Advertentie | |
|
![]() |
|
nou ja, mensen zien graag dingen die er niet zijn. Maar de zon wordt bijna altijd door (westerse) kinden als een glimlachende bol getekend; dat ligt toch iets minder voor de hand liggend dan de maan.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan gingen we gewoon een keer extra het kasteel van level 1 spelen om een P'tje te halen en het level vliegend door te komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
iets van: "mount z:\ c:\gamedirectory" ofzo en dan de gemounte directory openen (Z:\) en zo het spel installeren/starten. In de help file staat het ook beschreven. Je kunt ook een front-end voor Dosbox installeren, daarmee heb je een grafische interface voor je instellingen (per game), dat is wat handiger en overzichtelijker. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij een tramhalte hier in de buurt staat altijd dezelfde vrouw. Nou ja, altijd, als ik er ben, meestal rond 5/6/7 uur staat ze er bijna altijd. Ze heeft een Selexyz-tasje bij zich, en drinkt Euroshopperbier. Als de tram eraan komt stapt ze niet in, dus ik vraag me af wat ze er doet... Ze ziet er ook weer niet uit als een zwerver. Ze praat wel in zichzelf soms.
|
![]() |
|
mensen die het niet op een rijtje hebben lijken vaker gefascineerd te zijn door het OV. In Eindhoven liep ook altijd een gast de hele dag n beetje rond op het busstation; volgens mij vond ie het gewoon leuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Altijd die fascinatie met het OV bij mensen die niet helemaal goed zijn! TRA, huhu. ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik hou er van om met het OV te reizen omdat als ik me verveel ik mensen stiekem afluister. Hoor dan de leukste verhalen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vlaams Belang (VB) heeft een prominent lid uit de partij gezet omdat hij enthousiast had gereageerd op de kanker van een rivaliserende partijgenote. Bart Debie is ontslagen als personeelslid en partijlid, meldde VB woensdagmiddag.
Debie gaf op een Facebookpagina commentaar op het nieuws dat de ziekte van Marie-Rose Morel was verergerd. "Leg de champagne maar al koud!", stelde de hardliner. De voormalige politiecommissaris vocht een conflict uit met Morel over hervormingen binnen de rechts-nationalistische partij. Debie voelde niets voor een gematigdere opstelling. ![]() ![]() |
![]() |
|
|