Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2010, 11:59
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb echt de helft van de s.com smilies in msn gezet, omdat ik de standaard msn smilies zo lelijk vind
Uuhm true
Oud 25-10-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Na bovenstaande filmpjes kunnen we iig concluderen dat schildpaddenmannetjes een stuk luidruchtiger in 'bed' zijn dan de vrouwtjes. Jeutje.

Ik wilde er een maar ze stinken en er was nog iets waardoor ik besloot dat het toch niet echt wat voor mij was.
Je mag egels hier ook niet in gevangenschap houden.
Oud 25-10-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Je mag egels hier ook niet in gevangenschap houden.
Wel witte afrikaanse buikegels. Ofzoiets. Afrikaans witbuik egels. Hm. Zoiets! Ik heb heus m'n research gedaan
Oud 25-10-2010, 12:01
Verwijderd
Egels maken herrie.
Oud 25-10-2010, 12:01
Verwijderd
De egels die je hier regelmatig rond ziet lopen mag je in elk geval niet als huisdier houden.
Oud 25-10-2010, 12:02
Verwijderd
Check de witte buik. Deze wilde ik dus .
Oud 25-10-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
vroeger toen je nog keiharde flamewars op muziek kon voeren
Mooie tijd. Jammer dat veel van dat soort subfora door overmatig toepassen van een ideologie uit de jaren '30 nu dood zijn.
Oud 25-10-2010, 12:06
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Mooie tijd. Jammer dat veel van dat soort subfora door overmatig toepassen van een ideologie uit de jaren '30 nu dood zijn.
Ik quote dit even ter benadrukking.
Oud 25-10-2010, 12:09
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had de schildpadden ookal in het lach-topic gepost maar niemand reageerde
Oud 25-10-2010, 12:10
Verwijderd
Ik heb toch gereageerd
Oud 25-10-2010, 12:11
Verwijderd
In Noorwegen was een heel brutale egel. Ik zat zo 's nachts een beetje bij onze tent te roken en bij wijze van vermaak onze Franse buren af te luisteren (SPOILER: ze hadden heel harde ruzie want de jongen was vreemdgegaan en toen het meisje dat hoorde zei ze 'sacre bleu!' waarna ze 'm ging slaan en z'n sokken uit hun piepkleine tentje ging gooien ) en toen kwam er een egel die aan ons bestek ging likken en in onze pannen kroop.
Oud 25-10-2010, 12:12
Ymir
Ymir is offline
Ik hou van de verhalen van Paranoide
Oud 25-10-2010, 12:14
Verwijderd
Dit lijken me ook wel leuke huisdieren, helaas mag dat hier niet:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ca...o_Zoo_2009.ogv
Oud 25-10-2010, 12:16
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
RDLF is het met je eens, zonder twijfel. Zijn dan ook zo ongeveer de hardst mogelijke huisdieren
Oud 25-10-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toch gereageerd
lekker sfeertje hier.
Oud 25-10-2010, 12:20
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
In Noorwegen was een heel brutale egel. Ik zat zo 's nachts een beetje bij onze tent te roken en bij wijze van vermaak onze Franse buren af te luisteren (SPOILER: ze hadden heel harde ruzie want de jongen was vreemdgegaan en toen het meisje dat hoorde zei ze 'sacre bleu!' waarna ze 'm ging slaan en z'n sokken uit hun piepkleine tentje ging gooien ) en toen kwam er een egel die aan ons bestek ging likken en in onze pannen kroop.
hahaha, gebruiken die echt Sacre bleu?? Ik dacht dat het alleen in films voorkwam!
Oud 25-10-2010, 12:21
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik had de schildpadden ookal in het lach-topic gepost maar niemand reageerde
ik zie die laatste net! hahaha dat wijfje heeft er echt niets aan
Oud 25-10-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij stinken die helemaal

Citaat:
lekker sfeertje hier.
Ik heb gewoon een schurfthekel aan Lorelei, met d'r eeuwige gezeur om aandacht. BAH.
Oud 25-10-2010, 12:25
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn zusje denkt dat naar de Blue Lagoon gaan net zoiets is als in een sloot gaan zitten
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij stinken die helemaal

Ik heb gewoon een schurfthekel aan Lorelei, met d'r eeuwige gezeur om aandacht. BAH.
Als je niet tegen af en toe wat geurtjes kunt, moet je geen huisdier nemen.
Missy
Missy is offline
Het is pas oktober. I know. Maar is het misschien niet leuk om met de vaste DK'ers een soort sinterklaasiets te doen, maar dan virtueel. Bijvoorbeeld dat we loten via internet, dat iedereen dan een gedichtje schrijft voor de forumer en daar een soort kadootje aan koppelen (een tekening, een kadootje laten thuisbezorgen via bol.com of dat iemand een tijdelijke status krijgt) weet ik het krijgt. En dan rond december een topic openen met daarin de gedichten en kadootjes? Zou er animo voor zijn?

