Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Dat heb je goed gezegd. 'Er staat op'.

Ik ga naar bed, weltrusten!
Maar wat is die "meuk" dan? Separatorvlees is toch al het goedkoopste vlees dat je kan krijgen? Zeker het separatorvlees dat ze gebruiken voor dierenvoer. Je kan in Nederland ook niet zomaar liegen op het etiket over de ingrediënten hoor...
Advertentie
Oud 02-12-2010, 21:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar wat is die "meuk" dan? Separatorvlees is toch al het goedkoopste vlees dat je kan krijgen? Zeker het separatorvlees dat ze gebruiken voor dierenvoer. Je kan in Nederland ook niet zomaar liegen op het etiket over de ingrediënten hoor...
Dat doen ze bij babyvoeding a lá Olvarit ook, dus blijkbaar is dat zo moeilijk nog niet.

En nu ga ik echt. Trusten forum!
Oud 02-12-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Is dat een Engels slaapliedje? Wat lief <3.
Weet ik niet. Ik heb het uit de Big Bang Theory.
Oud 02-12-2010, 21:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk dat de regisseurs ook om commerciële redenen dicht bij het boek wilden blijven, omdat anders de fans gaan huilen dat het niet op het boek lijkt of er teveel dingen inzitten die niet in het boek staan.
Natuurlijk (vooral de productiemaatschappij zal daar waarschijnlijk mee bezig zijn), maar dat maakt de films er niet beter op.

Citaat:
Het is natuurlijk niet hetzelfde als in het boek, maarja, dat is bijna nooit zo.
Dat moet ook helemaal niet.
Oud 02-12-2010, 21:49
Verwijderd
Penny moest dat liedje voor Sheldon zingen toen hij ging slapen, want dat deed zijn moeder ook altijd (Sheldon was ziek). Ik houd van zijn autistischheid.
Oud 02-12-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk (vooral de productiemaatschappij zal daar waarschijnlijk mee bezig zijn), maar dat maakt de films er niet beter op.

Dat moet ook helemaal niet.
Dat zeg ik toch ook niet.XD Ik doelde meer op het feit dat je het erover had dat mensen whinen over dat de film niet precies hetzelfde is als het boek. Dat ik het dus ook niet echt erg vind dat het niet precies hetzelfde is.
Oud 02-12-2010, 21:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr!
Bedankt, dat krijg ik nu niet meer uit m'n hoofd.
Oud 02-12-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Bedankt, dat krijg ik nu niet meer uit m'n hoofd.
Graag gedaan.

Sheldon: I made tea.
Leonard: I don't want tea.
Sheldon: I didn't make tea for you. This is my tea.
Leonard: Then why are you telling me?
Sheldon: It's a conversation starter.
Leonard: That's a lousy conversation starter.
Sheldon: Oh, is it? We're conversing. Checkmate.

<3
Oud 02-12-2010, 22:04
Verwijderd
Het wil eindelijk een beetje lukken met het gedicht. Werken onder druk, zo zie je maar weer.
Oud 02-12-2010, 22:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nog iets over de laatste film:
Spoiler
Agree! Ik vond het vet tragisch allemaal
Oud 02-12-2010, 22:17
Carn
Carn is offline
ik heb intens zin in
Oud 02-12-2010, 22:18
Verwijderd
A-merk.
Oud 02-12-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
ik heb intens zin in [afbeelding]
Die zijn oud!

Gaaf ja <3 Die konden we altijd in het snoepwinkeltje kopen op toneel, toen ik nog bij de suffe toneelvereniging zat, op m'n 10e.
Oud 02-12-2010, 22:24
Verwijderd
Ik heb zin om te eten, maar ik heb eigenlijk niet eens honger en ik zou niet weten wat ik moet eten. /vrouw
Oud 02-12-2010, 22:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb lekker mijn ex afgebrand. Op Facebook, lekker permanent en zichtbaar voor iedereen <3
Oud 02-12-2010, 22:28
Verwijderd
/nieuwsgierig
Oud 02-12-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb lekker mijn ex afgebrand. Op Facebook, lekker permanent en zichtbaar voor iedereen <3
Puber.
Oud 02-12-2010, 22:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Puber.
Het is Reinier maar.
Oud 02-12-2010, 22:32
Verwijderd
Ik vrees dat ik het slechtste gedicht in mensengeheugenis heb geschreven voor 'mijn forumer'
Carn
Carn is offline
Citaat:
A-merk.
ik heb nog nooit een B of C-merk variant van ze gezien

