Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik stem op iemand 8000.
7 spelers: Er zijn 2 geliefdes: 2 stemmen 1 Wolf: Geen stem. 1 Evilziener: 1 stem 3 dorpelingen: 3 stemmen. 5 van deze 7 willen van de andere 2 af, hoe meer dorpelingen je nu gaat ophangen hoe meer dans dat het straks zo is dat er bv 1 wolf, 1 dorpeling 2 geliefdes overblijven; en dan is er dikke kans dat iedereen verliest. van de geliefden, die 2 moeten er nu gewoon uit. (de evilziener kan toch niet op zichzelf winnen? ) Waarom je dan op mij gaat stemmen weet ik niet, want ik ben het eigenlijk met geen enkel iemand altijd eens geweest.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Anyway wat is het stemlijstje nu dan? Absinthe: Iemand8000 Iemand8000: Alpha_Omega Rode Panda Twinkebel Alpha_Omega Little Phoebe Wist de rest het al, klopt dit?
||
Citaat:
|||
Citaat:
En volgens mij wilde ik 2 ronden geleden hem er nog uit werken. Citaat:
|
Ik zit nu te denken. Een stille geliefde. is dat geen slimme zet misschien? Als je twee actieve geliefde hebt dan lopen ze geheid een keer in de kijker bij de dorpelingen of de weerwolven. Dus als de één zich stilhoud is die kans aanzienlijk kleiner dat ze worden gepakt. Wat denken jullie hiervan?
|
Ik ben het eens met Queasy deze keer.
Iemand-8000 kan geen geliefde zijn, want zoals ik zeg (en Alpha), dan had de medegeliefde hem echt wel onder zijn reet getrapt. Iemand die ZO inactief is, kan in mijn ogen geen geliefde zijn. Alpha doet maar onschuldig en n00b en vindt het label 'wolf' wel prettig, omdat hij daardoor niet opgehangen wordt. De kans is aanwezig dat hij met twinkebel geliefde is en dat Alpha hem inderdaad onder zijn reet heeft getrapt om ietsjes actiever mee te doen. twinkebel probeert, als (mogelijke) medegeliefde nu de schuld op Queasy te schuiven, omdat zij haar stem begrijpelijk niet wil verspillen aan iemand die het toch niet kan boeien, en noemt haar geliefde. Hallo, ik ben twinkebel en ik leid de aandacht af van de echte geliefden. Daarom blijf ik bij mijn stem op Alpha. Ik denk echt dat hij geliefde is.
|
Als je mij er uit gooit ga je spijt krijgen want dan lachen de geliefden zich kappot, das alles wat ik er eigenlijk nog op kan zeggen.
Twinkebel is voor mij sowieso de minst goede partner want hij is van de huidige spelers juist iemand waar ik het meest met mijn vinger naar heb gewezen. Offtopic:
|
Verwijderd
|
Jezus, ik heb wel echt een bord voor m'n kop inderdaad. Ik weet van mezelf dat ik geen evilziener ben (en ik snap nu ook pas waarom LP denkt van wel
![]() DUS mijn stem gaat naar Alpha, sorry voor mijn niet-helemaal-in-het-spel-zitten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben helemaal geen wolf, hoe zien jullie mensen dat niet.
Ik hoop heel erg dat jullie volgende ronde de geliefden vinden, want als die 2 nu uiteindelijk winnen en ikzelf is er onderdeel word ik gek ![]() (de wolf zie ik al niet meer winnen)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 2 Verwijderd | 500 | 16-11-2010 19:18 |