Uh, ja, tijdens het soggen bedenk je de raarste dingen.
Oud 25-10-2010, 12:26
Verwijderd
Het klinkt nogal omslachtig, maar ergens lijkt het me wel grappig. Alleen heeft het wel nog een aardige brainstorm nodig.
Oud 25-10-2010, 12:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het is pas oktober. I know. Maar is het misschien niet leuk om met de vaste DK'ers een soort sinterklaasiets te doen, maar dan virtueel. Bijvoorbeeld dat we loten via internet, dat iedereen dan een gedichtje schrijft voor de forumer en daar een soort kadootje aan koppelen (een tekening, een kadootje laten thuisbezorgen via bol.com of dat iemand een tijdelijke status krijgt) weet ik het krijgt. En dan rond december een topic openen met daarin de gedichten en kadootjes? Zou er animo voor zijn?

Ik zou t wel leuk vinden, denk ik. Ik hou wel van Sinterklaas

Ik moet wel even kijken of ik het praktisch haal want ik ben van 2 tot 5 december in IJsland..
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Het klinkt nogal omslachtig, maar ergens lijkt het me wel grappig. Alleen heeft het wel nog een aardige brainstorm nodig.
Verwijderd
Citaat:
Mijn zusje denkt dat naar de Blue Lagoon gaan net zoiets is als in een sloot gaan zitten
Je bedoelt dit?

Lijkt me niet onaangenaam.
Verwijderd
Ik vind het wel een komisch idee. Maar wie is dan 'vaste' DK'er en wie niet?
Oud 25-10-2010, 12:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je bedoelt dit?

Lijkt me niet onaangenaam.
Ja, dat bedoelde ik
Oud 25-10-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zou t wel leuk vinden, denk ik. Ik hou wel van Sinterklaas

Ik moet wel even kijken of ik het praktisch haal want ik ben van 2 tot 5 december in IJsland..
Oh ja, net maakte ik een grapje, maar nu ik me weer herinner dat je naar Ijsland gaat haat ik je echt Met je perfecte rotvriendje

Oud 25-10-2010, 12:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh ja, net maakte ik een grapje, maar nu ik me weer herinner dat je naar Ijsland gaat haat ik je echt Met je perfecte rotvriendje

Nou, ik zal anders aaaaltijd van jou blijven houden
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik vind het wel een komisch idee. Maar wie is dan 'vaste' DK'er en wie niet?
Laten we zo zeggen dat diegene die mee willen doen, zich kunnen aanmelden?
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
sann! laten we vriendinnetjes worden en samen naar Jamaïca gaan ofzo!
Oud 25-10-2010, 12:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Da's wel lastig als er mensen zijn die nauwelijks bekend zijn. Maar ehm.. ja. Dat hou je altijd.
Oud 25-10-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar dan zul je zien dat er, net als bij het weerwolfspel bijv. een of andere newbie mee wil doen waar wij niks over weten (dus stom gedicht) en die het vervolgens vergeet

Kunnen we niet als vereiste stellen dat ze iig 10 saaitopics hebben meegedraaid ofzo?
Oud 25-10-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
hahaha, gebruiken die echt Sacré bleu?? Ik dacht dat het alleen in films voorkwam!
Ja, ik ook, dus toen ze het riep moest ik een beetje onfatsoenlijk hard lachen. Gelukkig kwamen ze niet naar buiten om te kijken watskeburt, want ik was voor de rest de enige op de (toch al errrrg dunbevolkte) camping die nog niet sliep. Ik had wel snel m'n telefoon gepakt zodat ik nog kon doen alsof ik aan het bellen was.

Citaat:
Ik hou van de verhalen van Paranoide
Geen zorgen, het went
Oud 25-10-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
sann! laten we vriendinnetjes worden en samen naar Jamaïca gaan ofzo!
Ik wil heel graag vriendinnetjes met jou worden hoor jasmijn en jamaica klinkt ook heeeeeel prima
Oud 25-10-2010, 12:32
Missy
Missy is offline
Citaat:
Mja, maar dan zul je zien dat er, net als bij het weerwolfspel bijv. een of andere newbie mee wil doen waar wij niks over weten (dus stom gedicht) en die het vervolgens vergeet