Citaat:
Die zijn oud!
Ik zag dat de Hoogvliet die emmertjes verkoopt..morgen even 1tje halen
Verwijderd
Citaat:
like he cares
Oud 02-12-2010, 22:33
Verwijderd
ik vind die scene met al dat bloed en die lift, uit the shining, zo ontzettend eng slow motion momenten, brrr
Oud 02-12-2010, 22:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik heb intens zin in [afbeelding]
'zoute rij' klinkt heel naar.
Oud 02-12-2010, 22:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
like he cares
Hij probeerde me 1) het bed in te lullen en 2) het goed te maken toen dat niet lukte. En nu probeert hij een gesprek aan te knopen, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Dus het zal hem best boeien ja
Verwijderd
Citaat:
ik vind die scene met al dat bloed en die lift, uit the shining, zo ontzettend eng slow motion momenten, brrr
Wordt in de film wel expliciet gezegd dat het bloed is? Ik heb 'm maar één keer gezien.
Verwijderd
Citaat:
Hij probeerde me 1) het bed in te lullen en 2) het goed te maken toen dat niet lukte. En nu probeert hij een gesprek aan te knopen, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Dus het zal hem best boeien ja
seks =/= care
Verwijderd
Citaat:
huhu lullen
Oud 02-12-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-12-2010, 22:37
Verwijderd
en ik ben heel verkouden en ziekjes
en nu ga ik koken en warm eten <3
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees dat ik het slechtste gedicht in mensengeheugenis heb geschreven voor 'mijn forumer'
Die van mij is anders ook niet om over naar huis te schrijven
Verwijderd
Citaat:
en ik ben heel verkouden en ziekjes
en nu ga ik koken en warm eten <3
en toen ging het weer fout

Oud 02-12-2010, 22:39
Carn
Carn is offline
Die Reinier toch.
Verwijderd
Citaat:
Wordt in de film wel expliciet gezegd dat het bloed is? Ik heb 'm maar één keer gezien.
oh nee weet ik eigenlijk niet, ik noem het bloed maar ik vind het niet perse eng omdat het bloed lijkt geloof ik. Gewoon, zo'n vormeloze schmutz, dat zo uit een gat komt. En na een halve seconden van, oh nee wat is het het is vloeibaar en het komt op me af nenenenenenneeeeeee dit wil ik niet, aahhh het is zo traag maar het komt wel aaaaah.
Verwijderd
Citaat:
Die van mij is anders ook niet om over naar huis te schrijven
ik win echt
Oud 02-12-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
oh nee weet ik eigenlijk niet, ik noem het bloed maar ik vind het niet perse eng omdat het bloed lijkt geloof ik. Gewoon, zo'n vormeloze schmutz, dat zo uit een gat komt. En na een halve seconden van, oh nee wat is het het is vloeibaar en het komt op me af nenenenenenneeeeeee dit wil ik niet, aahhh het is zo traag maar het komt wel aaaaah.
Oud 02-12-2010, 22:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
'zoute rij' klinkt heel naar.
en toch zijn ze heerlijk

Naast een paar soorten drop en griotten zijn zoute rijen mijn weakness
Oud 02-12-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
en toen ging het weer fout

?
Oud 02-12-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
en toch zijn ze heerlijk

Naast een paar soorten drop en griotten zijn zoute rijen mijn weakness
Griotten! <3
Oud 02-12-2010, 22:52
Verwijderd
er zit echt een soort worm of lichaam in die sliert bloed.
Oud 02-12-2010, 22:54
Verwijderd
Ik ben m'n enveloppen en postzegels kwijt
Oud 02-12-2010, 22:57
Verwijderd
Oh, het pakket paste net niet en pletten was geen optie. Dus nu ben ik heel inventief bezig geweest Morgen even postzegeltjes kopen!
Oud 02-12-2010, 23:02
Verwijderd
reinier
Oud 02-12-2010, 23:03
Verwijderd
De naam Reinier doet me denken aan Rogier. Rogier het Pokkedier. Zo heette de knuffelbeer van m'n broertje toen-ie net als ik een puppy was.
Oud 02-12-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
ik win echt
Ok. Ben benieuwd!
We moeten ze wel overtypen en hier posten natuurlijk! Of in het Sinterklaastopic dan.
Oud 02-12-2010, 23:05
Carn
Carn is offline
zo, tijd voor cup-a-soup en bed! slaap ze allen!
Oud 02-12-2010, 23:06
Verwijderd
Slaap wel!
Oud 02-12-2010, 23:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die is mooi.

Wat vind je van de furry's?
Oud 02-12-2010, 23:15
Verwijderd
FML, alles overhoop gegooid voor een envelop, eindelijk gevonden, ben ik het gedicht in de chaos kwijt geraakt
Oud 02-12-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
FML, alles overhoop gegooid voor een envelop, eindelijk gevonden, ben ik het gedicht in de chaos kwijt geraakt
Gewoon opnieuw printen, of is ie ......handgeschreven?
Oud 02-12-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Gewoon opnieuw printen, of is ie ......handgeschreven?
Nee, maar m'n printer is stuk, dus ik kan 'm niet opnieuw printen maar ik heb hem gevonden. Hm, ik vraag me af of er genoeg postzegels opzitten. Ik denk het wel, en ik heb er niet meer, dus het moet maar, anders mijn oprechte excuses aan degene die moet betalen om de envelop in ontvangst te mogen nemen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten