Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want je bent allergisch voor iets, omdat je immuunsysteem het eiwit uit dat iets op z'n lijstje van "eiwitten die we moeten aanvallen omdat ze bij een ziekteverwekker horen" heeft staan. Die eiwitten herkent het aan de vorm van het eiwit, en twee eiwitten die verder niets met elkaar te maken hebben, kunnen best bijna dezelfde vorm hebben. |
![]() |
|
Op adviesallergie.nl staat dit ook:
Allergie voor: Hazelaar, Berk, Els (Voorjaarsbomen) Beter niet eten: Hazelnoot, Appel( vooral Golden Delicious ), Wortel, Selderij, Noten, Kiwi, meloen, sinaasappel en exotisch fruit zoals: Jack- en sharonfruit. Soms: Amandel, Abrikoos, Braam, Framboos, Kers, Kweepeer, Nectarine, Peer, Pruim, en Zwarte bessen EN: Allergie voor: Gras Beter niet eten: Boekweitmeel, Tarwe , Pinda en Tomaat Soms ook: Aardappel, Appel, Wortel en Selderie Ik herken dat heel sterk, ik reageer op heel veel van de bovenstaande dingen. Met name noten, appels, kiwi en pruimen. Bij de laatste twee is het vooral een overgevoelige reactie, maar toch. En soms reageer ik slecht op wortel en tomaat.. maar ik snap niet goed waarom dat soms wel zo is en soms niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Het moet wel warme olie zijn, anders lost het oorsmeer er niet in op. Maar niet heet want dan brand je jezelf
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet niet werken (ik wou dat ik opnemen werk mocht noemen!). Maar als ik moet zingen, is het toch handig dat ik mezelf goed hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je het vaak hebt is het toch wel handig om het uiteindelijk een keer uit te laten spuiten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|