Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 13:28
Verwijderd
Ik probeer ook goede, warme schoenen te vinden die tegen sneeuw kunnen... Maar ik vind alleen maar lelijke, lompe dingen Mijn voeten hebben goede schoenen nodig deze winter, dus mja, dan maar lelijk en lomp?
Advertentie
Oud 29-11-2010, 13:28
Verwijderd
Ik heb hele goede schoenen . Het enige probleem is dat het per schoen vijf minuten striktijd vraagt.
Oud 29-11-2010, 13:30
Verwijderd
Ik heb kutkwaliteit schoenen van de Bristol.
Oud 29-11-2010, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Kisten Maar die wil je niet, zei je een keer.

Kisten zijn echt heerlijk in de sneeuw. Waterdicht tot aan je enkel, lekker warm, stevig/praktisch onverwoestbaar Lekker overal doorheen stampen en de communicatiewetenschapstudenten uitlachen. Met hun doorweekte All Stars.
Wat zij zegt. Kisten zijn dik oké!
Oud 29-11-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb kutkwaliteit schoenen van de Bristol.
Oud 29-11-2010, 13:41
Carn
Carn is offline
ik heb Adidasjes en Adidasjes, zomer, winter, maakt neit uit.
Oud 29-11-2010, 13:43
Missy
Missy is offline
Pip, je had laatst toch leuke schoenen gekocht via marktplaats?
Oud 29-11-2010, 13:43
Verwijderd
Ik heb verlopen sneakers met onopvallende, maar wel waterdoorlatende gaten en suede laarsjes die helemáál niet tegen sneeuw kunnen en wat zomerschoenen.
En rubberlaarzen. En gebreide sokken. Daar kom je ook een eind mee.
Oud 29-11-2010, 13:44
Verwijderd
Mijn huidige schoenen laten water door, dus dat is niets in de sneeuw. Ik heb wel nog laarzen, maar die vind ik lelijk Morgen maar eens wat winkels af voor iets fatsoenlijks...
Oud 29-11-2010, 13:45
Verwijderd
In januari ga ik weer schoenen kopen maar ik was eigenlijk niet van plan om sneeuwgerichte schoenen te kopen. Gewoon warme schoenen, iets nets, misschien van die enkellaarsjes met veters ofzo, bij andere mensen ziet dat er wel leuk uit.
Oud 29-11-2010, 13:46
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind dat sommige versies van bergschoenen/lompe schoenen wel kunnen hoor, Andijvie. Nou ja.. niet voor dagelijks gebruik maar wel voor in de sneeuw. Ze zijn lang niet allemaal even lelijk en lomp. En bovendien, wtf, als het sneeuwt wil je gewoon dat je warm, droog en overeind blijft. Dan maar lomp

Edit: ik vind dat http://www.ecco.com/nl/nl/collectie/...5991/detail.do zoiets prima mag als het sneeuwt. Anders ook wel maar dan zou ik het niet zo snel doen
Verwijderd
Ik heb alleen maar elegante pumps en laarsjes, en kisten. En één paar sneakers, want ik kwam een mooi paar tegen tijdens het winkelen met mijn moeder en toen wilde zij ze graag voor me kopen. En hardloopschoenen, daar zou ik wel vaker op willen lopen want ze lopen heerlijk, maar ze zijn extreem lomp dus dan maar niet.
Verwijderd
Jongens! hier ook maar een post ik ben gisteren thuis gekomen en had geen tijd om te forumen.
Oud 29-11-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het zijn vrouwenschoenen, dus slechte kwaliteit, dus nu al versleten.
Oud 29-11-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het zijn vrouwenschoenen, dus slechte kwaliteit, dus nu al versleten.
Praat jij Pip eens kisten aan, Kazet. Die kosten maar een euro of dertig en ze gaan jaren mee, dat is vast strelend voor je Zeeuwse hartje.
Verwijderd
Citaat:
Jongens! hier ook maar een post ik ben gisteren thuis gekomen en had geen tijd om te forumen.
oh gelukkig
Verwijderd
Vorig jaar tijdens die enorme sneeuwval was ik zielsgelukkig met m'n kisten <3

