![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn bank ziet er niet uit, maar hij was redelijk goedkoop en ik krijg steeds props van m'n homies dat 'ie lekker zit + ik kan de kussens op de grond flikkeren en zo 2 extra slaapplekken creeëren. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt mijn crib trouwens bezichtigen op www.irrelevant.nl/huiskamer -- en die blaadjes en rommel op 't keukenblad is min of meer expres gedaan om zo mijn opruimwoede te maskeren ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral die panda doet 't 'm. ![]() Ik heb geen last van opruim woede.
Spoiler
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nu ik echter het rijk voor me alleen heb en geen last heb van de herrie én 's nachts vaak tijd heb.. Is het een whole different ballgame. En meer dan dat krijg je niet ![]() Citaat:
![]() ![]() Coole shelves heb je trouwens, zoiets moet ik ook boven m'n bank hebben. Of een spiegel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Pesten ja! En dat je het toen niet kon, had daar niets mee te maken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tof ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb jij die shit wel? If so; mag ik je aanraken? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vraagje: toen je dat mes kreeg, had je toen ook een Zamfir die The Lonely Shepherd ging jengelen toen je het mes in handen kreeg voor 't eerst? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelaagd staal, ehm, dat is staal dat heel vaak is omgezmeed en daardoor uit heel dunnen laagjes bestaat en daardoor nog veel sterker is. Een oude ambacht-techniek die vroeger vooral werd gebruikt om zwaarder te smeden. Meer weet ik er niet van. Die 73 laagjes, dat zijn die kronkeltjes die je op het lemmet ziet. http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-...al-koksmes.htm Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waarom is dat gelaagde staal niet nodig? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: