ik lekker rondgehangen tot de late uurtjes op wazige plekken, waar letterlijk iedereen rookt En ik kwam er ook meteen achter dat ik eigenlijk niemand ken die niet rookt en/of blowt

En jezus zeg, niet roken is opzich wel lastig, maar verder is er niet zo veel anders, alleen dat het kwartiertje pauze op mijn werk niet echt zin meer heeft. Stoppen met blowen is een stuk minder moeilijk, maar het heeft wel effect zeg, jezus. Ik heb in 2011 pas 2 nachten meer dan 4 uur geslapen, en dat waren de nachten dat ik had gedronken. Alle andere nachten lig ik wel 7+uur in bed, maar slaap daar (veel) minder dan de helft van, en voor de rest word ik maar niet moe, blijf ik druk en praat ik veel (type zelfs meer dan normaal:/)

Ergste is misschien nog wel dat waterijsjes nu helemaal niet meer zo lekker zijn
Oud 10-01-2011, 17:33
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Dit is hier hetzelfde alleen dan ben ik de "chick" waarvan iedereen dat denkt!
*boks*
Oud 11-01-2011, 10:13
Wammus
Wammus is offline
Arme Zowie heeft het er maar zwaar mee. Het zal mij benieuwen wanneer je faalt.

Onze schuur is inmiddels afgebroken en het materiaal staat klaar voor de nieuwe. Helaas is het kutweer dus er gebeurt vandaag niets. Naja behalve dan dat m'n vriendin waarschijnlijk pas morgen thuis komt en ik dus nog een dagje alleen zit. Ik ga zo eerst maar eens het te veel gehaalde zeil terugbrengen en dan mooi naar de shop voor een joint.
Oud 13-01-2011, 09:32
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik mag van mezelf falen als ik mijn diploma op zak heb, en ik zal sowieso falen als roadburn begint:')
Oud 17-01-2011, 00:31
Verwijderd
mr boot kan jij voor mij dat plaatje vinden van die geteste pillen waaruit blijkt dat er bijna nooit xtc in pillen zit?
Oud 17-01-2011, 11:29
Verwijderd
uh?? nooit iets anders dan xtc/mdma? misschien

maar moet ff op mn computer thuis kijken nu op school
Oud 17-01-2011, 11:52
SacredRose
SacredRose is offline
zijn dat niet van de grauw beige achtige pillen met een hartje erop ?

en heb al in tijden niet meer stoned achter de pc gezeten. laatst wel bmet z'n vieren de hele dag geblowed films gekeken en tekken gespeeld
Oud 17-01-2011, 13:21
Verwijderd
Citaat:
uh?? nooit iets anders dan xtc/mdma? misschien

maar moet ff op mn computer thuis kijken nu op school
dat ja
Oud 17-01-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
dat ja
zie http://www.trimbos.nl/webwinkel/~/me...ht%202007.ashx, "percentage xtc pillen zonder mdma"
Oud 17-01-2011, 16:18
Chevy
Chevy is offline
Interessant
Oud 17-01-2011, 21:37
Verwijderd
Ha, ik mag hier posten! Tenminste, stoned of high, ik weet het verschil nog niet goed geloof ik.
Oud 17-01-2011, 22:45
SacredRose
SacredRose is offline
ik weet het verschil maar kan het niet uitleggen
iets met dat als je stoned bent dat je dan meer ontspannen bent en gewoon naar iets interessants kan kijken zonder echt op te letten ofzo
en bij high lach je meer en ben je vrolijker. zoiets

en nu weet ik niet meer wat ik nog wou zeggen
Oud 17-01-2011, 23:12
MTpower
MTpower is offline
Ik dacht altijd dat het stoned was als je een fysieke high hebt, dat alles zwaar voelt en je hoofd vrij leeg raakt. En high als het een mentale high is.

Momenteel flink ontopic van de silver haze
Oud 17-01-2011, 23:32
SacredRose
SacredRose is offline
ik zie het meestal zo stoned is gewoon dat je niks meer wilt doen behalve zitten en staren enzo dus je eigen als steen ziet eigenlijk en high dat je vrolijk en licht bent

ben niet heel erg ontopic meer
Oud 18-01-2011, 01:26
MTpower
MTpower is offline
Zwaar ontopic inmiddels
Net The Union gekeken, voor de mensen die hem nog niet kennen hier de youtube link naar het eerste deel (11 delen totaal).