Citaat:
Praat jij Pip eens kisten aan, Kazet. Die kosten maar een euro of dertig en ze gaan jaren mee, dat is vast strelend voor je Zeeuwse hartje.
Nieuwe kisten zitten rond de 90~100 euro, toch?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat sommige versies van bergschoenen/lompe schoenen wel kunnen hoor, Andijvie. Nou ja.. niet voor dagelijks gebruik maar wel voor in de sneeuw. Ze zijn lang niet allemaal even lelijk en lomp. En bovendien, wtf, als het sneeuwt wil je gewoon dat je warm, droog en overeind blijft. Dan maar lomp

Edit: ik vind dat http://www.ecco.com/nl/nl/collectie/...5991/detail.do zoiets prima mag als het sneeuwt. Anders ook wel maar dan zou ik het niet zo snel doen
Oh als werkschoenen als je staand/lopend werk doet vind ik dat zoiets ook prima kan
Verwijderd
Ik heb hardloopschoenen die ik al vijf jaar heb, maar die zijn nu wel echt door en dan doen na twintig minuten lopen mijn voeten al pijn. Ze zitten ook vol gaten. Verder heb ik bergschoenen voor wandelvakanties, langlaufschoenen, maar dat telt niet echt als schoenen, teenslippers, sandalen, pumps, ballerina's en gewoon mijn dichte schoenen die mooi zijn, goed en warm.
Oud 29-11-2010, 13:55
Verwijderd
Een bekende van me heeft een foto gepost waar ze een zelfgemaakte catsuit aanheeft, voor Halloween. Op die foto heeft ze een reusachtige cameltoe. Kan ik het maken om de foto op Facebook te taggen met 'cameltoe' Y/N?
Oud 29-11-2010, 13:55
Verwijderd
Ja ik heb ook nog teenslippers, ballerina's, nette zomerschoenen, haksandaaltjes en pumps maar het zou niet eens in me op komen om die in de sneeuw te dragen! Mijn ratio zomerschoeisel/winterschoeisel is niet goed.
Oud 29-11-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Een bekende van me heeft een foto gepost waar ze een zelfgemaakte catsuit aanheeft, voor Halloween. Op die foto heeft ze een reusachtige cameltoe. Kan ik het maken om de foto op Facebook te taggen met 'cameltoe' Y/N?
Afhankelijk van het zelfvertrouwen en gevoel voor humor van die persoon!
Oud 29-11-2010, 13:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh als werkschoenen als je staand/lopend werk doet vind ik dat zoiets ook prima kan
Mhm, sure. Ik bedoelde meer dat ik het niet als modieuze schoenen zou dragen Maar inderdaad. En dan hoef je ook geen lelijke kisten te dragen
Oud 29-11-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Eh doe eens een foto dan..
Oud 29-11-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt af van hoe de relatie tussen jou en haar is. Als ze je baas is: doe maar niet. Als het familie is, ook beter van niet. Maar als jullie elkaar graag een beetje fukken kan het wel.
Oud 29-11-2010, 13:58
Lorelei
Lorelei is offline
Nu wil ik ook lekker warme ecco schoenen
Oud 29-11-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
dat was in februari ofzo
Citaat:
nee ik heb ze altijd al lelijk en ongelegant gevonden en dat blijft zo. Ik ga er niet bijlopen als de gelaarsde kat.
Oud 29-11-2010, 13:59
Verwijderd
Ik zou ook niet snel kistjes aandoen, denk ik. Al was het maar omdat mijn moeder dan een hartverzakking zou krijgen :')
Oud 29-11-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Vorig jaar tijdens die enorme sneeuwval was ik zielsgelukkig met m'n kisten <3
Ja, ik ook. Vooral met dikke sokken erin.

