Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En op het tentamen heb ik als antwoord bij 1 vraag 'trut, slet, hoer' opgeschreven ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger als ik op maandagochtend college had om 9:00 en het weekend bij mijn ouders was geweest, moest ik om 6 uur de trein hebben en dat betekende ook om 5 uur opstaan. In mei of september is dat soms nog wel leuk, dan zie je de zonsopkomst op de fiets en hoor je duizend vogels, maar in de winter vond ik dat ook vreselijk.
Vanaf volgende week moet ik om 6:00 op staan maar dat vind ik al stukken beter. Zes uur is ochtend, vijf uur is nacht. En bovendien kan ik dan de auto nemen als het echt te koud is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En na een tijdje regelmatig om 5.20 uur te hebben moeten opstaan, is 6 uur ineens gewoon 'vroeg', vroeger vond ik 6 uur al énorm vroeg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en laatst vroeg ik me af waarom ik als het koud is zo veel meer plas... hmm, ik was even vergeten dat ik nu ook vaak én een mok thee maak én een mok warme chocolademelk. En dat drink ik uit 0,4l mokken. Dus ja.. dat een paar keer per dag en ik drink heus wel even veel of meer dan 's zomers
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Als ik om half negen college heb kan ik opstaan om half zeven, 10 over zeven naar de bus. En dan om half acht de bus en dan ben ik net op tijd. Alleen vanochtend toch maar een bus eerder, want je zal maar net iets te laat zijn.
||
Citaat:
|
|