Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2010, 14:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
anders deze, maar ik weet niet of die wel gaat passen
[afbeelding]
die lijkt er wel erg op!
Oud 06-12-2010, 14:55
Verwijderd
Pooierig? Integendeel. Ikea-achtiger kan haast niet. Ik vidn de bekleding op de foto ook niet mooi. Maar er zijn toch wel meer kleuren, van soortgelijke modellen desnoods?
Oud 06-12-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
Uiterst crashbaar! Zie die zachte, lage leuning!
Oud 06-12-2010, 14:56
Rationeel
Rationeel is offline
maarja, dan moet ik waarschijnlijk over mijn bank springen om in de keuken te komen
Oud 06-12-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
te duur
Oud 06-12-2010, 14:59
Carn
Carn is offline
@Rationeel; check ook de Meubelconcurrent!
Oud 06-12-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Citaat:
Ik vind antraciet ook mooi, maar dit stofje is raar.. te gevlekt of zo. Maar het kan aan de foto liggen
Dat ja.
Oud 06-12-2010, 15:04
Verwijderd
Sta ik bij 't Kruidvat (urghh) paracetamol, ibuprofen, rennies en scheerzeep te scoren, vraagt de cassière: "heeft U advies nodig?", doelend op de pseudomedicijnen. "Ach", zeg ik achteloos, "een glaasje water doet het toch meestal wel?" De cassière kon dat niet zo waarderen
Oud 06-12-2010, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Sta ik bij 't Kruidvat (urghh) paracetamol, ibuprofen, rennies en scheerzeep te scoren, vraagt de cassière: "heeft U advies nodig?", doelend op de pseudomedicijnen. "Ach", zeg ik achteloos, "een glaasje water doet het toch meestal wel?" De cassière kon dat niet zo waarderen
Waarom koop je 't dan?
Oud 06-12-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, mij werd dat ook laatst gevraagd toen ik Hot coldrex kocht
Oud 06-12-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom koop je 't dan?
Ach nou ja ik bedoel "pseudomedicijnen" natuurlijk in de zin van vergeleken met de échte stuff die louter op doktersrecept verkrijgbaar is, diclofenac en beyond.
Oud 06-12-2010, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ja, mij werd dat ook laatst gevraagd toen ik Hot coldrex kocht
Dat zijn ze verplicht, geloof ik.
Oud 06-12-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Yeh, dat weet ik. Maar het staat allemaal zo knullig De ganse dag knullige vragen stellen en dan waarschijnlijk ook de ganse dag lame antwoorden krijgen.. Ik geef 't je te doen
Oud 06-12-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik neem aan van wel. Niet dat ze uit zichzelf zich zorgen maken over of we onze nepmedicijnen wel goed gebruiken
Oud 06-12-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ziet er mooi uit, maarrrr kan je erop crashen?
Ik heb mijn bank ook echt gekozen op crashability en couchpotatoeness <3 En slicke looks natuurlijk.
Oud 06-12-2010, 15:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb mijn bank ook echt gekozen op crashability en couchpotatoeness <3 En slicke looks natuurlijk.

Mijn bank ziet er niet uit, maar hij was redelijk goedkoop en ik krijg steeds props van m'n homies dat 'ie lekker zit + ik kan de kussens op de grond flikkeren en zo 2 extra slaapplekken creeëren.
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg Dobermann, wat las ik laatst nou... Doe jij tegenwoordig ook je was 's nachts?!
Verwijderd
Scriptieopzet terug: Het ziet er ansich prima uit, je onderzoeksvraag is goed werkbaar, hier onder een paar puntjes ter verbetering.

En dan een a4 vol commentaar
Oud 06-12-2010, 15:20
Carn
Carn is offline
"ja, welke sterke drank kan ik het beste met mijn ibu gebruiken?"
Oud 06-12-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:

Mijn bank ziet er niet uit, maar hij was redelijk goedkoop en ik krijg steeds props van m'n homies dat 'ie lekker zit + ik kan de kussens op de grond flikkeren en zo 2 extra slaapplekken creeëren.
Woord omhoog!

Je kunt mijn crib trouwens bezichtigen op www.irrelevant.nl/huiskamer -- en die blaadjes en rommel op 't keukenblad is min of meer expres gedaan om zo mijn opruimwoede te maskeren

Citaat:
Zeg Dobermann, wat las ik laatst nou... Doe jij tegenwoordig ook je was 's nachts?!
Leugens!
Oud 06-12-2010, 15:22
Lorelei
Lorelei is offline
Zou je niet eens even tegen mij zeggen: Jeetje Lorelei.. je had tóch gelijk en ik heb je al die tijd gepest.. wat was ik toch dóm om jou niet meteen te geloven!
Oud 06-12-2010, 15:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Woord omhoog!