Citaat:
Nieuwe kisten zitten rond de 90~100 euro, toch?
De mijne waren 35,- en die waren ook nieuw. Maar ik heb maat 38, dan is het wat makkelijker om tegen goedkope nieuwe kisten aan te lopen, omdat het geen gangbare schoenmaat is onder stoere legermannen. Pippeloen heeft ook maat 38, geloof ik.
Oud 29-11-2010, 14:00
Verwijderd
Dit is een erg rustige dag voor mij, maar de artsassistenten van de chirurgie hebben het nu ineens razend druk met al die scholieren die met de fiets slippen en enkels en polsen breken.
Oud 29-11-2010, 14:03
Verwijderd
Het sneeuwt nog steeds niet
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt af van hoe de relatie tussen jou en haar is. Als ze je baas is: doe maar niet. Als het familie is, ook beter van niet. Maar als jullie elkaar graag een beetje fukken kan het wel.
Dat is allemaal niet echt van toepassing, eigenlijk. Zo goed ken ik haar niet, we gingen op de middelbare school weleens met elkaar om. Ze dacht toen wel meteen dat we heel goede vrienden waren, want dat vindt ze extreem snel van mensen.

Citaat:
Eh doe eens een foto dan..
PM komt eraan.

Citaat:
Afhankelijk van het zelfvertrouwen en gevoel voor humor van die persoon!
Nou, met dat zelfvertrouwen zit het wel goed, het kind kent geen schaamte. En op zich vindt ze alles wat gewone mensen beschamend zouden vinden grappig, dus wat dat betreft..
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil ook een PM!
Oud 29-11-2010, 14:04
Verwijderd
Dan kan je het wel doen.
Oud 29-11-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook een PM!
Oud 29-11-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
nee ik heb ze altijd al lelijk en ongelegant gevonden en dat blijft zo. Ik ga er niet bijlopen als de gelaarsde kat.
Als de gelaarsde kat Nouja, dan niet. Als ik je moeder was zou ik ze zelf voor je kopen en in je kast zetten, dan heb je tenminste degelijke, warme schoenen om op terug te vallen in tijden van nood.
Oud 29-11-2010, 14:08
Verwijderd
De lucht ziet er al goed uit. Ongeveer de witte kleur grijs die de lucht hoort te hebben zo eind november. Nu moet er nog sneeuw uit vallen en dan komt het goed.
Oud 29-11-2010, 14:09
Verwijderd
Oh, ik heb natuurlijk wel nog wandelschoenen die prima zijn voor in de sneeuw, dus heel noodzakelijk zijn nieuwe schoenen niet. Maar ik wil ook een paar elegante, warme schoenen
Oud 29-11-2010, 14:10
Verwijderd
Lekkere dikke sneeuwvlokken hier <3
Oud 29-11-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ook. Vooral met dikke sokken erin.
Ik heb van die dikke wandelsokken van Falke voor m'n kisten. <3

Citaat:
De mijne waren 35,- en die waren ook nieuw. Maar ik heb maat 38, dan is het wat makkelijker om tegen goedkope nieuwe kisten aan te lopen, omdat het geen gangbare schoenmaat is onder stoere legermannen. Pippeloen heeft ook maat 38, geloof ik.
Voor 290M moest ik de hoofdprijs betalen dan
Oud 29-11-2010, 14:11
Verwijderd
Soms overweeg ik wandelschoenen te kopen, maar ik wandel nooit zo professioneel eigenlijk.

[/vrouw]

Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 14:16.
Oud 29-11-2010, 14:18
Verwijderd
Eigenlijk groeien nagels maar snel. Twee dagen geleden was mijn duimnagel nog te kort om hoge a's te halen, maar nu gaat het alweer makkelijk.
Oud 29-11-2010, 14:25
Verwijderd
Epic cameltoe is epic

Ik zou die tag gewoon zetten :>
Oud 29-11-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Epic cameltoe is epic

Ik zou die tag gewoon zetten :>
fap fap?
Oud 29-11-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk groeien nagels maar snel. Twee dagen geleden was mijn duimnagel nog te kort om hoge a's te halen, maar nu gaat het alweer makkelijk.
De hoge A haal je door jezelf te prikken?
Verwijderd
Citaat:
fap fap?
Ehm, dat bepaald niet.
Verwijderd
Zo, dat was net even een treinreis door een steeds witter wordend landschap.
Oud 29-11-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ehm, dat bepaald niet.
Dan hoef ik de PM niet.
Oud 29-11-2010, 14:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ehm, dat bepaald niet.
Oud 29-11-2010, 14:40
Verwijderd
Ohh met dit weer heb ik eigenlijk wel zin om te wandelen buiten maarrrrr er zijn hier niet echt mooie dingen om doorheen/naartoe te lopen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten