Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zojuist een fantastisch nieuw scheldwoord geleerd: greppelbeffer.
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post31043918 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarschijnlijk. Ik ben niet met je eens dat een huismoeder per definitie een profiteur is, aan een half elftal kleine kinderen heb je echt wel een fulltime baan, maar als je tijd hebt om elke week ramen te lappen gaat er iets niet goed. Sowieso eigenlijk, smetvrees much?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu ik erover nadenk worden de ramen boven aan de buitenkant ook door de woningstichting gedaan. Maar echt maar 1 keer per jaar. Of minder zelfs? Ik vind het altijd maar irritant, schrik me rot als ik ineens stemmen op het dak hoor
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben echt heel erg moe en ik moet vanmiddag het gouden ei nog uitlezen. Lekker op de bank met wat drinken erbij denk ik zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik had gisteren twee verjaardagsfeestjes, maar wel in hetzelde pand dus ik kon lekker heen en weer lopen. En het was heel gezellig en toen dronk ik iets teveel (gelukkig maar iets ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wattefak! zoals een vriendin van me dat zegt. Want die typte als eerste WTF, in groep acht ofzo, en die zei: wattefak! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het leuk als mijn beste vriend een pak aanheeft. Schoudervulling is leuk om tegenaan te leunen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Balen! Heb je wel een picca nog, dan weet ik wat je leuk vindt!
|
|