Je kunt mijn crib trouwens bezichtigen op www.irrelevant.nl/huiskamer -- en die blaadjes en rommel op 't keukenblad is min of meer expres gedaan om zo mijn opruimwoede te maskeren
Netjes.
Vooral die panda doet 't 'm.

Ik heb geen last van opruim woede.

Spoiler
Oud 06-12-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Zou je niet eens even tegen mij zeggen: Jeetje Lorelei.. je had tóch gelijk en ik heb je al die tijd gepest.. wat was ik toch dóm om jou niet meteen te geloven!
Pesten nog wel Ik heb je hooguit voor gek verklaard omdat 's nachts een tijd van rust is. In my defense: toentertijd kón ik niet eens 's nachts wassen omdat de rest van het huis er wakker van zou worden

Nu ik echter het rijk voor me alleen heb en geen last heb van de herrie én 's nachts vaak tijd heb.. Is het een whole different ballgame.

En meer dan dat krijg je niet

Citaat:

Ik heb geen last van opruim woede.

Spoiler
Hahaha mensen op de vloer in slaapzakken, zo hoort het M'n laatste housewarming was ook zo'n feest met óveral mensen, op de banken, op de vloer

Coole shelves heb je trouwens, zoiets moet ik ook boven m'n bank hebben. Of een spiegel.
Oud 06-12-2010, 15:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pesten nog wel Ik heb je hooguit voor gek verklaard omdat 's nachts een tijd van rust is. In my defense: toentertijd kón ik niet eens 's nachts wassen omdat de rest van het huis er wakker van zou worden

Nu ik echter het rijk voor me alleen heb en geen last heb van de herrie én 's nachts vaak tijd heb.. Is het een whole different ballgame.

En meer dan dat krijg je niet
.
Citaat:
Dobermann schreef:
Nuffige naarling die je bent!

En 's nachts wasjes doen en shit is altijd wel relaxed. Dat heb ik van Lorelei opgepikt. Ik maakte haar eerst altijd belachelijk. Wijsheid met de tijd!

Pesten ja! En dat je het toen niet kon, had daar niets mee te maken.
Oud 06-12-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Woord omhoog!

Leugens!

Tof
Oud 06-12-2010, 15:33
Carn
Carn is offline
Citaat:

waar is het afdekplastic en de botte bijl?
Oud 06-12-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Pesten ja! En dat je het toen niet kon, had daar niets mee te maken.
Wel.

Oud 06-12-2010, 15:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wel.
Niet, want je verklaarde me voor gek ondanks het feit dat ik geen last van herrie e.d.
Oud 06-12-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Niet, want je verklaarde me voor gek ondanks het feit dat ik geen last van herrie e.d.
Ja. Nou. En.
Oud 06-12-2010, 15:43
Verwijderd
Ha m'n eerst verzoek tot dirt over huisgenoten voor sinterklaas is binnen
Oud 06-12-2010, 15:46
Verwijderd

Do want.
Oud 06-12-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
waar is het afdekplastic en het scherpe messensetde botte bijl?
Oud 06-12-2010, 15:50
Verwijderd
Die wil ik ook wel. Vrouw Met Baard Op Langlaufski's .
Oud 06-12-2010, 15:52
Verwijderd
@Medeia Het messenblok staat op 't aanrecht En het is zelfs een fatsoenlijk messenblok met goede messen Maar de échte shit bevindt zich natuurlijk op zolder......
Oud 06-12-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
@Medeia Het messenblok staat op 't aanrecht En het is zelfs een fatsoenlijk messenblok met goede messen Maar de échte shit bevindt zich natuurlijk op zolder......
Lekker handzaam, zo'n blok. Maarre, Japans, ja?
Oud 06-12-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Lekker handzaak, zo'n blok. Maarre, Japans, ja?
Er zijn grenzen. Nee, niet Japans
Oud 06-12-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Er zijn grenzen. Nee, niet Japans
Jammer!
Oud 06-12-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Jammer!
http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/japanse-messen.htm

Heb jij die shit wel? If so; mag ik je aanraken?
Oud 06-12-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/japanse-messen.htm

Heb jij die shit wel? If so; mag ik je aanraken?
Ik heb eentje zoals de eerste en eentje zoals de derde. Die eerste is wel echt ehm, ''duur'' (hoe duur weet ik niet, het was een cadeau), die tweede is een goedkope uitvoering uit een of andere vage Toko in Duitsland, maar niet minder goed/Japans. Dat gelaagde staal uit deze prijsklasse is overigens leuk, maar niet echt nodig.
Oud 06-12-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eentje zoals de eerste en eentje zoals de derde. Die eerste is wel echt ehm, ''duur'' (hoe duur weet ik niet, het was een cadeau), die tweede is een goedkope uitvoering uit een of andere vage Toko in Duitsland, maar niet minder goed/Japans. Dat gelaagde staal uit deze prijsklasse is overigens leuk, maar niet echt nodig.
Vertel meer over het gelaagde staal *benieuwd* En eh, een grapje is leuk, maar het moet wel leuk blijven wat betreft die messen

Vraagje: toen je dat mes kreeg, had je toen ook een Zamfir die The Lonely Shepherd ging jengelen toen je het mes in handen kreeg voor 't eerst?
Oud 06-12-2010, 16:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
messenset

Oei, vanavond weer nieuwe Dexter! En de laatste Boardwalk Empire + Walking Dead
Oud 06-12-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Vertel meer over het gelaagde staal *benieuwd* En eh, een grapje is leuk, maar het moet wel leuk blijven wat betreft die messen

Vraagje: toen je dat mes kreeg, had je toen ook een Zamfir die The Lonely Shepherd ging jengelen toen je het mes in handen kreeg voor 't eerst?
Ehm, dat ken ik niet! ... Het was sowieso niet het eerste mes dat ik in mijn handen kreeg, maar wel de eerste ''Japanner'' voor mezelf.

Gelaagd staal, ehm, dat is staal dat heel vaak is omgezmeed en daardoor uit heel dunnen laagjes bestaat en daardoor nog veel sterker is. Een oude ambacht-techniek die vroeger vooral werd gebruikt om zwaarder te smeden. Meer weet ik er niet van.

Die 73 laagjes, dat zijn die kronkeltjes die je op het lemmet ziet.
http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-...al-koksmes.htm

Citaat:

Oei, vanavond weer nieuwe Dexter! En de laatste Boardwalk Empire + Walking Dead
Ik heb hem al gezien en zat driekwart van de tijd op 't puntje van mijn stoel!
Oud 06-12-2010, 16:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb hem al gezien en zat driekwart van de tijd op 't puntje van mijn stoel!
de andere kwart lag je langs je stoel?
Oud 06-12-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
de andere kwart lag je langs je stoel?
Ja ik sopte er vanaf, dûh.
Oud 06-12-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ehm, dat ken ik niet! ... Het was sowieso niet het eerste mes dat ik in mijn handen kreeg, maar wel de eerste ''Japanner'' voor mezelf.

Gelaagd staal, ehm, dat is staal dat heel vaak is omgezmeed en daardoor uit heel dunnen laagjes bestaat en daardoor nog veel sterker is. Een oude ambacht-techniek die vroeger vooral werd gebruikt om zwaarder te smeden. Meer weet ik er niet van.
Awh, met zo'n zwaard hoort ook Zamfir

Maar waarom is dat gelaagde staal niet nodig?
Oud 06-12-2010, 16:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja ik sopte er vanaf, dûh.
Jeetje. Door Michael C Hall of Steve Buscemi?
Oud 06-12-2010, 16:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Groentensoep van mijn moeder opwarmtijd!
Oud 06-12-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Awh, met zo'n zwaard hoort ook Zamfir

[filmpje]

Maar waarom is dat gelaagde staal niet nodig?
Nou, het gaat dan over onverwoestbaarheid, sterkte e.d. En je kunt een dunner (en dus lichter) mes maken dat even sterk is als een dikker mes zonder laagjes. Dat is op zich allemaal wel fijn, maar ook onbetaalbaar, dus als je een ''goed mes'' wil zou ik wel een Japanner aanraden boven enig ander, maar dan vooral om de slijp-technieken, de kwaliteit van het staal an sich, de verhoudingen, de keuze, de scherpte e.d, omdat dat in mijn ogen allemaal net wat belangrijker is dan overwoestbaarheid. Sevvie?
Oud 06-12-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Jeetje. Door Michael C Hall of Steve Buscemi?
Ehhhh, ik heb Broadwalk Empire nog helemaal niet gezien, ik loop nog heel erg achter. En ik sop ook niet op Hall, dat doet mijn moeder al.
Oud 06-12-2010, 16:20
Verwijderd
FA?

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten