Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind dat sommige versies van bergschoenen/lompe schoenen wel kunnen hoor, Andijvie. Nou ja.. niet voor dagelijks gebruik maar wel voor in de sneeuw. Ze zijn lang niet allemaal even lelijk en lomp. En bovendien, wtf, als het sneeuwt wil je gewoon dat je warm, droog en overeind blijft. Dan maar lomp
![]() Edit: ik vind dat http://www.ecco.com/nl/nl/collectie/...5991/detail.do zoiets prima mag als het sneeuwt. Anders ook wel maar dan zou ik het niet zo snel doen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb alleen maar elegante pumps en laarsjes, en kisten. En één paar sneakers, want ik kwam een mooi paar tegen tijdens het winkelen met mijn moeder en toen wilde zij ze graag voor me kopen. En hardloopschoenen, daar zou ik wel vaker op willen lopen want ze lopen heerlijk, maar ze zijn extreem lomp dus dan maar niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Vorig jaar tijdens die enorme sneeuwval was ik zielsgelukkig met m'n kisten <3
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hardloopschoenen die ik al vijf jaar heb, maar die zijn nu wel echt door en dan doen na twintig minuten lopen mijn voeten al pijn. Ze zitten ook vol gaten. Verder heb ik bergschoenen voor wandelvakanties, langlaufschoenen, maar dat telt niet echt als schoenen, teenslippers, sandalen, pumps, ballerina's en gewoon mijn dichte schoenen die mooi zijn, goed en warm.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||