Nu nog even wat van George Carlin kijken. Vrije dag morgen <3
Oud 18-01-2011, 11:57
Pyro Power
Pyro Power is offline
Volgende wek voor het eerst xtc'en. iemand nog tips? Veel water/aa drink drinken, relaxen en dat lijkt me toch wel goed? Volgends mij hoef je niet echt veel andere dingen te doen als bij Speed? Kwa voorbereiding.
Oud 18-01-2011, 13:47
HTID
HTID is offline
Citaat:
Volgende wek voor het eerst xtc'en. iemand nog tips? Veel water/aa drink drinken, relaxen en dat lijkt me toch wel goed? Volgends mij hoef je niet echt veel andere dingen te doen als bij Speed? Kwa voorbereiding.
Niet teveel bewegen ivm oververhitting/hersenschade. Zorgen dat je geen verplichtingen hebt de volgende dag. Telefoon uitzetten. En verder gewoon een chille omgeving, have fun
Oud 18-01-2011, 14:04
Chevy
Chevy is offline
Niet alléén maar water drinken idd, ook af en toe iets met suker oid. Cola! Goed maar niet te zwaar eten van tevoren, de dag erna chillen.
Oud 18-01-2011, 17:55
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Zaterdag op het festivalletje van Ir. de Narie mijn wedenschap met mijn broertje verloren En zondag ook maar weer gerookt en schandalig lam geworden, nu maar weer verder gaan, en doen alsof het weekend er niet was

En wel grappig, al die verstandige tips, zou ze zelf ook geven, maar mijn laatste keer x werkte nog toen ik alweer op mijn werk was
Oud 18-01-2011, 20:11
m!ke
m!ke is offline
Haai
Ik ben depressief daarom dat ik hier nog eens kom
Oud 19-01-2011, 08:33
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Zaterdag op het festivalletje van Ir. de Narie mijn wedenschap met mijn broertje verloren En zondag ook maar weer gerookt en schandalig lam geworden, nu maar weer verder gaan, en doen alsof het weekend er niet was

En wel grappig, al die verstandige tips, zou ze zelf ook geven, maar mijn laatste keer x werkte nog toen ik alweer op mijn werk was
Oud 19-01-2011, 09:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Wat, ik vind het stiekem best knap dat ik na het 'falen' toch gewoon doorzet
Oud 19-01-2011, 09:33
Chevy
Chevy is offline
Ja, maar het falen is wel een waard
Oud 19-01-2011, 09:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
True, maja, ik was toch wel voor de bijl gegaan op roadburn, gaat meer om het grote plaatje (en echt grappig, als je niet meer rookt heb je letterlijk geen dingen meer waar je geld aan uit moet geven)
Oud 19-01-2011, 09:48
SacredRose
SacredRose is offline
dat is waar maar ben altijd bang het dan aan iets anders uit te geven zoals films en die zooi.

nu lekker ontopic in de rekenles
Oud 19-01-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:

haha heb zaterdagnacht ook gefaald maar ben ook weer doorgegaan met stoppen

en @boot dankje!
Oud 19-01-2011, 15:04
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Niet alléén maar water drinken idd, ook af en toe iets met suker oid. Cola! Goed maar niet te zwaar eten van tevoren, de dag erna chillen.
Daarom ook water/aa drink en cola = cafeïne, dus je hersens gaan nog wat meer dopamine aanmaken. Dat lijkt me juist niet zo handig. Ik houd het dus wel gewoon bij sportdrankjes

En volgende dag chillen. Uiteraard.
Oud 19-01-2011, 15:06
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Niet teveel bewegen ivm oververhitting/hersenschade. Zorgen dat je geen verplichtingen hebt de volgende dag. Telefoon uitzetten. En verder gewoon een chille omgeving, have fun
Telefoon uitzetten? Lijkt me juist dat mn vrienden ( En vooral de vrouwelijk) het wel kunnen waarderen als ik ze op bel en metteen spontaan begin te lallen en ze de liefde begin te verklaren
Oud 19-01-2011, 16:17
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Daarom ook water/aa drink en cola = cafeïne, dus je hersens gaan nog wat meer dopamine aanmaken. Dat lijkt me juist niet zo handig. Ik houd het dus wel gewoon bij sportdrankjes

En volgende dag chillen. Uiteraard.
Oh sorry, overheen gelezen. En ik denk dat als je een of twee glazen cola drinkt en verder water, dat het prima kan. Maar sportdrankjes, dat is een goede idd, die onthoud ik voor de volgende keer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten