Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Smeer vol oor. En ik las waarom je mijn highscore nog niet hebt gebeat naar ik hoop ben jij niet de snakepiet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wie ben ik. Oh ja, Minke! |
![]() |
|
Ik doe in ieder geval een goede poging
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
het klinkt niet erg gezellig daar. Dan maar fijn op het forum vertoeven om niet in de ruzie te mengen hoeven. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik probeer altijd maar zo luchtig mogelijk te reageren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik was nog even gaan kijken gisteren bij de voordeur waarvan ik dacht dat hij bij dat huis hoorde, en inderdaad, die was kapot. En er hing een ander slot aan. Dus dan had ik dat forceren toch goed gehoord. Verder, geen idee. Ik dacht dat het leeg stond, en te koop, als ik het goed gezien heb. Maar ik zie nu weer licht branden. Dus ik snap er niks van! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, durref ik niet. Maar goed, ik behoor niet tot de naaste buren, dus als er echt iets raars is ofzo, dan moeten de buren dat toch wel merken, dat zijn verder normale nette mensen enzo. |
![]() |
|
voor de mensen met een liefde voor de betere electronische muziek; een leuke verzamelaar van Ninja Tune
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|