Kunnen we niet als vereiste stellen dat ze iig 10 saaitopics hebben meegedraaid ofzo?
Zoiets moet best kunnen ingesteld worden als voorwaarde om mee te doen.
Oud 25-10-2010, 12:33
Verwijderd
Dan heb ik er wel animo voor
Oud 25-10-2010, 12:34
Lorelei
Lorelei is offline
Sann haat me

Goodbye cruel world

/snij
Oud 25-10-2010, 12:34
Missy
Missy is offline
En weer een boek uit en samengevat van 288 bladzijde.
Oud 25-10-2010, 12:35
Verwijderd
Ja, in elk geval hecht ik bij zoiets wel echt veel waarde aan de deelnemerslijst, zal ik maar zeggen. Want inderdaad, newbies waar niemand iets over weet of die het vergeten, die zijn echt niet leuk bij zoiets.
Verwijderd
Citaat:
Sann haat me

Goodbye cruel world

/snij
Als jij Rationeel overtuigt dat ik ook mee moet naar IJsland (op zijn kosten uiteraard, of de jouwe, dat is me om het even) vind ik je weer lief!
Verwijderd
Citaat:

Ach, zo perfect is ie anders helemaal niet!

*olie op het vuur gooit *
Oud 25-10-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:

Ik vind dit ook wel leuk Alleen krijg je dan inderdaad mensen die zeggen dat ze meedoen maar vervolgens niet terugkomen. Dan kun je beter gewoon een Sinterklaastopic openen, uit de categorie 'maak iets Sinterklazigs voor de forumer boven je', met wat opties in de openingspost van wat je zoal kunt doen. Dus inderdaad een tekening of een gedicht ofzo. Hoewel dat ook niet helemaal goed werkt, want dan kun je niet iets uitgebreids doen, en 't is juist leuk als het meer inhoud heeft dan "die lieve Sint en Piet, gaven Missy een zak vol friet, veel plezier ermee, hoppakee."
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ja, ik ook, dus toen ze het riep moest ik een beetje onfatsoenlijk hard lachen. Gelukkig kwamen ze niet naar buiten om te kijken watskeburt, want ik was voor de rest de enige op de (toch al errrrg dunbevolkte) camping die nog niet sliep. Ik had wel snel m'n telefoon gepakt zodat ik nog kon doen alsof ik aan het bellen was. [afbeelding]

Geen zorgen, het went
Ik zie het helemaal voor me
+1 voor die smiley bij het verhaal trouwens, potver
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja, ik ook, dus toen ze het riep moest ik een beetje onfatsoenlijk hard lachen. Gelukkig kwamen ze niet naar buiten om te kijken watskeburt, want ik was voor de rest de enige op de (toch al errrrg dunbevolkte) camping die nog niet sliep. Ik had wel snel m'n telefoon gepakt zodat ik nog kon doen alsof ik aan het bellen was. [afbeelding]

Citaat:
Ik wil heel graag vriendinnetjes met jou worden hoor jasmijn en jamaica klinkt ook heeeeeel prima
Fijn! dan zijn we nu officieel vriendinnen! Je mag gerust een andere bestemming zoeken hoor!
Oud 25-10-2010, 12:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als jij Rationeel overtuigt dat ik ook mee moet naar IJsland (op zijn kosten uiteraard, of de jouwe, dat is me om het even) vind ik je weer lief!
Citaat:
Ach, zo perfect is ie anders helemaal niet!

*olie op het vuur gooit *
Oud 25-10-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:

Fijn! dan zijn we nu officieel vriendinnen! Je mag gerust een andere bestemming zoeken hoor!
In dat geval moet je me natuurlijk wel toevoegen in je vriendenlijst en op facebook!
Verwijderd
kusje op je hoofd hoor. Ik vind je heus nog steeds leuk en lief. Ik zie alleen groen van jaloezie.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit ook wel leuk Alleen krijg je dan inderdaad mensen die zeggen dat ze meedoen maar vervolgens niet terugkomen. Dan kun je beter gewoon een Sinterklaastopic openen, uit de categorie 'maak iets Sinterklazigs voor de forumer boven je', met wat opties in de openingspost van wat je zoal kunt doen. Dus inderdaad een tekening of een gedicht ofzo. Hoewel dat ook niet helemaal goed werkt, want dan kun je niet iets uitgebreids doen, en 't is juist leuk als het meer inhoud heeft dan "die lieve Sint en Piet, gaven Missy een zak vol friet, veel plezier ermee, hoppakee."
Dat is al vaker gedaan en niet heel spannend, vind ik. Ik zeg; strengere selectie door een forumbaas oid, en dan dat idee van Missy. Vind het wel een vernieuwend en leuk idee
Oud 25-10-2010, 12:39
Verwijderd
Grapje he We zijn gewoon jaloers, op een gezonde manier
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten