Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet verven, dat kan nooit goed gaan.
Ik heb gister toch maar platte schoenen gekocht. Dat moest al een tijdje maar ik kan mezelf dan nooit tegenhouden hete hakken te kopen. Nu heb ik best toffe, simpele gympen. Donkergrijzig. En net een mooie pompoen meegenomen waar ik een jack ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en tip voor de lantaarn: het is mooier als je niet de hele schil doorsnijdt, maar een klein beetje aan de binnenkant laat zitten (met een guts ofzo), zodat je wel het licht erdoorheen ziet schijnen maar niet het kaarsje ziet zitten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm bedoel je dat je voor de gaten een vlies laat zitten ofzo? Of gewoon dat je hem niet al te fanatiek moet uithollen? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Pompoen is ook lekker als je het in partjes snijdt en dan roostert in de oven met hazelnoten en huttenkase ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb muffins gebakken want ik had honger en er was niet echt ander eten. Maar toen vond ik pitabroodjes en kaas, dat heb ik dat allemaal in het tostiapparaat gegooid terwijl de muffins in de oven stonden. En nu zit ik met allemaal muffins waar ik geen zin meer in heb. Gelukkig had ik 't gezonde verstand om de helft van het beslag onbenut en afgedekt in de koelkast te zetten, anders waren de spreekwoordelijke rapen al helemaal gaar.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon, een paar uurtjes achter elkaar. |
![]() |
|
|